array(0) {
}
        
    
Menu
-0.47%
Τζίρος: 129.57 εκατ.

89η ΔΕΘ: Πορεία της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς και του αντιεξουσιαστικού χώρου

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα scrubbers

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται. Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), […]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Attica: Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση scrubbers στο BLUE STAR MYCONOS
Οικογένεια Αλαφούζου: H Okeanis Eco Tankers πούλησε τρία τάνκερ έναντι 120 εκατ. δολαρίων
Γιώργος Προκοπίου: Μυθοπλασία η υιοθέτηση νέων καυσίμων στη ναυτιλία στο εγγύς μέλλον 

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται.

Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), ευρύτερα γνωστό ως Scrubber, στα πλοία τους.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και οι φωνές εκείνων που υποστηρίζουν ότι η τοποθέτηση scrubbers στα πλοία δεν αποτελεί λύση, δεδομένου ότι αυτό που κάνουν είναι να μεταφέρουν τη ρύπανση από τον αέρα στη θάλασσα. Μία λύση υπέρ της οποίας έχει ταχθεί και ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου είναι η μείωση της ταχύτητας των πλοίων-Slow steaming. 

Αρκετοί, ωστόσο, Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν ταχθεί υπέρ των scrubbers, προχωρώντας στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να εξοπλίσουν ανάλογα τα πλοία τους. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί ο Γιώργος Οικονόμου, ο ο οποίος σε συνέντευξη του δήλωσε ότι ο όμιλος των εταιρειών του (στις οποίες περιλαμβάνονται οι  TMS Cardiff και Dryships) έχει αποφασίσει να τοποθετήσει scrubbers στα περισσότερα πλοία του, με εξαίρεση δύο. Μάλιστα τόνισε ότι η συγκεκριμένη επένδυση έχει κόστος 350 εκατ. δολάρια.

Η περίπτωση της Seanergy 

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings, Σταμάτης Τσαντάνης, επέλεξε μεν τη λύση των scrubbers, ωστόσο, κατάφερε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για την τοποθέτηση τους.

Συγκεκριμένα προχώρησε στη σύναψη συμφωνιών με τους ναυλωτές της εταιρείας για την εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers) σε πέντε από τα πλοία της, τύπου Capesize. Μάλιστα, έχει εξασφαλίσει την έγκαιρη προμήθεια του εξοπλισμού από την Hyundai Materials της Ν. Κορέας και έχει ήδη κλείσει ημερομηνίες εγκατάστασης σε μεγάλο ναυπηγείο της Κίνας.

Το έργο αναμένεται να εκτελεσθεί το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2019, ενώ μετά την ολοκλήρωση του θα ξεκινήσουν οι χρονοναυλώσεις των σχετικών πλοίων διάρκειας μεταξύ τριών έως πέντε ετών με τρεις ναυλωτές ξηρού φορτίου.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τουρκία: Το αδιανόητο συμβόλαιο του παιχταρά που τρελαίνει κόσμο στο EuroBasket!

Έρχεται το «γαλλικό μοντέλο» στην ελληνική φορολογία – Πώς θα ελαφρυνθούν χιλιάδες οικογένειες

Πότε θα γίνουν εκλογές και ποιος θα ηγηθεί της ΝΔ, οι ανόητοι των μετοχών, η δύναμη της AKTOR και του Εξάρχου, η αξιοπιστία της ΑΕΜ, ο Λύκος και ο Πινόκιο, η ανασφαλής της Novo Nordisk και ο γύπας φαρμακοβιομήχανος

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλέξανδρος Εξάρχου: Με την εξαγορά της HSBC Malta η CrediaBank θα διπλασιάσει το μέγεθός της
Βασίλης Κικίλιας: «Η Θεσσαλονίκη έχει τεράστιες δυνατότητες μέσα από το λιμάνι και τις λιμενικές υποδομές της»
ΕΤΕπ: Υπογραφή συμφωνίας με τη Joltie για ταχύτερη ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Motor Oil: Ανακοίνωσε συνεργασία με τον Όμιλο Σαρακάκη για τα κινεζικά αυτοκίνητα Maxus
Alpha Bank και ΕΛΤΑ παρουσίασαν την στρατηγική τους συνεργασία
Κυρανάκης από 89η ΔΕΘ: Τέλος τα «μπαλώματα» στον ΟΣΕ – Από το 2026 μακροχρόνιες συμβάσεις συντήρησης
Εντυπωσιασμένος από την εξέλιξη του Flyover δήλωσε ο Κ. Χατζηδάκης – Στο 30% η πρόοδος των εργασιών με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2027
Γιώργος Καρακούσης (ΔΕΗ): Φέρνουμε νέες λύσεις στον καταναλωτή- Υπηρεσίες και όχι μόνο ενέργεια
Josh Huck: Ο Κάθετος Διάδρομος θα σπάσει το ρωσικό μονοπώλιο στο φυσικό αέριο
Χαμηλό 16μήνου για την τιμή του ρεύματος