• Business

    Γιάν Κάρας (ΟΠΑΠ): Αύξηση δαπάνης για παιχνίδια και αύξηση πελατών- Τουλάχιστον 740-760 εκ. τα ετήσια EBITDA

    Γιαν Κάρας, CEO ΟΠΑΠ

    Γιαν Κάρας, CEO ΟΠΑΠ


    Την αισιοδοξία ότι τα μεγέθη του ΟΠΑΠ θα κινηθούν ανοδικά και το υπόλοιπο 2023, εξέφρασε  ο CEO της εταιρείας Γιαν Κάρας, μιλώντας στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές.

    Όπως εξήγησε έχει ήδη αυξηθεί η δαπάνη των παικτών στα παιχνίδια της εταιρείας, ενώ για τους επόμενους μήνες επεσήμανε ότι αναμένει ενίσχυση της δραστηριότητας της εταιρεία λόγω της αυξημένης ροής τουριστών και της βελτίωσης των εισοδημάτων. Παράγοντες όπως οι εκλογές, ο καιρός (το ενδεχόμενο μεγάλης ζέστης) και τα επίπεδα του τουρισμού, θα επηρεάσουν τις τελικές επιδόσεις της εταιρείας, σημείωσε και γι αυτό ενδεχόμενη αναθεώρηση των προβλέψεων για το σύνολο του έτους, είπε ότι θα μπορεί να κάνει με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου.

    Υπενθύμισε ότι η πρόβλεψη για τις επιδόσεις του 2023 και ο στόχος για EBIΤDA ύψους 740 – 760 εκατ. ευρώ, επιβεβαιώνεται. Η διοίκηση επίσης αναφέρθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2023, όπου καταγράφηκε ισχυρή οργανική ανάπτυξη και πρόσθεσε ότι και ο Απρίλιο και ο Μάιος παρουσιάζουν αύξηση στην δαπάνη των πελατών.

    Ειδικότερα, για το πρώτο τρίμηνο του 2023, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών ανήλθαν στα 527,4 εκατ. ευρώ (+15,4% σε ετήσια βάση). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 196,5 εκατ. ευρώ (+16,4% ετησίως), ενώ τα καθαρά κέρδη τριμήνου έφτασαν τα 118 εκατ. ευρώ (+33,6% σε ετήσια βάση).

    Δραστηριότητα

    Σημαντική αύξηση είχαν στο πρώτο τρίμηνο τα κέρδη από τα VLTs, τα οποία είχαν στο πρώτο τρίμηνο 84 εκ. ευρώ EBITDA από 69 εκ. ευρώ EBITDA της αντίστοιχης περσινής περιόδου, ξεπερνώντας το μέσο όρο όλων των προηγούμενων τριμήνων των προηγούμενων ετών. Στην αύξηση αυτή συνέβαλε η ανανέωση των μηχανών που πραγματοποιήθηκε σε 1500 σημεία.

    Επίσης,  ο κ. Κάρας ανέφερε πως ο ΟΠΑΠ συνεχίζει τις πρωτοβουλίες του για την αναβάθμιση της retail εμπειρίας, έχοντας ως στόχο την καθιέρωση των καταστημάτων του ως προορισμών προσιτής διασκέδασης, με έντονο το στοιχείο της κοινωνικοποίησης. Στο πλαίσιο αυτό, οι πελάτες μπορούν να συμμετέχουν σε σειρά δράσεων και εκδηλώσεων εντός των καταστημάτων, παίζοντας ταυτόχρονα τα παιχνίδια του ΟΠΑΠ. Επίσης, σημείωσε ότι παρουσιάζεται επέκταση σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες.

    Τόνισε παράλληλα πως το OPAP Store App συνεχίζει να αποδίδει καρπούς, καταγράφοντας νέα ρεκόρ ενεργών χρηστών. «Η ολοένα αυξανόμενη απήχηση και χρήση του OPAP Store App ενισχύει την αλληλεπίδραση με τους πελάτες και δημιουργεί νέες ευκαιρίες. Το γεγονός αυτό αναδεικνύει τον αντίκτυπο των πρωτοβουλιών για την ψηφιοποίηση της εμπειρίας των πελατών στα καταστήματα της εταιρείας», υπογράμμισε.

    Σύμφωνα με τον κ. Κάρας, σημαντική πρόοδος έχει επιτευχθεί σε σχέση με τις στρατηγικές προτεραιότητες για την online αγορά. Συγκεκριμένα, στάθηκε στην ανανεωμένη πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού του Pamestoixima.gr και στο Opaponline.gr, τη νέα iLottery πλατφόρμα της εταιρείας, η όποια παρουσιάστηκε πρόσφατα. Όπως τονίστηκε, η ανανεωμένη πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού του Pamestoixima.gr προσφέρει μια ανταγωνιστική και ελκυστική πρόταση, με στόχο την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες και της παικτικής δραστηριότητας. Η πλήρης δυναμική της νέας πλατφόρμας αναμένεται να αναδειχθεί με το ξεκίνημα της νέας αθλητικής σεζόν.

     Επιπλέον, το Opaponline.gr προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να παίξουν διαδικτυακά αριθμοπαιχνίδια του ΟΠΑΠ. Φιλοδοξία της εταιρείας είναι το Opaponline.gr να καθιερωθεί ως ένας online κόμβος διασκέδασης. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, τα πρώτα σημάδια από τη λειτουργία του Opaponline.gr είναι ενθαρρυντικά.

    Η διοίκηση επιπλέον τόνισε πως οι ενισχυμένες αποδόσεις του Πάμε Στοίχημα στα πρακτορεία οδήγησαν σε σημαντική αύξηση της βάσης πελατών, η οποία ανήλθε σε επίπεδα ρεκόρ για τα τελευταία χρόνια. Επίσης, ο CEO αναφέρθηκε στη διάθεση του Λαϊκού Λαχείου σε εκτυπωμένη μορφή. Η καινοτομία αυτή ανανεώνει σημαντικά το παιχνίδι, προσφέροντας στους πελάτες δυνατότητες και χαρακτηριστικά εξατομίκευσης.

    Διαβάστε επίσης

    ΟΠΑΠ: Δυναμικό ξεκίνημα το 2023 – Αποδίδει η στρατηγική Fast Forward

    ΟΠΑΠ: Aύξηση κερδών 33,6% – Ολοκληρώθηκε ο διαχωρισμός της Kaizen Gaming



    ΣΧΟΛΙΑ