• Business

    Notos Com: Οι κινήσεις μετά τη συμφωνία διάσωσης – Εξετάζει «χτύπημα» στο Ελληνικό

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη


    Τις δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης στην ελληνική αγορά διερευνά σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση της Notos Com, μετά την επίτευξη συμφωνίας με τους πιστωτές για την εξυγίανση της εταιρείας.

    Προς αυτή την κατεύθυνση, φέρεται να έχει εκφράσει ενδιαφέρον για την απόκτηση χώρου πάνω από 1.000 τ.μ. στο νέο εμπορικό κέντρο που θα δημιουργήσει η Lamda Development στο Ελληνικό επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, το Vouliagmenis Mall.

    Πρόθεση της εταιρείας, όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, είναι να στεγάσει καταστήματα των επώνυμων brands που αντιπροσωπεύει (π.χ. American Eagle, Lacoste, Gant, The Bostonians, Nautica, κα.) στην ελληνική αγορά, ποντάροντας στις σημαντικές προοπτικές που διαφαίνεται να υπάρχουν. Το συγκεκριμένο εμπορικό κέντρο, το οποίο θα εκτείνεται σε 72.000 τ.μ. και προβλέπεται να λειτουργήσει το 2025 εκτιμάται πως θα αποτελέσει πόλο έλξης εκατομμυρίων καταναλωτών σε ετήσια βάση.

    Ενδιαφέρον για την ενοικίαση χώρων έχει κατατεθεί και για το έτερο εμπορικό κέντρο, το Marina Galleria που θα κατασκευαστεί στο παραλιακό μέτωπο του πρώην διεθνούς αεροδρομίου των Αθηνών (θα εκτείνεται σε 22.000 τ.μ. και θα στεγάζει κορυφαίους οίκους μόδας). Οι πληροφορίες αναφέρουν πως στη προκειμένη περίπτωση, οι άνθρωποι της Notos σχεδιάζουν να λειτουργήσουν κατάστημα «Paul & Shark», μια μάρκα υψηλής ποιότητας που ταιριάζει με το προφίλ των καταναλωτών που φιλοδοξεί να προσελκύσει το συγκεκριμένο mall.

    Οι πωλήσεις…

    Όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή, κατά την οποία η εταιρεία συνεχίζει να κινείται ανοδικά μετά την επαναλειτουργία των εμπορικών καταστημάτων την περασμένη άνοιξη. Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως οι πωλήσεις είναι αυξημένες κατά περίπου 18% σε σχέση με πέρυσι και ταυτόχρονα μειωμένες κατά περίπου 20% σε σχέση με το 2019, κάτι που γεμίζει με ικανοποίηση την εταιρεία δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί στο σύνολο του λιανεμπορίου.

    Η Notos Com προήλθε από την συγχώνευση οκτώ εταιρειών διαφόρων κλάδων οικονομικής δραστηριότητας και ανεξάρτητων μετόχων και το 2007 εξήλθε από το χρηματιστήριο Αθηνών. Χωρίζεται σε τρεις μεγάλους κλάδους-τομείς δραστηριότητας, α) τον κλάδο των καλλυντικών, β) τον κλάδο της προσωπικής εμφάνισης (ένδυση και υπόδηση) και γ) τον κλάδο των πολυκαταστημάτων.

    Μεταξύ άλλων, έχει την αποκλειστική διάθεση των brands Shiseido και Dolce & Gabbana για την Ελλάδα από την 1/10/2019, διαθέτει πάνω από 60 καταστήματα λιανικής (μεταξύ των οποίων American Eagle, Lacoste, Gant, The Bostonians, Nautica) και διατηρεί 4 πολυκαταστήματα Notos στην Ελλάδα.

    Πριν από περίπου ένα μήνα, υπέγραψε συμφωνία με τις 4 συστημικές τράπεζες, την Optima Bank και ομάδα επενδυτών για την οικονομική ανασυγκρότησή της, μέσα από το δραστικό κούρεμα των υποχρεώσεων της. Στο νέο σχήμα παραμένουν τα αδέλφια Μιχάλης και Χρήστος Παπαέλληνα, μέχρι σήμερα βασικοί μέτοχοι της εταιρείας.

    Διαβάστε επίσης

    Έπεσαν οι υπογραφές για τη εξυγίανση της Notos Com – Πόσο απομειώνονται τα δάνεια
    Στη Notos Com τα brands Shiseido και Dolce & Gabbana



    ΣΧΟΛΙΑ