array(0) {
}
        
    
Menu
0.43%
Τζίρος: 35.87 εκατ.

ΔΕΗ: Τι τροφοδοτεί την άνοδο στην μετοχή, πάνω από 6,5 δις. η κεφαλαιοποίηση

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα scrubbers

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται. Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), […]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Attica: Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση scrubbers στο BLUE STAR MYCONOS
Οικογένεια Αλαφούζου: H Okeanis Eco Tankers πούλησε τρία τάνκερ έναντι 120 εκατ. δολαρίων
Γιώργος Προκοπίου: Μυθοπλασία η υιοθέτηση νέων καυσίμων στη ναυτιλία στο εγγύς μέλλον 

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται.

Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), ευρύτερα γνωστό ως Scrubber, στα πλοία τους.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και οι φωνές εκείνων που υποστηρίζουν ότι η τοποθέτηση scrubbers στα πλοία δεν αποτελεί λύση, δεδομένου ότι αυτό που κάνουν είναι να μεταφέρουν τη ρύπανση από τον αέρα στη θάλασσα. Μία λύση υπέρ της οποίας έχει ταχθεί και ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου είναι η μείωση της ταχύτητας των πλοίων-Slow steaming. 

Αρκετοί, ωστόσο, Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν ταχθεί υπέρ των scrubbers, προχωρώντας στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να εξοπλίσουν ανάλογα τα πλοία τους. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί ο Γιώργος Οικονόμου, ο ο οποίος σε συνέντευξη του δήλωσε ότι ο όμιλος των εταιρειών του (στις οποίες περιλαμβάνονται οι  TMS Cardiff και Dryships) έχει αποφασίσει να τοποθετήσει scrubbers στα περισσότερα πλοία του, με εξαίρεση δύο. Μάλιστα τόνισε ότι η συγκεκριμένη επένδυση έχει κόστος 350 εκατ. δολάρια.

Η περίπτωση της Seanergy 

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings, Σταμάτης Τσαντάνης, επέλεξε μεν τη λύση των scrubbers, ωστόσο, κατάφερε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για την τοποθέτηση τους.

Συγκεκριμένα προχώρησε στη σύναψη συμφωνιών με τους ναυλωτές της εταιρείας για την εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers) σε πέντε από τα πλοία της, τύπου Capesize. Μάλιστα, έχει εξασφαλίσει την έγκαιρη προμήθεια του εξοπλισμού από την Hyundai Materials της Ν. Κορέας και έχει ήδη κλείσει ημερομηνίες εγκατάστασης σε μεγάλο ναυπηγείο της Κίνας.

Το έργο αναμένεται να εκτελεσθεί το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2019, ενώ μετά την ολοκλήρωση του θα ξεκινήσουν οι χρονοναυλώσεις των σχετικών πλοίων διάρκειας μεταξύ τριών έως πέντε ετών με τρεις ναυλωτές ξηρού φορτίου.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Συνέλαβαν τον επιχειρηματία Άγγελο Γιαννακόπουλο των φούρνων «Χωριάτικο»: Ετρεχε με 216 χιλιόμετρα την ώρα με Lamborghini

Σπέτσες: Απόφαση – καταπέλτης για τη δήμαρχο Φραγγιά – Πρόστιμο για την ανεξέλεγκτη χωματερή στις Αγριόπετρες

Ο γιος του Ανδρέα Λοβέρδου συνελήφθη μετά από καταδίωξη – «Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;» φέρεται να είπε στους αστυνομικούς

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Λεωνίδας»: Ο βασιλιάς της σοκολάτας που κατέκτησε τον κόσμο και η οικογενειακή τραγωδία στη Λούτσα
Bespoke και ΥΦΑΝΤΗΣ ανακοινώνουν την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΝΙΚΑΣ από τον Όμιλο ΥΦΑΝΤΗΣ
Samsung: Παρουσίασε το Galaxy Z TriFold αξίας πάνω από 2.000 δολ. – Το πρώτο της multi-folding smartphone
Μετά την Ευρώπη και οι ΗΠΑ βάζουν στο «μάτι» Shein και Temu – Έρευνα για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας και προϊόντα μαϊμού
Αυτή είναι η νέα επιχειρηματική κίνηση της Δήμητρας Κούστα
Νέα επίθεση σε ρωσικό τάνκερ στη Μαύρη Θάλασσα ανοιχτά των ακτών της Τουρκίας
ΣΤΑΣΥ: Πρόστιμο στον ανάδοχο αναβάθμισης συρμών της Γραμμής 1 για αδικαιολόγητες καθυστερήσεις
Τιτάν: Αγόρασε μετοχές αξίας 292.180 ευρώ
Σκληρή μάχη για τα ΣΔΙΤ των 700 εκατ. ευρώ στη Βόρεια Ελλάδα – Στην τελική ευθεία οι μεγάλοι όμιλοι
Safe Bulkers (Πόλυς Β. Χατζηιωάννου): Επαναγορά 10 εκατ. μετοχών