Με τη νέα σύμβαση των λαχείων στο χαρτοφυλάκιο της ΟΠΑΠ, και το επενδυτικό ενδιαφέρον στραμμένο στην προοπτική που δημιουργεί η συνένωση ΟΠΑΠ και  Allwin, αναμένεται να πραγματοποιηθεί η αυριανή τηλεδιάσκεψη της Allwin με τους αναλυτές στο πλαίσιο του Capital Markets Update.

Η εξωστρέφεια της Allwin θα συνεχιστεί με ακόμη δύο παρουσιάσεις την επόμενη εβδομάδα, στη 1η Δεκεμβρίου στο Morgan Stanley and Athens Stock Exchange Greek Investment Conference, στο Λονδίνο και στις 3 Δεκεμβρίου στο WOOD’s Winter Wonderland EMEA Conference, στην  Πράγα.

1

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος είναι τα επόμενα σχέδια ανάπτυξης της Allwin μετά τη συνένωση  με τον OΠΑΠ που ανακοινώθηκε τον περασμένο μήνα, σηματοδοτώντας μια σημαντική εξέλιξη για τους μετόχους του ΟΠΑΠ.

Όπως εξήγησε η διοίκηση της ΟΠΑΠ σχολιάζοντας τα αποτελέσματα εννεαμήνου, αυτή η συνεργασία θέτει τα θεμέλια για μια ισχυρότερη, πιο προσαρμόσιμη και πιο καινοτόμο επιχείρηση στο μέλλον.  Η συνένωση θα δημιουργήσει τον δεύτερο μεγαλύτερο εισηγμένο στο χρηματιστήριο φορέα εκμετάλλευσης λοταριών και τυχερών παιχνιδιών παγκοσμίως, οδηγώντας σε ουσιαστικά βελτιωμένο προφίλ ανάπτυξης και ουσιαστική αύξηση στα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή και στις ελεύθερες ταμειακές ροές ανά μετοχή, ενώ θα διατηρηθεί η ελάχιστη πολιτική μερίσματος ενός ευρώ ανά μετοχή.

Ο ΟΠΑΠ μαζί με την  Allwin  μπορεί να αξιοποιήσει νέες  ευκαιρίες  και να καθορίσει το μέλλον της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών. Ήδη η διοίκηση της εταιρείας έχει ανταλλάξει απόψεις με  την επενδυτική κοινότητα, παρουσιάζοντας τη νέα εταιρική οντότητα και τις λεπτομέρειες της συναλλαγής στους μετόχους μας. Το επόμενο βήμα για να προχωρήσει η διαδικασία  είναι η Έκτακτη Γενική Συνέλευση που έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στα τέλη Δεκεμβρίου ή στις αρχές Ιανουαρίου, όπου οι μέτοχοι της ΟΠΑΠ θα κληθούν να εγκρίνουν την προτεινόμενη συναλλαγή. Αυτή η απόφαση θα σηματοδοτήσει  την έναρξη της   της συνδυασμένης οντότητας πρώτα στο Λουξεμβούργο και τέλος στην Ελβετία, και τέλος η συναλλαγή θα πρέπει να λάβει τις απαραίτητες κανονιστικές εγκρίσεις.

Η στρατηγική κίνηση συνένωσης Allwyn -ΟΠΑΠ  είναι μια κίνηση win win για τις δύο εταιρείες και τους μετόχους τους, αφού πετυχαίνει ταυτόχρονα υψηλή μερισματική απόδοση και ανάπτυξη, διεθνοποίηση και ισχυροποίηση στην ελληνική αγορά.

 Η ελληνική εισηγμένη μέσω της Allwyn μετασχηματίζεται και αλλάζει. Ανεξαρτητοποιείται από την ελληνική αγορά και ανοίγει τα φτερά της για πολλαπλάσια κερδοφορία από τη σημερινή. Από την άλλη η Allwyn, εξασφαλίζει με  τη δύναμη του ΟΠΑΠ να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με πλάνο να ακολουθήσει και δεύτερη διεθνή εισαγωγή σε αγορές όπως το Λονδίνο ή η Νέα Υόρκη. H συνένωσή της με τον ΟΠΑΠ θεωρήθηκε η προτιμώμενη οδός για δημόσια εισαγωγή σε σύγκριση με μια παραδοσιακή αρχική δημόσια προσφορά, αξιοποιώντας την εξοικείωση και την εμπιστοσύνη που έχει οικοδομηθεί με τους μετόχους του ΟΠΑΠ.

