• Business

    Ο οίκος Chanel πολεμά τη μαύρη αγορά και κερδίζει έδαφος


    Η Chanel, δεύτερη μεγαλύτερη πολυτελής μάρκα παγκοσμίως, ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι οι προσπάθειές της να περιορίσει την πώληση των προϊόντων της στη μαύρη αγορά ήταν επιτυχείς και βοήθησαν στην αύξηση των εσόδων της, παρά τη μεγάλη κρίση που πλήττει τα πολυτελή αγαθά.

    Η εταιρεία περιόρισε τα κενά των τιμών μεταξύ των ΗΠΑ, της Ευρώπης και της Ασίας, σε σχέση με πέρυσι, ώστε να εμποδίσει τους λαθρέμπορους να αγοράζουν προϊόντα από τη μια περιοχή και να τα μεταπωλούν σε άλλες περιοχές. “Μειώσαμε κατά πολύ την παράλληλη αγορά, κυρίως στην Ασία και έχει σημειωθεί διψήφια αύξηση στις πωλήσεις των μπουτίκ μας”, αναφέρει ο Bruno Pavlovsky, Πρόεδρος της Chanel.

    chanel

    Ο οίκος Chanel παρουσίασε την τελεύταια του συλλογή στην Havana την Πέμπτη, στην πρώτη μεγάλη επίδειξη, που λαμβάνει χώρα στην Κούβα, μετά την επανάσταση του 1959. Το event αυτό αποτελεί ακόμια μια ένδειξη της θέρμανσης των σχέσεων μεταξύ του Κομμουνιστικού νησιού και της Δύσης. Τον περασμένο Ιούνιο, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κούβα συμφώνησαν και επισήμως να βελτιώσουν τις διπλωματικές τους σχέσεις.

    Ο Πρόεδρος της εταιρείας ανέφερε στο Reuters ότι παρά την επέκταση της μαύρης αγοράς, η Chanel αναμένεται να έχει πολύ αυξημένα έσοδα το 2ο εξάμηνο του 2016. Σημείωσε, επίσης, ότι πίσω από αυτή την προσπάθεια υπάρχει μια μεγάλη ομάδα ειδικών δικηγόρων, που παρακολουθεί τη “δεύτερη” αγορά.

    Η βιομηχανία των πολυτελών αγαθών μαστίζεται τους τελευταίους μήνες από μια τεράστια πτώση στην τουριστική κίνηση, πραγματικότητα που οφείλεται στις πρόσφατες τρομοκρατικές επιθέσεις, στην αργή οικονομική ανάπτυξη και στην πτώση των τιμών του πετρελαίου, που στερούν από τη Ρωσία και τη Μέση Ανατολή τη δυνατότητα αγοράς ακριβών προϊόντων.Σε αντίθεση με άλλες πολυτελείς μάρκες, όπως είναι η Hermès, ο οίκος Chanel έχει μια σταθερή ανοδική πορεία σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Κίνα.

    Ο Pavlovsky πρόσθεσε ότι η Chanel επέλεξε την Κούβα για το show της, καθώς η χώρα αποτέλεσε μεγάλη έμπνευση για τον επικεφαλή σχεδιαστή και καλλιτεχνικό διευθυντή της εταιρείας, Karl Lagerfield.

    H Coco Chanel, που ίδρυσε τον ομώνυμο οίκο, τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας, δημιουργούσε συλλογές, που απευθύνονταν αποκλειστικά στους πιο ευκατάστατους και λαμπερούς Αμερικάνους πολίτες, που έκαναν διακοπές με τα yachts τους και κρουαζιέρες στην Καραϊβική.

    Ο οίκος Chanel, που πλέον διαθέτει πάνω από 200 boutiques παγκοσμίως, δεν σκοπεύει να ανοίξει κάποιο κατάστημα στην Κούβα προς το παρόν.

    chanel 1

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    http://www.mononews.gr/burberry-pagoni-tin-anegersi-neou-ergostasiou-sto-londino/61373

    ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    http://www.mononews.gr/naomi-campbell-mavro-mpikini-ke-iperpoliteles-giot/61555



    ΣΧΟΛΙΑ