Ναυτιλία

Ο Γ. Οικονόμου αυξάνει το ποσοστό του στην DryShips χωρίς να αγοράσει ούτε μία νέα μετοχή

Οικονόμου ναυτιλία

Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής DryShips


Στο 72,7% αύξησε το ποσοστό του στη ναυτιλιακή DryShips ο εφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου, και μάλιστα χωρίς να αποκτήσει ούτε μία νέα μετοχή.
Η αύξηση αυτή προκύπτει από επαναγορές μετοχών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος buyback ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων της εταιρείας, όπως προκύπτει από ενημερωτικό έγγραφο της DryShips προς την αμερικανική επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Με τις τελευταίες επαναγορές μετοχών, ο συνολικός αριθμός μετοχών της εταιρείας περιορίστηκε κατά περίπου 1,4 εκατομμύρια, από τα 101,1 εκατομμύρια στα 99,7 εκατομμύρια, με αποτέλεσμα το μερίδιο του Γιώργου Οικονόμου να αυξηθεί κατά 1% σε σχέση με την προηγούμενη ενημέρωση του περασμένου Απριλίου, όταν το ποσοστό αυτό είχε ξεπεράσει το 70% για πρώτη φορά από το 2005, όταν η εταιρεία μπήκε στον δείκτη Nasdaq.

Πάντως, παρά το εντυπωσιακό ποσοστό του Γιώργου Οικονόμου, ο όγκος συναλλαγών των μετοχών της εταιρείας παραμένει αρκετά μεγάλος, πλησιάζοντας το 1 εκατομμύριο μετοχές καθημερινά, γεγονός που αποδίδεται στο μεγάλο αριθμό των συνολικών μετοχών της εταιρείας.

Σημειώνεται ότι η μετοχή της DryShips έχει καταγράψει από τις αρχές του χρόνου κέρδη της τάξεως του 17%.

Ο Έλληνας εφοπλιστής πρόσφατα μίλησε στο TradeWinds για τις προσπάθειές του να αναζωογονήσει την DryShips από την “πρακτικά χρεοκοπημένη” κατάσταση στην οποία βρέθηκε το 2016, αντλώντας κεφάλαια ύψους 700 εκατ. δολαρίων από τις αγορές για να αποκτήσει εννέα πλοία ξηρού φορτίου, τέσσερα τάνκερ και τέσσερα VLGCs. Με τα κεφάλαια αυτά η DryShips ενίσχυσε τον ισολογισμό της, όμως πυροδότησε και αντιδράσεις από μετόχους που κινήθηκαν δικαστικά καταγγέλλοντας χρηματιστηριακή απάτη, με την αμερικανική επιτροπή Κεφαλαιαγοράς να παρεμβαίνει στέλνοντας υπόμνημα στην εταιρεία.

“Δεν έχουμε κάνει τίποτα κακό, πήγαμε by the book”, δήλωσε ο Γιώργος Οικονόμου στο TradeWinds.

Ο Έλληνας εφοπλιστής εξετάζει το ενδεχόμενο να μεταφέρει τα πλοία διαφορετικών κατηγοριών σε ξεχωριστές θυγατρικές εταιρείες, όμως παραμένει ερωτηματικό το αν μία τέτοια κίνηση θα είχε τη στήριξη των επενδυτικών τραπεζών ή των Αμερικανών επενδυτών.

Οικονόμου ναυτιλία
Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής Cardiff Marine

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ο μεγαλοεφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου ξανά πατέρας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Ένα ακόμα panamax στον στόλο της Navios Partners

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέο χτύπημα για την εφοπλιστική οικογένεια: Πωλήθηκε η πολυτελής Porsche της Αλκμήνης Αγούδημου