• Business

    Notos Com: Στην αντεπίθεση με νέες συνεργασίες- Πατάει… γκάζι στις πωλήσεις

    Μιχάλης Παπαέλληνας, Μέτοχος Notos Com

    Μιχάλης Παπαέλληνας, Μέτοχος Notos Com


    Δυναμική εκκίνηση το 2023 έκανε η Notos Com με τις πωλήσεις να καταγράφουν εντυπωσιακή άνοδο. Ο Ιανουάριος κινήθηκε με άνοδο περίπου κατά 80% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα ενώ στο τέλος του πρώτου διμήνου, η διοίκηση υπό τον Μιχάλη Παπαέλληνα, εκτιμά οι πωλήσεις θα κλείσουν με θετικό πρόσημο +50%.

    Σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον η εταιρεία παίρνει θέση με διεύρυνση συνεργασιών και ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με νέα brand names λήγοντας παράλληλα συνεργασίες που δεν αποδίδουν τα προσδοκώμενα.

    Στην κατεύθυνση αυτή η Notos Com αναλαμβάνει από την 1η Μαρτίου την αντιπροσώπευση και διανομή στην ελληνική αγορά των αρωμάτων Ralph Lauren, Diesel και Azzaro.

    «Ψήφος εμπιστοσύνης από τη L’ Oreal»

    Η συμφωνία με τον πολυεθνικό όμιλο L’ Oreal, για τα δημοφιλή brands, τα οποία μέχρι τώρα διακινούσε η εν Ελλάδι θυγατρική της, έχει αρχική διάρκεια δύο χρόνια. Η προοπτική ένταξης στο χαρτοφυλάκιο της Notos Com και άλλων σημάτων είναι ανοιχτή, θα επανεξεταστεί σε έναν χρόνο και θα εξαρτηθεί από το πώς θα κινηθούν τα τρία δημοφιλή αρώματα.

    Αυτό όμως που έχει σημασία- όπως αναφέρουν πηγές πολύ κοντά στην εταιρεία- είναι ότι η συνεργασία με τη L’ Oreal αποτελεί «ψήφο εμπιστοσύνης του πολυεθνικού κολοσσού στη Notos Com». Σημειώνουν δε ότι έχει αλλάξει η στρατηγική της εταιρείας παγκοσμίως και η τάση είναι  να αναθέτει σήματα σε αντιπροσώπους που εκτιμά ότι θα έχουν καλύτερα αποτελέσματα στη διανομή.

    Με συντηρητικές εκτιμήσεις της διοίκησης η αντιπροσώπευση των συγκεκριμένων σημάτων θα φέρει στα ταμεία του ομίλου πάνω από 1 εκατ. ευρώ.

    Η επανεξέταση του χαρτοφυλακίου

    Η νέα στρατηγική της εταιρείας, μετά τη συμφωνία εξυγίανσης, εστιάζει στην επανεξέταση του χαρτοφυλακίου της. Η καινούργια νοοτροπία είναι να μη διατηρεί στο χαρτοφυλάκιο της σήματα που δεν είναι κερδοφόρα. Στο πλαίσιο αυτό έληξε η συνεργασία με τη Sisley αλλά και την American Eagle. Την ίδια ώρα σχεδιάζει την ενίσχυση των πολυκαταστήματων notos galleries με νέα σήματα και ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις οίκους από την εγχώρια και διεθνή αγορά.

    Η χονδρική του ρούχου, όσο και των καλλυντικών εισφέρουν πάνω από το 50% του τζίρου της Notos, με τα καλλυντικά να έχουν τη μερίδα του λέοντος, καθώς στην κατηγορία επιλεκτικής διανομής καλύπτει πάνω από το 60% της αγοράς με ακριβές επώνυμες μάρκες όπως Shiseido και Dolce & Gabbana, για τις οποίες έχει την αποκλειστική διάθεση από το 2019,  καθώς και με τους οίκους Clarins, Chanel, Guerlain κ.α.

    Στόχος η επιστροφή στην κερδοφορία

    Η θετική τάση των πωλήσεων που αποτυπώνεται από την αρχή του 2023 προβλέπεται να συνεχιστεί και στους επόμενους μήνες. Τα μηνύματα από την οικονομία είναι θετικά ενώ σημαντική ώθηση αναμένεται και από τον τουρισμό, που φέτος εκτιμάται ότι θα κινηθεί ακόμη καλύτερα από το 2022.

    Χρονιά κατά την οποία η Notos Com έκλεισε- σύμφωνα με εκτιμήσεις- στα 110 εκατ. ευρώ από 94 εκατ. ευρώ το 2021 και το EBITDA στα 7,5 εκατ. ευρώ. Οι προβλέψεις της εταιρείας κάνουν λόγο για διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης με τον πήχη να ανεβαίνει στα 130 εκατ. ευρώ και τo EBITDA στα 9 εκατ. ευρώ ενώ αναμένεται η χρήση να κλείσει με κερδοφόρο αποτέλεσμα.

    Διαβάστε επίσης

    Public Group: Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με τη νέα επένδυση σε last mile και e-grocery

    Παπαστράτος: Πάνω από €700 εκατ. οι επενδύσεις στην Ελλάδα



    ΣΧΟΛΙΑ