• Business

    Ντάμιαν Κόουπ (ΟΠΑΠ): Αυξάνεται η συνεισφορά των VLTs – Κερδοφόρος ανάπτυξη το 2019

    • NewsRoom

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Ντάμιαν Κόουπ


    Η δραστηριότητα των παιγνιομηχανημάτων (VLTs) συνέχισε την ανοδική της πορεία στο πρώτο τρίμηνο του 2019, με τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) να ανέρχονται σε 68,9 εκατ. ευρώ, έναντι 43,4 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2018, είπε σήμερα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΠΑΠ ΑΕ, Ντάμιαν Κόουπ, στην τηλεδιάσκεψη για τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2019.

    Στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2019, το δίκτυο καταστημάτων PLAY αριθμούσε 364 gaming halls, ενώ VLTs είχαν εγκατασταθεί σε 1.995 πρακτορεία ΟΠΑΠ. Σήμερα, 20.091 VLTs έχουν εγκατασταθεί και βρίσκονται σε λειτουργία συνολικά.

    Σύμφωνα με τον κύριο Κόουπ, αντίστοιχες θετικές τάσεις παρατηρούνται και στο δεύτερο τρίμηνο του 2019 καθώς η εταιρεία εμπλουτίζει τις δυνατότητες του παιχνιδιού. Μάλιστα, ο CEO του ΟΠΑΠ σημείωσε προχώρησε ήδη στη διάθεση του τζακ ποτ στο δίκτυο των VLTs, μια νέα δυνατότητα που έχει τύχει θετικής υποδοχής από τους παίκτες και τους συνεργάτες του ΟΠΑΠ. Ο κ. Κόουπ  αναφέρθηκε  στην ενίσχυση του αριθμού των καταστημάτων και στις βελτιωμένες επιδόσεις στον αθλητικό στοιχηματισμό και τις online δραστηριότητες της εταιρείας.

    “Oι επενδύσεις των τελευταίων χρόνων αποδίδουν και δίνουν ώθηση στην ανάπτυξη της εταιρείας. Συνολικά, παραμένουμε θετικοί ως προς τις προσδοκίες μας για το υπόλοιπο του έτους και αισθανόμαστε σίγουροι για τη δυνατότητα της ομάδας του  ΟΠΑΠ να επιτύχει κερδοφόρο ανάπτυξη και το 2019”, σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

    Ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων

    Σε ότι αφορά στο δίκτυο καταστημάτων, το πρώτο τρίμηνο του 2019 άνοιξαν 147 νέα καταστήματα ΟΠΑΠ, ενώ από τον Ιανουάριο του 2018 μέχρι και τον Μάρτιο του 2019, ο αριθμός των νέων καταστημάτων έχει ξεπεράσει τα 650.

    Σύμφωνα με τον κ. Κόουπ, τα νέα και ποιοτικά αναβαθμισμένα καταστήματα ενισχύουν τις επιδόσεις του δικτύου, προς όφελος τόσο της εταιρείας, όσο και των πρακτόρων της.

    Συνολικά, η μέση προμήθεια για κάθε πράκτορα αυξήθηκε κατά 4,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2018. Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε ο CEO, συνεχίζεται ο εκσυγχρονισμός του δικτύου, με βάση το πρόγραμμα Retail Excellence 2020.

    Στον αθλητικό στοιχηματισμό στο επίγειο δίκτυο, η  αναβάθμιση του προϊόντος έχει ήδη οδηγήσει σε βελτιωμένες επιδόσεις με παράδειγμα τις συσκευές αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs) που προσφέρουν εξατομικευμένη παικτική εμπειρία, που είναι ελκυστική για τους πελάτες κατά τη διάρκεια αθλητικών γεγονότων (live).

    Όσον αφορά στα παιχνίδια στο διαδίκτυο, ο CEO σημείωσε ότι η online πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού (Pamestoixima.gr) σημειώνει σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης., ενώ ικανοποιητική πορεία έχει η  διαδικτυακή διάθεση του Τζόκερ που ξεκίνησε στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2019.

    Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019, ο ΟΠΑΠ σημείωσε καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ύψους 396 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Συνολικά, το GGR του πρώτου τριμήνου του 2019 κατέγραψε υψηλά ετών, αποτελώντας την ισχυρότερη επίδοση πρώτου τριμήνου από το 2010. Επιπλέον, τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 111,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 28% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2018. Ακόμη, τα καθαρά κέρδη τριμήνου αυξήθηκαν κατά 43,5%, φτάνοντας τα 57,2 εκατ. ευρώ.



    ΣΧΟΛΙΑ