• Business

    Ο Βγενόπουλος, ο Γκολέμης και η πώληση της Skyserv – Όλο το παρασκήνιο

    O ðñüåäñïò ôçò MIG ÁíäñÝáò Âãåíüðïõëïò ìéëÜ óôç óçìåñéíÞ óõíÝíôåõîç ôýðïõ ìå èÝìá: «ÐñïóöõãÞ ôçò Marfin Investment Group óå äéåèíÝò Äéáéôçôéêü ÄéêáóôÞñéï êáôÜ ôçò ÊõðñéáêÞò Äçìïêñáôßáò ãéá ôçí ðñïóôáóßá ôçò åðÝíäõóÞò ôçò óôçí ËáúêÞ ÔñÜðåæá», ÔåôÜñôç 23 Éáíïõáñßïõ 2013. ÁÐÅ – ÌÐÅ/ÁÐÅ – ÌÐÅ/ÁËÅÎÁÍÄÑÏÓ ÌÐÅËÔÅÓ


    Ακόμα ένα κομμάτι του παζλ της πάλαι ποτέ κραταιάς αυτοκρατορίας του πούλησε ο Ανδρέας Βγενόπουλος.

    Η μεγάλη ομπρέλα, υπό την οποία το Marfin Investment Group κάλυπτε εταιρείες από πολλούς και διαφορετικούς – μεταξύ τους – κλάδους, κλείνει όλο και περισσότερο. Σειρά είχε αυτή τη φορά η εταιρεία handling “Skyserv Ανώνυμος Εταιρεία Επίγειας Εξυπηρέτησης Αεροσκαφών”, η οποία πουλήθηκε στη “Swissport Aviareps Hellas S.A.” αντί 18 εκατομμυρίων ευρώ.
    Το ποσό θα καταβληθεί τμηματικά, με τα πρώτα 10 εκατομμύρια ευρώ κατά την ολοκλήρωση της μεταβίβασης των μετοχών – εντός 15 ημερών -, και τα υπόλοιπα 8 σε τρεις ισόποσες ετήσιες δόσεις.

    “Γιατί πουλήσαμε τη Skyserv”

    Πηγές της εταιρείας συμμετοχών, με τις οποίες συνομίλησε το mononews.gr, δηλώνουν ότι ο στόχος της διοίκησης είναι τριπλός :

    • Η σταδιακή αποεπένδυση από συμμετοχές μη στρατηγικής σημασίας
    • Η επικέντρωση στις κύριες δραστηριότητες με θετικές προοπτικές, με στόχο
    • Τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους μετόχους του Ομίλου.

    Η πώληση, που άργησε…

    Έμπειροι παρατηρητές της αγοράς εκφράζουν, πάντως, την έκπληξή τους για το γεγονός ότι το πωλητήριο στη Skyserv άργησε να μπει – όπως λένε. “Η δραστηριότητα της συγκεκριμένης εταιρείας αφορούσε σχεδόν αποκλειστικά την εξυπηρέτηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας και των πελατών της. Από τη στιγμή, που η Ολυμπιακή πέρασε στα χέρια του Ευτύχη Βασιλάκη, η Skyserv δεν είχε λόγο ύπαρξης (δεδομένου ότι εξέλειπαν πλέον και οι λόγοι ανταγωνισμού, που επέβαλαν τη λειτουργία τριών εταιριών handling). Συνεπώς, ήταν θέμα χρόνου να γίνει αυτή η πώληση”, δηλώνει στέλεχος της αεροπορικής αγοράς.

    …και το “Όχι” του Γκολέμη

    Σύμφωνα, πάντως, με τις ίδιες – καλά πληροφορημένες – πηγές, o Ανδρέας Βγενόπουλος είχε χτυπήσει την πόρτα της Goldair Handling, της οικογένειας Γκολέμη, ζητώντας πολύ περισσότερα χρήματα από τα 18 εκατομμύρια ευρώ. Έλαβε, όμως, αρνητική απάντηση, αφού η Goldair, με βασικό πελάτη την Aegean, δεν είχε κανένα λόγο να ασχοληθεί με αυτή την περίπτωση.

    golemis mikriΣτέλιος Γκολέμης
    Πρόεδρος Goldair

     



    ΣΧΟΛΙΑ