• Business

    Πελάτης μήνυσε τα ΙΚΕΑ γιατί βρήκε κάμπια στο φαγητό του

    • NewsRoom
    ΙΚΕΑ


    Στο στόχαστρο των υγειονομικών αρχών βρέθηκε η αλυσίδα ΙΚΕΑ, μετά τη μήνυση που κατέθεσε σε βάρος της ένας πελάτης που βρήκε στο φαγητό του μία… κάμπια. Μάλιστα, ο πελάτης ανέβασε και φωτογραφία στα social media, με αποτέλεσμα το θέμα να πάρει μεγάλη έκταση.

    Το συμβάν συνέβη στο εστιατόριο καταστήματος της αλυσίδας ΙΚΕΑ στο Χαϊντεραμπάντ.

    Μετά από επιτόπια έρευνα, η υγειονομική υπηρεσία επέβαλε πρόστιμο 141 δολαρίων στον σουηδικό κολοσσό, ο οποίος εξέδωσε αμέσως ανακοίνωση, εκφράζοντας τη λύπη των αρμοδίων για το περιστατικό.

    «Σε ένα από τα φαγητά βρήκαμε σκουλήκια και η διεύθυνση του καταστήματος παραδέχθηκε το πρόβλημα», δήλωσε ένας από τους ελεγκτές στην εφημερίδα Deccan Herald.

    H αλυσίδα ΙΚΕΑ, που άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στη χώρα τον περασμένο Αύγουστο, έχει αποφασίσει να επενδύσει στην αγορά της Ινδίας 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα την επόμενη δεκαετία.

    Τα εγκαίνια του υπερκαταστήματος στο Χαϊντεραμπάντ προσέλκυσαν πλήθος κόσμου, καθώς η πόλη αποτελεί πόλο έλξης για κολοσσούς του παγκόσμιου ηλεκτρονικού και τεχνολογικού κλάδου, όπως η Google, το Facebook και η Microsoft, οι οποίοι έχουν χιλιάδες εργαζόμενους.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ikea: Τα μυστικά μιας πολυεθνικής με παρουσία σε 50 χώρες

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η Ikea ανακαλεί επικίνδυνο προϊόν (pic)



    ΣΧΟΛΙΑ