• Business

    Στη Notos Com τα brands Shiseido και Dolce & Gabbana

    • NewsRoom


    O όμιλος Notos Com ανέλαβε την αποκλειστική διανομή των brands «SHISEIDO» και «DOLCE & GABBANA» για την ελληνική αγορά, τα οποία μέχρι πρότινος έλεγχε ο όμιλος Folli Follie και η θυγατρική Folli Follie Cosmetics.

    Τα δύο ισχυρά σήματα αποφάσισαν να μην ανανεώσουν τη συνεργασία τους με τη Folli Follie, μετά τις πρωτοφανείς αποκαλύψεις για οικονομικές ατασθαλίες στον αμαρτωλό όμιλο της οικογένειας Κουτσολιούτσου.

    Να σημειωθεί ότι την αντιπροσώπευση της Shiseido διεκδικούσαν επίσης η attica stores και η ελληνικών επίσης συμφερόντων Aromca Cosmetics. Από τη διαδικασία απείχε ο «Σαράντης» λόγω της συνεργασίας που έχει ήδη με την Estee Lauder.

    Να σημειωθεί ότι, όπως είχε γράψει το mononews, η συμφωνία της Notos Com με τη Shiseido είναι πολύ σημαντική, καθώς ο τζίρος της ιαπωνικής εταιρείας καλλυντικών στην Ελλάδα είναι πάνω από 11 εκατ. ευρώ.

    H ανακοίνωση της Notos Com:

    H «NOTOS COM ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ Α.Ε.» ανακοινώνει τη διεύρυνση της συνεργασίας της με την «SHISEIDO ΕΜΕΑ», αναλαμβάνοντας την αποκλειστική διανομή των Brands «SHISEIDO» και «DOLCE & GABBANA» για την Ελληνική αγορά.

    Η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα της πολύχρονης εμπειρίας της Εταιρείας στην αγορά των ειδών προσωπικής φροντίδας και περιποίησης, όπου ήδη διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της καταξιωμένα brands όπως, μεταξύ άλλων, CHANEL, CLARINS GROUP, LVMH FRAGRANCES, GUERLAIN, HERMES, EUROITALIA, SISLEY, BVLGARI, BPI.

    Η ανάληψη των 2 νέων Brands θα ενδυναμώσει σημαντικά το μερίδιο της NOTOS COM στην κατηγορία περιποίηση προσώπου, σώματος και αντηλιακών (με το Brand SHISEIDO), ενώ ταυτόχρονα θα ενισχύσει την ήδη ηγετική θέση της εταιρείας στην κατηγορία αρωματικών (με το Brand D&G).

    Σημειώνεται ότι η νέα συνεργασία θα αυξήσει τα συνολικά έσοδα της εταιρείας κατά 10-12%, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχή υλοποίηση του 5ετούς
    αναπτυξιακού πλάνου που έχει καταρτίσει, σε όλους τους κλάδους που δραστηριοποιείται.

    H NOTOS COM ευχαριστεί τους Πελάτες, Προμηθευτές και τα 1500 άτομα Άξιο Προσωπικό της, που την στήριξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, η οποία έπληξε ιδιαίτερα τον Όμιλο κυρίως λόγω της ευρύτερης παρουσίας του σε συγκεκριμένα σημεία του κέντρου της Αθήνας.

    Τέλος, ο Όμιλος NOTOS COM θέλει να ευχαριστήσει τα Πιστωτικά ιδρύματα που με τη στάση τους συνέβαλαν στη βιωσιμότητα της Εταιρείας, συνεκτιμώντας τις συνθήκες αυτές οι οποίες επηρέασαν την οικονομική αποσταθεροποίησή της.



    ΣΧΟΛΙΑ