• Business

    Όμιλος Goody’s: Το επόμενο βήμα στις διεθνείς αγορές

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Goody’s

    Goody’s


    Εμφαση στην ανάπτυξη εκτός Ελλάδας με άνοιγμα  νέων καταστημάτων σε Μέση Ανατολή, Κύπρο και Βόρεια Μακεδονία δίνει η διοίκηση του ομίλου Goody’s.

    Μετά το κλείσιμο τριών καταστημάτων Goody’s Burger House στην Αρμενία στο τέλος του έτους, γεγονός που αποδίδεται τόσο στην παγκόσμια κρίση του κλάδου της εστίασης λόγω πανδημίας όσο και στην πολεμική σύρραξη μεταξύ Αρμενίας και Αζερμπαϊτζάν η θυγατρική του ομίλου Vivartia επεκτείνει την παρουσία των σημάτων της σε άλλες αγορές.

    Ο όμιλος Goody’s στο τέλος του 2021, όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα, είχε 12 καταστήματα σε οκτώ χώρες και η ανάπτυξη εκτός συνόρων συνεχίζεται και το 2022 με νέα καταστήματα Goody’s Burger House σε Κύπρο και Σαουδική Αραβία, του σήματος Flocafe Espresso Room στο αεροδρόμιο της Ντόχα στο Κατάρ και ενός σημείου Everest σε εμπορικό κέντρο των Σκοπίων στη Βόρεια Μακεδονία.

    Όχημα ανάπτυξης ο ψηφιακός μετασχηματισμός

    Με όχημα τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την γρήγορη προσαρμογή στα νέα δεδομένα που προκάλεσε η πανδημική κρίση ο όμιλος Goody’s ενίσχυσε και στα τέσσερα βασικά σήματα που έχουν πλέον συγχωνευθεί υπό τον όμιλο.

     Οι πωλήσεις του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση κατά € 59,2 εκατ. ανερχόμενες σε € 128,1 εκατ., έναντι € 68,9 εκατ. (85,9%) κατά την προηγούμενη χρήση. Μικτά κέρδη: Τα μικτά κέρδη του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση κατά € 26,4 εκατ. και ανήλθαν σε € 47,5 εκατ. έναντι € 21,1 εκατ. τη χρήση 2020, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 124,9% και διαμορφώνοντας το μικτό περιθώριο κέρδους στο 37,0% έναντι 30,6% το 2020.

    Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας το 2021 με δεδομένη τη συνεχιζόμενη κρίση από την πανδημία που επηρέασε την κοινωνία μας και ειδικότερα τον κλάδο της εστίασης, ο Όμιλος κατάφερε επιτυχώς να προσαρμοστεί στις συνεχόμενες αλλαγές λειτουργίας της αγοράς και να ανταποκριθεί αποτελεσματικά σε αυτές. Η στρατηγική των μαρκών του Ομίλου επικεντρώθηκε κατά κύριο λόγο στη διαρκή προσαρμογή του τρόπου λειτουργίας των εταιρειών, των παραγωγικών μονάδων και – κυρίως – των σημείων του στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες. Με αυτό τον τρόπο κατάφερε να διατηρήσει σε λειτουργία το σύνολο των σημείων των αλυσίδων σύμφωνα με τις κρατικές οδηγίες που επικρατούσαν.  Ταυτόχρονα, επίσπευσε τη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού, ο οποίος αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης των σημάτων του Ομίλου τα τελευταία χρόνια.

    Καινοτόμα προϊόντα, ενίσχυση συνεργειών, focus στο νεανικό κοινό

    Η καινοτομία σε επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών. Ακολουθώντας τις διεθνείς διατροφικές τάσεις παρουσιάστηκαν νέες προϊοντικές κατηγορίες στο σύνολο των σημάτων ενισχύοντας την προϊοντική καινοτομία του Ομίλου. Παράλληλα, η ψηφιακή ανάπτυξη των 9 σημάτων ενισχύθηκε με την αναβάθμιση των ψηφιακών μέσων παραγγελίας των Goody’s Burger House, την επικοινωνία της νέας υπηρεσίας On The Road των everest και από τη δημιουργία του νέου site La Pasteria με τη δυνατότητα online take away παραγγελίας.

    Ενίσχυση των συνεργιών με στρατηγικούς συνεργάτες, όπως η Cosmote, η Coca Cola 3E και η Nestle. Δημιουργία προωθητικών ενεργειών που ενισχύουν την επισκεψιμότητα των σημάτων του Ομίλου.  Κατά τη διάρκεια του α’ τετράμηνου 2021 συνέχισαν να είναι σε ισχύ τα περιοριστικά μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19, τα οποία μεταξύ άλλων περιλάμβαναν το υποχρεωτικό κλείσιμο των καταστημάτων εστίασης και τον περιορισμό των μετακινήσεων των πολιτών, με αποτέλεσμα η δραστηριότητα του Ομίλου να επηρεαστεί σημαντικά.

