array(0) {
}
        
    
Menu
-0.8%
Τζίρος: 251.98 εκατ.

Καραμανλής και Σαμαράς άνοιξαν τον δρόμο της εσωτερικής φθοράς

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα scrubbers

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται. Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), […]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Attica: Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση scrubbers στο BLUE STAR MYCONOS
Οικογένεια Αλαφούζου: H Okeanis Eco Tankers πούλησε τρία τάνκερ έναντι 120 εκατ. δολαρίων
Γιώργος Προκοπίου: Μυθοπλασία η υιοθέτηση νέων καυσίμων στη ναυτιλία στο εγγύς μέλλον 

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται.

Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), ευρύτερα γνωστό ως Scrubber, στα πλοία τους.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και οι φωνές εκείνων που υποστηρίζουν ότι η τοποθέτηση scrubbers στα πλοία δεν αποτελεί λύση, δεδομένου ότι αυτό που κάνουν είναι να μεταφέρουν τη ρύπανση από τον αέρα στη θάλασσα. Μία λύση υπέρ της οποίας έχει ταχθεί και ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου είναι η μείωση της ταχύτητας των πλοίων-Slow steaming. 

Αρκετοί, ωστόσο, Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν ταχθεί υπέρ των scrubbers, προχωρώντας στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να εξοπλίσουν ανάλογα τα πλοία τους. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί ο Γιώργος Οικονόμου, ο ο οποίος σε συνέντευξη του δήλωσε ότι ο όμιλος των εταιρειών του (στις οποίες περιλαμβάνονται οι  TMS Cardiff και Dryships) έχει αποφασίσει να τοποθετήσει scrubbers στα περισσότερα πλοία του, με εξαίρεση δύο. Μάλιστα τόνισε ότι η συγκεκριμένη επένδυση έχει κόστος 350 εκατ. δολάρια.

Η περίπτωση της Seanergy 

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings, Σταμάτης Τσαντάνης, επέλεξε μεν τη λύση των scrubbers, ωστόσο, κατάφερε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για την τοποθέτηση τους.

Συγκεκριμένα προχώρησε στη σύναψη συμφωνιών με τους ναυλωτές της εταιρείας για την εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers) σε πέντε από τα πλοία της, τύπου Capesize. Μάλιστα, έχει εξασφαλίσει την έγκαιρη προμήθεια του εξοπλισμού από την Hyundai Materials της Ν. Κορέας και έχει ήδη κλείσει ημερομηνίες εγκατάστασης σε μεγάλο ναυπηγείο της Κίνας.

Το έργο αναμένεται να εκτελεσθεί το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2019, ενώ μετά την ολοκλήρωση του θα ξεκινήσουν οι χρονοναυλώσεις των σχετικών πλοίων διάρκειας μεταξύ τριών έως πέντε ετών με τρεις ναυλωτές ξηρού φορτίου.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Λίνα Μενδώνη: Η γλώσσα που μας έδωσαν ελληνική – Ομιλία στα αγγλικά μόνον με ελληνικές λέξεις

Ό, τι λείπει: Αυτά τα αριστουργήματα δεν υπάρχουν στο Μεγάλο Αιγυπτιακό Μουσείο

«Έχω ένα κομμάτι του Παρθενώνα» – Τιμητική εκδήλωση για τον Χιλιανό που επέστρεψε θραύσμα από την Ακρόπολη

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι θα ανακοινώσει ο Εξάρχου για τη μεταφορά LNG – O ρόλος της αμερικανικής DFC
Λαμίν Γιαμάλ: Ο 18χρονος των 350 εκατ. ευρώ που αλλάζει τους κανόνες της αγοράς!
Το deal των 7 Ελλήνων εφοπλιστών με τον υπουργό Ράιτ για πλωτό αγωγό μεταφοράς αερίου
Versace: Το φόρεμα που έγινε αιτία να δημιουργήσει η Google την αναζήτηση εικόνων έκανε την επανεμφάνισή του
Γιατί ο Νεμπής εξαγόρασε την ΤΕΡΝΑ Fiber από τον Περιστέρη – Ξεκολλάει έργο 868 εκατ. ευρώ
Metlen: Πώς ο μετασχηματισμός οδηγεί σε υπεραξίες και γρήγορη ανάπτυξη
Interlife: Συναντήσεις με θεσμικούς επενδυτές στο ΑTHEX Small Cap Conference 2025
Crowning Achievement: Το χαμένο αριστούργημα της Audemars Piguet επιστρέφει στο φως – και ίσως γράψει ιστορία ξανά
United Airlines: Μειώνει κατά 4% τις πτήσεις της λόγω του shutdown
Lamda: Στις 12 Νοεμβρίου η έναρξη της δημόσιας προσφοράς για το 7ετές ομόλογο έως €500 εκατ.