• Business

    Π. Γεωργιόπουλος: Βουτιά σημειώνει η μετοχή της Genco. Γιατί οι επενδυτές ρευστοποιούν

    Πήτερ Γεωργιόπουλος

    Πήτερ Γεωργιόπουλος, εφοπλιστής Gener8 Maritime


    Δραματική πτώση καταγράφει η μετοχή της ναυτιλιακής Genco Shipping & Trading, συμφερόντων του Πήτερ Γεωργιόπουλου, καθώς ήδη από το ξεκίνημα της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης, η μετοχή σημείωσε πτώση μεγαλύτερη του 6%, ενώ στις 20.00 ώρα Ελλάδος, η μετοχή έκανε βουτιά κατά 6,64% και διαπραγματεύονταν στα 6,05 δολάρια.

    Όπως όλα δείχνουν, η αγορά δεν ικανοποιήθηκε από τον τρόπο κάλυψης της αύξησης κεφαλαίου της εισηγμένης στο δείκτη NYSE ναυτιλιακής και το γεγονός ότι δεν κατόρθωσε να προσελκύσει νέους επενδυτές για τις προνομιούχες μετοχές αξίας 125 εκατ. δολαρίων που εξέδωσε, μετά από την τέταρτη κατά σειρά παράταση που έλαβε από τους δανειστές της προκειμένου να ολοκληρώσει τη διαδικασία, η οποία και αποτελούσε προϋπόθεση της εξασφάλισης ενός νέου δανείου ύψους 400 εκατ. δολαρίων που θα αναχρηματοδοτήσει το υπάρχον χρέος της εταιρείας, που ανέρχεται στα 446 εκατ. δολάρια.

    Μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ live τη διακύμανση της μετοχής της ναυτιλιακής.

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι τα χρήματα αυτά έβαλαν τελικά τρεις από τους μεγαλύτερους μετόχους της εταιρείας, οι οποίοι προχώρησαν στην εξαγορά του συνόλου της έκδοσης των προνομιούχων μετοχών. Η έκδοση αυτή έγινε αφότου η Genco πήρε τέσσερις παρατάσεις από τους δανειστές της προκειμένου να κατορθώσει να προσελκύσει νέους επενδυτές, κάτι το οποίο όμως δε συνέβη.

    Όπως έγραφε το mononews.gr στις 3 Οκτωβρίου, η τελευταία παράταση που έλαβε η εταιρεία θα εξέπνεε στις 7 του Οκτωβρίου 2016.

    genco
    Το φορτηγό πλοίο “Genco Constantine” της Genco Shipping & Trading

    Συγκεκριμένα, οι εταιρείες Centerbridge Partners, Strategic Value Partners (SVP) και Apollo Global Management, σύμφωνα με τους αρχικούς σχεδιασμούς, θα διέθεταν 62,5 εκατ. δολάρια για την εξαγορά των νέων προνομιούχων μετοχών, όμως, μετά τις τελευταίες εξελίξεις, οι τρεις αυτές εταιρείες θα δώσουν το σύνολο του ποσού των 125 εκατ. δολαρίων που απαιτούνται.

    Ως εκ τούτου, οι μέτοχοι αυτοί θα εξαγοράσουν 25,7 εκατομμύρια τεμάχια από τις νέες μετοχές σειράς Α στην τιμή των 4,85 δολαρίων.

    Ενώ μέχρι και την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου η εταιρεία δεν είχε κάνει γνωστό αν οι προνομιούχες μετοχές θα περιέχουν μέρισμα ή κάποιο άλλο προνόμιο για τους κατόχους τους, την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου διευκρινίστηκε πως οι μετοχές θα περιέχουν μέρισμα της τάξεως του 6%.

    Σημειώνεται επίσης ότι οι προνομιούχες μετοχές σειράς Α που εξέδωσε η ναυτιλιακή, σε περίπτωση που οι κάτοχοί τους αποφασίσουν να τις πουλήσουν, αυτό θα πρέπει να γίνει στην τιμή των 4,85 δολαρίων/τεμάχιο ενώ υπάρχει η υποχρέωση να μετατραπούν σε κοινές μετοχές της Genco, με τιμή μετατροπής πάλι τα 4,85 δολάρια, γεγονός που υπόκειται σε συγκεκριμένες προσαρμογές, κατόπιν σχετικής παραλαβής και έγκρισης από τους μετόχους της Genco.

    Η ναυτιλιακή επίσης ανακοίνωσε ότι το ποσό που θα δοθεί από τους επενδυτές μπορεί να μειωθεί κατά 38,6 εκατ. ευρώ, στην περίπτωση που κατορθώσει να πουλήσει μέρος των προνομιούχων μετοχών σε ιδιωτική συμφωνία. Επιπλέον, θα εκδώσει και ένα πρόσθετο τεμάχιο στη σειρά Α αξίας 6,25 δολαρίων ως τέλος δέσμευσης για τους επενδυτές.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αναζητώντας το φως στο τούνελ: Πότε θα ανακάμψει η αγορά ξηρού φορτίου;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Gibson: Πώς η Κίνα αναδείχθηκε πρωταγωνίστρια στην αγορά των τάνκερ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:

    http://www.mononews.gr/megalos-diagonismos-tou-mononewsgr-5-doroepitages-apo-attica-sinolikis-axias-1000-evro/80036

    mononews_contest 1 year



    ΣΧΟΛΙΑ