    Ωστόσο, με τη μερική άρση των περιορισμών από αρχές Μαΐου 2021 και τη σταδιακή κατάργησή τους με την πρόοδο του εμβολιαστικού προγράμματος, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε κατά 85,9% σε σχέση με το 2020. Παράλληλα, στο πλαίσιο του ανοίγματος του τουρισμού, ο Όμιλος υλοποίησε ένα σημαντικό πρόγραμμα επενδύσεων, με τη δημιουργία νέων σημείων σε τρία ανακαινισμένα αεροδρόμια της Fraport, καθώς και στους δύο ανανεωμένους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών της περιοχής του Σχηματαρίου.

    Τα τέσσερα βασικά σήματα υπό την  Goody’s AE είχαν θετικό πρόσημο ενώ συνολικά ο κλάδος εστίασης της Vivartia, βαθιά επηρεασμένος από τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας COVID – 19 κατά τη χρήση 2020, παρουσίασε ανάκαμψη στον κύκλο εργασιών του στη χρήση 2021. Ειδικότερα:

    Goody’s

    Οι συνολικές καθαρές πωλήσεις του συστήματος Goody’s σημείωσαν αύξηση κατά 21,2% έναντι του 2020.  Εντός του 2021 συνεχίστηκε η ανάπτυξη του Goody’s Burger House. Συγκεκριμένα, ξεκίνησαν τη  λειτουργία τους 3 νέα/ανακαινισμένα franchise σημεία σε Αττική και λοιπή Ελλάδα και ένα νέο εταιρικό  κατάστημα εντός του ΣΕΑ Σχηματαρίου.

    H διοίκηση της εταιρείας έδωσε έμφαση στα προϊόντα burger που υπάρχει και έντονος ανταγωνισμός με το λανσάρισμα νέων προϊόντων, στη σύνδεση της μάρκας με το νεανικό κοινό- στόχο και στην ανάπτυξη του καναλιού Goody’s Delivery.

    Flocafe

    Οι συνολικές καθαρές πωλήσεις του συστήματος Flocafé σημείωσαν αύξηση κατά 32,3% έναντι του 2020. Στο 2021 συνεχίστηκε η διεθνοποίηση του σήματος με το άνοιγμα του δεύτερου καταστήματος Flocafe Espresso Room στην Πόλη του Κουβέιτ, εντός του “The Avenues Mall”. Επίσης, εντός του έτους ξεκίνησε

    τη λειτουργία του ένα νέο εταιρικό κατάστημα Flocafe Espresso Room στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» δίνοντας ταυτόχρονα έμφαση στην ενίσχυση της ταυτότητας του σήματος ως ‘ultimate coffee experts’.

    Everest

    Οι συνολικές καθαρές πωλήσεις του συστήματος σημείωσαν αύξηση κατά 8,5% έναντι του 2020.

    Εντός του 2021 ξεκίνησε τη λειτουργία του ένα νέο εταιρικό κατάστημα εντός του εμπορικού κέντρου Golden Hall με το νέο concept “everest exclusive”.

    Οι κύριες στρατηγικές προτεραιότητες των everest για το 2021 αποτελούνται από τέσσερεις πυλώνες, βάσει

    των οποίων υλοποιήθηκε το πλάνο εξέλιξης της μάρκας με ενδυνάμωση του positioning, καινοτομία σε υπηρεσίες και προϊόντα,  ανάπτυξη συνεργασιών με στρατηγικούς συνεργάτες και δέσμευση υιοθέτησης καλών πρακτικών στον τομέα του περιβάλλοντος.

    La Pasteria

    Οι συνολικές καθαρές πωλήσεις του συστήματος La Pasteria σημείωσαν αύξηση κατά 45,4% έναντι του  2020.

    Η La Pasteria δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά της εστίασης και συγκεκριμένα του casual dining με 15 καταστήματα εντός Αττικής και ένα κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, εκ των οποίων τα 6 καταστήματα λειτουργούν εντός malls και εμπορικών κέντρων.

    Το 2021 λαμβάνοντας υπόψη τα συνεχόμενα lockdowns και τους περιορισμούς στη λειτουργία των καταστημάτων, οι στρατηγικές προτεραιότητες επικεντρώθηκαν στην περαιτέρω ενδυνάμωση της κατηγορίας Pasta, στην ενίσχυση της υπηρεσίας delivery μέσω των food aggregators, στην προϊοντική καινοτομία και στις συνέργειες με τους προμηθευτές.

    Διαβάστε επίσης

    Κέρδη από ζημιές για τη Vivartia υπό τον Άλεξ Φωτακίδη

    ΔΕΛΤΑ: Οριακή αύξηση τζίρου και πιέσεις στα περιθώρια κέρδους



    ΣΧΟΛΙΑ