• Business

    Payzy (ΟΤΕ): Με 25.000 νέα IBAN, τον πρώτο μήνα έπιασε το στόχο του έτους – Νέος στόχος τα 65.000 IBAN

    Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ

    Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ


    Με μεγάλη επιτυχία έκανε γενέθλια πρώτου μήνα, η νέα εφαρμογή του OTE, Payzy, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι ήδη τον πρώτο μήνα έπιασε τον στόχο που είχε τεθεί για τα Χριστούγεννα.

    Ειδικότερα, πέτυχε να εγγράψει περίπου 25.000 συνδρομητές, τον πρώτο μήνα από το λανσάρισμά του, σημειώνοντας μια καλύτερη πορεία από το στόχο που είχε τεθεί. Πλέον ο εσωτερικός στόχος, που έχει τεθεί από τη διοίκηση, αναφέρουν πηγές, είναι τα 65.000 IBAN μέχρι το τέλος του 2022.

    Σημειώνεται ότι ο ελληνικός ΟΤΕ είναι η μόνη θυγατρική της Deutsche Telekom που έχει λανσάρει ανάλογη εφαρμογή, και ήταν μια πρωτοβουλία, που έπεισε τη μητρική καθώς συνδυαζόταν με άδεια ηλεκτρονικού χρήματος, κάτι που δίνει άλλη δυναμική στο εγχείρημα. Σημειώνεται, ότι ο ΟΤΕ έχει εξασφαλίσει την δυνατότητα να λανσάρει το ελληνικό Payzy σε θυγατρικές της Deutsche Telekom σε ακόμη 10 χώρες, εφόσον πιάσει ένα στόχο συνδρομητών στην Ελλάδα, που του έχει τεθεί.

    Υπενθυμίζεται ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ κ. Μιχάλης Τσαμάζ  ανέφερε στην παρουσίαση της νέας εφαρμογής ότι payzy σε δέκα χρόνια μπορεί να αποφέρει στον όμιλο  τα ίδια έσοδα με τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.  Το ηλεκτρονικό χρήμα στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε νηπιακή κατάσταση, καθώς δεν ξεπερνάει ούτε το 3% των συναλλαγών, την ίδια ώρα που ο μέσος όρος στην Ευρώπη τρέχει με 11% και αυξάνεται συνεχώς. Η εφαρμογή payzy που ανήκει στη θυγατρική του ΟΤΕ Cosmote Payments επιτρέπει στο χρήστη να καλύπτει καθημερινές αγορές και λογαριασμούς, κάνοντας παράλληλα συναλλαγές με τους δικούς του ανθρώπους, μέσα από το κινητό του. Όσο μεγαλώνει η “κοινότητα” των χρηστών τόσο ο όμιλος θα ανεβάζει τα μεγέθη του αποκομίζοντας σημαντικά έσοδα από τις προμήθειες.

    To payzy έχει στόχο να ανοίξει σε όλους την αγορά των ηλεκτρονικών συναλλαγών κάνοντάς τες απλές και εύκολες, αξιοποιώντας το πλεονέκτημα της μεγάλης συνδρομητικής του βάσης των 8 εκατ. πελατών. Η επιρροή και η αξιοπιστία του ΟΤΕ μπορεί να αυξήσει τη δημοτικότητα των ηλεκτρονικών συναλλαγών προσεγγίζοντας τους νέους αλλά και μια μεγαλύτερη γκάμα ηλικιών ενώ καθώς η εφαρμογή είναι καλοσχεδιασμένη ώστε να είναι ευχάριστη και προσιτή σε όλους.

    Σύμφωνα με μελέτη της ΕΚΤ που παρουσιάστηκε, το 2021 οι ηλεκτρονικές συναλλαγές  (με χρεωστικές κάρτες, πιστωτικές κάρτες και wallets) έφτασαν τα 49 δισ. ευρώ υπερδιπλάσιες από το 2018, φτάνοντας το 1,5 δισ. συναλλαγές τριπλάσιες από τα 500 εκ. συναλλαγές το 2018. Από αυτές μόλις το 3% έγιναν με ηλεκτρονικό χρήμα δηλαδή από wallets όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη του ευρώ, είναι 11%. Οι εκτιμήσεις λένε, σύμφωνα με τις μελέτες της ΕΚΤ ότι το 2025 το ποσοστό των ψηφιακών συναλλαγών θα διπλασιαστεί σε σχέση με το 2021.

    Διαβάστε επίσης

    Μιχάλης Τσαμάζ: Πρέπει να κάνουμε άλματα στη Βιώσιμη Ανάπτυξη, για να δούμε ουσιαστική αλλαγή-Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο



    ΣΧΟΛΙΑ