array(0) {
}
        
    
Menu
1.02%
Τζίρος: 177.12 εκατ.

THE DOLLI: Η Αθήνα με μια νέα ματιά και την εκλεκτή αισθητική της Pauline Karpidas

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα scrubbers

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται. Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), […]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Attica: Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση scrubbers στο BLUE STAR MYCONOS
Οικογένεια Αλαφούζου: H Okeanis Eco Tankers πούλησε τρία τάνκερ έναντι 120 εκατ. δολαρίων
Γιώργος Προκοπίου: Μυθοπλασία η υιοθέτηση νέων καυσίμων στη ναυτιλία στο εγγύς μέλλον 

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται.

Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), ευρύτερα γνωστό ως Scrubber, στα πλοία τους.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και οι φωνές εκείνων που υποστηρίζουν ότι η τοποθέτηση scrubbers στα πλοία δεν αποτελεί λύση, δεδομένου ότι αυτό που κάνουν είναι να μεταφέρουν τη ρύπανση από τον αέρα στη θάλασσα. Μία λύση υπέρ της οποίας έχει ταχθεί και ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου είναι η μείωση της ταχύτητας των πλοίων-Slow steaming. 

Αρκετοί, ωστόσο, Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν ταχθεί υπέρ των scrubbers, προχωρώντας στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να εξοπλίσουν ανάλογα τα πλοία τους. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί ο Γιώργος Οικονόμου, ο ο οποίος σε συνέντευξη του δήλωσε ότι ο όμιλος των εταιρειών του (στις οποίες περιλαμβάνονται οι  TMS Cardiff και Dryships) έχει αποφασίσει να τοποθετήσει scrubbers στα περισσότερα πλοία του, με εξαίρεση δύο. Μάλιστα τόνισε ότι η συγκεκριμένη επένδυση έχει κόστος 350 εκατ. δολάρια.

Η περίπτωση της Seanergy 

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings, Σταμάτης Τσαντάνης, επέλεξε μεν τη λύση των scrubbers, ωστόσο, κατάφερε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για την τοποθέτηση τους.

Συγκεκριμένα προχώρησε στη σύναψη συμφωνιών με τους ναυλωτές της εταιρείας για την εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers) σε πέντε από τα πλοία της, τύπου Capesize. Μάλιστα, έχει εξασφαλίσει την έγκαιρη προμήθεια του εξοπλισμού από την Hyundai Materials της Ν. Κορέας και έχει ήδη κλείσει ημερομηνίες εγκατάστασης σε μεγάλο ναυπηγείο της Κίνας.

Το έργο αναμένεται να εκτελεσθεί το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2019, ενώ μετά την ολοκλήρωση του θα ξεκινήσουν οι χρονοναυλώσεις των σχετικών πλοίων διάρκειας μεταξύ τριών έως πέντε ετών με τρεις ναυλωτές ξηρού φορτίου.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο Μαρινάκης βάζει από την τσέπη του 60 εκατ. ευρώ για το νέο Καραϊσκάκη 50.000 θέσεων!

Σκλαβενίτης: Το σχέδιο για Σπιτική Κουζίνα και το πρωτοποριακό test market στο project της Πίτσος

H συνάντηση ΚΜ με Τραμπ, οι ευνοημένοι της Κίμπερλι, η αγωνία για Metlen, τι γίνεται με ΕΛΠΕ, ΜΟΗ, ΓΕΚ, Aktor, dividend play έκανε τη ΔΕΗ ο Στάσσης, τα ακίνητα Σάλλα-Στασινόπουλου και ένα τραπεζικό quiz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

THE DOLLI: Η Αθήνα με μια νέα ματιά και την εκλεκτή αισθητική της Pauline Karpidas
Πάνος Μαρινόπουλος: Η ιστορία του επιχειρηματία, που ήξερε να ζει – Η αυτοκρατορία, η πτώση και τα γλέντια στη Μύκονο
Οι 5 εβδομάδες που άλλαξαν τη στάση της Goldman Sachs για τη HelleniQ Energy
Το σούπερ deal του Netflix με της MLB που δείχνει… Champions League!
Απαιτούνται κεφάλαια άνω των 200 εκατ. ευρώ για το νέο λιμάνι της Ελευσίνας – Πού υπερισχύει το λιμάνι του Πειραιά και πού εντοπίζονται τα προβλήματα
Motor Oil : Αποφασίσαμε να συνεχίσουμε το FSRU Dioriga Gas- Χρυσή εποχή για τη διύλιση
Attica και Μπάρμπα Στάθης μοχλοί ανάπτυξης για τις ισχυρές επιδόσεις της deal Holdings
Tο πιο ακριβό ημερολόγιο Advent στον κόσμο: Ένα χριστουγεννιάτικο αριστούργημα αξίας 10 εκατομμυρίων
Οι τελευταίες μπίζνες του Πάνου (Πανάρα) Μαρινόπουλου
Γεωργαντζής (Quest): Δεν έχει αλλάξει κάτι στο deal της ACS