• Business

    Πήτερ Λιβανός: Η GasLog ξεπέρασε τις προσδοκίες στο δεύτερο τρίμηνο του 2016

    Πήτερ Λιβανός GasLog ναυτιλία

    Πήτερ Λιβανός, εφοπλιστής GasLog Partners


    Η ναυτιλιακή GasLog Ltd., συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή κ. Πήτερ Λιβανού, ανακοίνωσε τα αποτελέσματά της για το δεύτερο τρίμηνο του 2016, το οποίο έληξε στις 30 Ιουνίου. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι παρατήρησε καθαρή αύξηση στα κέρδη του κύκλου εργασιών της, καθώς αυξήθηκαν οι ημέρες λειτουργίας κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου, γεγονός που αποδίδεται στην παράδοση τριών νεότευκτων πλοίων.

    Όμως, τα μειωμένα ναύλα των πλοίων στην αγορά spot κατάφεραν να αντισταθμίσουν τα θετικά αποτελέσματα. Επιπλέον, η ναυτιλιακή κατέγραψε απώλειες που οφείλονται στις μεταβολές που σημειώθηκαν στις συμβάσεις ανταλλαγής επιτοκίων και το συνάλλαγμα.

    Η ναυτιλιακή, που δραστηριοποιείται στον κλάδο της μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, ανακοίνωσε απώλειες της τάξεως των 10,3 εκ. δολαρίων, έναντι απωλειών ύψους 5,8 εκ. δολαρίων που είχε το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2015. Οι απώλειες ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,13 δολάρια.

    Παρά το μέγεθος των απωλειών που αυξήθηκαν σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, οι αναλυτές εμφανίζονται αισιόδοξοι ότι τα αποτελέσματα είναι καλύτερα από το αναμενόμενο, κάνοντας την GasLog να ξεπερνάει τις προσδοκίες. Οι λειτουργικές ζημίες της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 0,01 δολάρια ανά μετοχή, σαφώς βελτιωμένες από τις προβλέψεις των αναλυτών που ανέρχονταν στα 00,6 δολάρια/μετοχή.

    Τα λειτουργικά έσοδα της εταιρείας το δεύτερο τρίμηνο κατέγραψαν αύξηση της τάξεως του 11% και διαμορφώθηκαν στα 43,4 εκ. δολάρια, με τα συνολικά έσοδα να αυξάνονται κατά 9% και να διαμορφώνονται στα 114.5 εκ. δολάρια, έναντι 104,4 εκ. δολαρίων το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2015.

    Η εταιρεία αιτιολογεί την αύξηση στα συνολικά και τα λειτουργικά έσοδα στα τρία νεότευκτα πλοία που παρέλαβε κατά τη διάρκεια του τριμήνου και του κύκλου εργασιών της. Τα πλοία αυτά ήταν το χωρητικότητας 155.000-cbm GasLog Salem που παραδόθηκε στη ναυτιλιακή στις 30 Απριλίου του 2015, το χωρητικότητας 174.000-cbm GasLog Greece που παραδόθηκε στις 29 Μαρτίου του 2016 και το GasLog Glasgow που παραδόθηκε στις 30 Ιουνίου του 2016 (και το οποίο έχει ναυλοσύμφωνο διάρκειας 10 ετών με μια θυγατρική της BG Group).

    Παρόλα αυτά η GasLog κατέγραψε απώλειες ύψους 9 εκ. δολαρίων εξαιτίας των μεταβολών στις συμβάσεις ανταλλαγής των επιτοκίων, οι οποίες ήταν σημαντικές. Επίσης, κατέγραψε συσσωρευμένες ζημίες που σχετίζονται με τις συμβάσεις ανταλλαγής συναλλάγματος, οι οποίες είτε έληξαν είτε τροποποιήθηκαν τον Ιούνιο του 2016, με τη διαγραφή των αναπόσβεστων τελών ομολόγων και με το ασφάλιστρα από την επαναγορά ομολόγων.

    Ακόμα, η εταιρεία κατέγραψε προσαρμοσμένα κέρδη ύψους 12,9 εκ. δολαρίων, στα οποία συνυπολογίζονται οι επιπτώσεις των προαναφερθέντων απωλειών.

    Η ναυτιλιακή πάντως εμφανίζεται παράλληλα και αισιόδοξη και αρνητική σε σχέση την πορεία του κλάδου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, αφού από τη μια, όπως δήλωσε “υπάρχει ένας αριθμός προσφορών για χρονοναυλώσεις μεγάλης διάρκειας για τα πλοία” αλλά από την άλλη τα ναύλα στην αγορά spot “έχουν διαμορφωθεί σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα”.

    Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία, νωρίτερα τον Ιούλιο, είχε ανακοινώσει πως υπέγραψε ένα ναυλοσύμφωνο μεγάλης διάρκειας με την Total Gas & Power Chartering Limited (Total) που αφορά το νεότευκτο πλοίο χωρητικότητας 174.000-cbm “Hull 2801” (προσωρινή καταγραφή καθώς το πλοίο τελεί υπό ναυπήγηση). Το νέο ναυλοσύμφωνο θα έχει διάρκεια 7 έτη με option για άλλα τρία. Το πλοίο αυτό ήταν το μοναδικό νεότευκτο της ναυτιλιακής χωρίς πολυετές συμβόλαιο. Αυτή την περίοδο ναυπηγείται στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας και αναμένεται να παραδοθεί στη GasLog το 2018.

    Η GasLog αποτελεί έναν ναυτιλιακό κολοσσό με διεθνή παρουσία. Διαθέτει και διαχειρίζεται έναν στόλο 18 δεξαμενόπλοιων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), 11 εκ των οποίων βρίσκονται ήδη σε κυκλοφορία, ενώ τα υπόλοιπα 7 είναι παραγγελίες νεότευκτων.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/dinastia-ofer-kiriarchi-sto-perifimo-london-pi-club/65820

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/vrike-ependiti-gia-neo-kamsarmax-tis-safe-bulkers-o-polis-chatziioannou/65736

     



    ΣΧΟΛΙΑ