• Business

    Πώς μοιράζεται η πίτα στη συνδρομητική τηλεόραση

    Χάρης Μπρουμίδης (Vodafone) - Μιχάλης Τσαμάζ (ΟΤΕ) - Παναγιώτης Γεωργιόπουλος (Nova)

    Χάρης Μπρουμίδης (Vodafone) – Μιχάλης Τσαμάζ (ΟΤΕ) – Παναγιώτης Γεωργιόπουλος (Nova)


    Συναρπαστικό αναμενόταν το καλοκαίρι που διανύουμε στο θέμα του τηλεοπτικού περιεχομένου στη συνδρομητική, κυρίως όσον αφορά τις αθλητικές μεταδώσεις, ωστόσο όπως αναφέρουν πληροφορίες, μεγάλες αλλαγές δεν πρόκειται να δούμε.

    Οι τρεις πάροχοι έχουν επικεντρωθεί να διατηρήσουν ο καθένας το περιεχόμενο που ήδη προσφέρουν, χωρίς να μπαίνουν σε αντιπαραθέσεις και… μάχες προσφορών, κυρίως όσον αφορά το αθλητικό περιεχόμενο, «τακτικές» που θα εκτίνασσαν τις δαπάνες για τις εταιρείες σε υψηλότατα επίπεδα.

    Άλλωστε αυτή τη θέση υπερασπίστηκε και ο κ. Δημήτρης Μιχαλάκης, Executive Director της Cosmote TV, αφού πριν περίπου ένα μήνα, είχε πει ότι αυτό το πράγμα πρέπει να σταματήσει, καθώς «δεν μπορούμε πλέον να διατηρήσουμε αυτά τα επίπεδα δαπανών για τα αθλητικά δικαιώματα».

    Η Cosmote TV διατηρεί τα ηνία των συνδρομητών, καθώς σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του α’ τριμήνου είναι στους 648.531.

    Η Nova έχει μπει δυναμικά στο τηλεοπτικό περιεχόμενο, με νέες συνεργασίες και σημαντικές συμφωνίες, με τους συνδρομητές να αυξάνονται διαρκώς, ξεπερνώντας αυτή τη στιγμή τους, σύμφωνα με πληροφορίες, τους 400.000.

    Από την άλλη η Vodafone, μπορεί να έχει «αποσυρθεί» από το αθλητικό περιεχόμενο εδώ και αρκετά χρόνια, ωστόσο εστιάζοντας αποκλειστικά στην ψυχαγωγία, έχει καταφέρει να ξεπεράσει τους 180.000 συνδρομητές Vodafone TV, με στόχο σύντομα να φτάσει τους 200.000.

    Χωρίς εκπλήξεις στο αθλητικό περιεχόμενο

    Το γεγονός ότι τα συμβόλαια των δύο κορυφαίων ομάδων του περυσινού πρωταθλήματος, του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ, που τα είχε η Cosmote TV, έληγαν φέτος, δημιούργησε την αίσθηση ότι θα έμπαινε δυναμικά η Nova για να τις διεκδικήσει.

    Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν συνέβη αφού η Cosmote TV πριν λίγες ημέρες ανανέωσε για ακόμα δύο χρόνια τον Παναθηναϊκό, ενώ βρίσκεται πολύ κοντά και για την ανανέωση του συμβολαίου της ΑΕΚ. Έχει ήδη υπογράψει με ΟΦΗ, Παναιτωλικό, Βόλο, Λαμία, τη νεοφώτιστη Κηφισιά και ας μην ξεχνάμε ότι έχει για ακόμα δύο σεζόν τον Ολυμπιακό.

    Η Cosmote TV θα μεταδίδει και τη νέα σεζόν όλες τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις (Champions League, Europa League, Conference League) ενώ έχει για ακόμα 2 σεζόν και συμβόλαιο για τη μετάδοση του NBA.

    Όσον αφορά τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, Cosmote και Nova βρίσκονται με το… μαχαίρι στα δόντια, καθώς το φθινόπωρο θα γίνει νέος διαγωνισμός για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των επόμενων χρόνων. Αν και σε αυτό το κομμάτι πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι «δύσκολα θα… αλλάξει χέρια».

    Η Nova από την άλλη έχει ανανεώσει με Άρη, Ατρόμητο, ΠΑΣ Γιάννενα και Αστέρα Τρίπολης, ενώ βρίσκεται πολύ κοντά για να ανανεώσει και το συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ, ομάδα που αποτελεί το δυνατό της χαρτί στη Super League.

    Επιπλέον από πέρυσι έχει κλείσει την Premier League μέχρι το 2028, έχει κλείσει το ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου καθώς και το γερμανικό. Αλλά το πιο σημαντικό για το περιεχόμενό της είναι ότι έχει κλείσει από τον περασμένο Φεβρουάριο την Euroleague για 3+2 χρόνια.

    Σύμφωνα με πληροφορίες μέχρι τέλη Ιουλίου θα έχει ανακοινώσει όλο της το πρόγραμμα οπότε…κοντός ψαλμός αλληλούια.

    Το… παιχνίδι της ψυχαγωγίας

    Η Vodafone έχει «φύγει» από το αθλητικό περιεχόμενο εδώ και πολλά χρόνια, ωστόσο έχει επικεντρωθεί στην ψυχαγωγία. Κάτι που απ’ ότι φαίνεται της έχει βγει. Έχει συμφωνίες με Disney+, ΗΒΟ, Warner Bros και το Erflix ενώ ο κ. Μπρουμίδης σε πρόσφατη ενημέρωση είπε ότι τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν και νέες συνεργασίες.

    Σύμφωνα με τη διοίκηση, το πρώτο πεντάμηνο του έτους έχει προσθέσει 20.000 συνδρομητές, όταν το αντίστοιχο περυσινό είχε «βάλει» μόλις 3.000. Έχει ξεπεράσει τους 180.000 συνδρομητές, γεγονός που δείχνει ότι η προσήλωση στο ψυχαγωγικό κομμάτι έχει αντίκρισμα.

    Η Nova έχει μπει και εκείνη δυναμικά στην ψυχαγωγία, καθώς πριν από λίγους μήνες ανανέωσε τη μακροχρόνια συνεργασία της με τη Sony Pictures Television (SPT) για τα δικαιώματα Α’ προβολής συνδρομητικής τηλεόρασης των ταινιών και των σειρών της Sony Pictures.

    Διαβάστε επίσης:

    Μπρουμίδης (Vodafone): Έρχονται αυξήσεις τιμών στα συμβόλαια τηλεφωνίας

    OTE-Nova-Vodafone: Έργα ψηφιοποίησης άνω των €800 εκατ. το α’ 5μηνο του 2023

    Συνδρομητική τηλεόραση: Στο στόχαστρο των Αρχών η πειρατεία



    ΣΧΟΛΙΑ