Το όραμα της συνένωσης, εκτείνεται πέρα ​​από την απλή προσφορά διαδικτυακών παιχνιδιών, και ο στόχος είναι η Allwin να γίνει ένας ολοκληρωμένος κόμβος ψηφιακής ψυχαγωγίας όπου οι πελάτες της θα μπορούν να βρουν πολύ περισσότερα από τα παιχνίδια. Αυτός ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν αφορά μόνο την προσέλκυση της επόμενης γενιάς, αλλά και τη βελτίωση της εμπειρίας για όλους τους  πελάτες της. Ψηφιοποιώντας τις εμπειρίες των καταστημάτων μας, ξεκλειδώνει νέες δυνατότητες για εξατομίκευση, αφοσίωση και ουσιαστικές ανταμοιβές, δημιουργώντας ένα πιο σύγχρονο και ελκυστικό περιβάλλον για όλους.

Αυτές οι στρατηγικές προτεραιότητες θα εξυπηρετηθούν σωστά ταυτόχρονα με την αλλαγή επωνυμίας από ΟΠΑΠ σε Allwin από τον Ιανουάριο. Ο κλάδος παιχνιδιών θα παραμείνει αμετάβλητος. Ωστόσο, ο εκσυγχρονισμός  που σχεδιάζεται ανοίγει ευκαιρίες για απρόσκοπτη σύνδεση με τις παγκόσμιες τάσεις και ενίσχυση της βαθύτερης εμπλοκής, ειδικά με το νεότερο κοινό.

Ήδη  είναι ξεκάθαρη η δυναμική ανάπτυξης που δίνει η ψηφιακή παρουσία της εταιρείας. Η εφαρμογή Op-Up store, έφερε στο 26% τα  ψηφιακά έσοδα της λιανικής  ενώ κατά  18% αυξάνονται οι ενεργοί παίκτες  σε ετήσια βάση, αποτέλεσμα  της αυξανόμενης δημοτικότητας των εφαρμογών.   Επιπλέον, η μέση διάρκεια επίσκεψης έχει επίσης αυξηθεί, φτάνοντας πλέον τα 116 λεπτά, ενώ τα VLT  αποφέρουν σχεδόν 40 ευρώ στο GGR την ημέρα. Συνολικά, το online σημείωσε σταθερή ανάπτυξη το τρίτο τρίμηνο, συμβάλλοντας σχεδόν στο ένα τρίτο των συνολικών εσόδων του ομίλου.

Σύμβαση στον ΟΠΑΠ για 12 χρόνια τα Κρατικά Λαχεία

Όσον αφορά τα Κρατικά Λαχεία η θυγατρική του ΟΠΑΠ με την επωνυμία OPAP Ivestment Limited ανακηρύχτηκε από το Υπερταμείο προτιμητέος επενδυτής στο διαγωνισμό για την παραχώρηση του αποκλειστικού δικαιώματος παραγωγής, διαχείρισης, λειτουργίας, προβολής και εκμετάλλευσης των Κρατικών Λαχείων για 12 χρόνια. Ο ΟΠΑΠ θα καταβάλλει εφάπαξ το ποσό των 80.000.000 ευρώ καθώς και ποσοστό 30% επί του Μικτού Κέρδους κάθε έτος, με ελάχιστη ετήσια καταβολή το ποσό των 20.000.000 εκατ. ευρώ, καταφέρνοντας να μειώσει την ελάχιστη ετήσια καταβολή από τα 50 εκ. που ήταν στην προηγούμενη σύμβαση.

Το δικαίωμα στα Κρατικά Λαχεία περιλαμβάνει τις επίγειες εκδόσεις του Στιγμιαίου Κρατικού Λαχείου, του Λαϊκού Λαχείου, του Εθνικού Λαχείου, του Ειδικού Κρατικού Λαχείου υπέρ Κοινωνικής Αντιλήψεως (Πρωτοχρονιάτικο), του Στεγαστικού Κρατικού Λαχείου (ανενεργό) και του Έκτακτου ή Ειδικού Λαχείου που κληρώνεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση Κρατικών Λαχείων (ΑELLE) (ανενεργό).