Business

Oriflame: Αντέχει στους κραδασμούς της πανδημίας – Από τις αρχές Νοεμβρίου στους ρυθμούς της Black Friday

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη


Ανεπηρέαστη από τις επιπτώσεις της πανδημίας παραμένει η εταιρεία καλλυντικών Oriflame.

Πηγές του ελληνικού παραρτήματος του σουηδικού ομίλου εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την πορεία των πωλήσεων, σημειώνοντας πως η ζήτηση για τα προϊόντα Oriflame κινείται στα ίδια επίπεδα με πέρυσι παρά τη ραγδαία επιδείνωση του οικονομικού κλίματος από την περασμένη Άνοιξη.

Όπως εξηγούν οι ίδιες πηγές, το μοντέλο λειτουργίας της εταιρείας βασίζονταν στις απευθείας ηλεκτρονικές παραγγελίες χωρίς να μεσολαβεί κάποιο φυσικό κατάστημα και πριν το ξέσπασμα του κορονοϊού, ως εκ τούτου οι συνεργάτες της εταιρείας δεν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα από την επιβολή του lockdown, αφού ήταν εξοικειωμένοι με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η εταιρεία, η οποία από τις αρχές Απριλίου εξυπηρετεί το ελληνικό κοινό από την κεντρική αποθήκη που διατηρεί στο Βουκουρέστι ξεκίνησε ήδη προσφορές για τη φετινή εκπτωτική περίοδο του Black Friday, στην οποία δίνει σταθερά τα τελευταία χρόνια δυναμικό «παρών».

Πρόκειται για μια αναγκαία αντίδραση, αφού σχεδόν το σύνολο πλέον της αγοράς κινείται σε ρυθμούς Black Friday καθ’ όλη τη διάρκεια του Νοεμβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες ετοιμάζει επιπλέον προσφορές για το τριήμερο 27 με 29 Νοεμβρίου των «επίσημων εκπτώσεων» του θεσμού που εξελίχθηκε στη μεγάλη γιορτή του εμπορίου και στην χώρα μας.

Υπενθυμίζεται ότι η Oriflame στο πλαίσιο των ευρύτερων αλλαγών στο πανευρωπαϊκό δίκτυο διανομής αποφάσισε στις αρχές του 2020 να κλείσει τις αποθήκες στην χώρα μας αλλά και το κατάστημα (concept store) που διατηρούσε στο Μαρούσι και να εκτελεί τις παραγγελίες από την κεντρική αποθήκη στην Ευρώπη (Βουκουρέστι). Παράλληλα, μείωσε κατά 30% το εργατικό προσωπικό της.

H Oriflame, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της απευθείας πώλησης προϊόντων απέκτησε παρουσία στην Ελλάδα στις 10 Μαΐου του 1993 και σήμερα αριθμεί πάνω 60.000 μέλη σε όλη την Ελλάδα. Υπολογίζεται ότι σε ετήσια βάση πραγματοποιεί τζίρο μεταξύ 10 εκατ. και 15 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

Ραγδαίες αλλαγές στην Oriflame Hellas: Κλείνει αποθήκες και κατάστημα – Η επιστολή στα μέλη

Βλάσσης Γεωργάτος (Γρηγόρης): «Χρειάζονται πρόσθετα μέτρα στήριξης της εστίασης – Πάνω από 50% η πτώση της κατανάλωσης»

Frigoglass: Ο Δαυίδ στο παιχνίδι της αποθήκευσης των εμβολίων για την Covid-19

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