Η Nintendo θα κυκλοφορήσει το Switch 2, το πρώτο της νέο σύστημα παιχνιδιών μετά από οκτώ χρόνια, σε μια παγκόσμια παρουσίαση την Πέμπτη που αναμένεται να δημιουργήσει ουρές στα καταστήματα από το Χονγκ Κονγκ μέχρι το Χιούστον και ξέφρενες επισκέψεις σε διαδικτυακούς ιστότοπους αγορών.

Η Nintendo σχεδιάζει να πουλήσει 15 εκατομμύρια μονάδες Switch 2 μέχρι τον ερχόμενο Μάρτιο, ενώ το Bloomberg News ανέφερε ότι μπορεί να φτάσουν και τα 20 εκατομμύρια.

1

Η εταιρεία επιδιώκει να συνεχίσει τη δυναμική του πρώτου Switch, το οποίο έχει πουλήσει περισσότερες από 152 εκατομμύρια συσκευές από τον Μάρτιο του 2017 που κυκλοφόρησε.

Ο ιαπωνικός γίγαντας παιχνιδιών παράγει σχεδόν όλα του τα έσοδά από το Switch και το σχετικό λογισμικό.

Το Switch 2 θα κοστίζει 450 δολάρια στη λιανική πώληση των ΗΠΑ, μια αύξηση 50% σε σχέση με τον προκάτοχό του, ο οποίος κοστίζει περίπου 300 δολάρια.

Η Nintendo θα πωλεί επίσης ορισμένα παιχνίδια, όπως το Mario Kart World, για 80 δολάρια, ενώ δεν έχει αποκλείσει την αύξηση της τιμής του υλικού ως απάντηση στους δασμούς του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.

Οι οπαδοί έχουν ενοχληθεί από τις υψηλές τιμές, αλλά η ζήτηση φαίνεται να είναι μεγάλη για τη νέα κονσόλα.

Τον Απρίλιο, οι παίκτες έκαναν ουρά στα καταστήματα GameStop σε όλη τη χώρα για να κάνουν προπαραγγελίες, οι οποίες εξαντλήθηκαν σχεδόν αμέσως στις ιστοσελίδες των λιανοπωλητών.

Πριν από την κυκλοφορία, η Target, η Best Buy και το GameStop ενημέρωσαν τους πελάτες ότι θα έχουν τις συσκευές στα καταστήματά τους, αν και οι προμήθειες θα είναι περιορισμένες.

Η Nintendo διοργάνωσε κλήρωση για τις κονσόλες στα σημεία λιανικής της στη Νέα Υόρκη και το Σαν Φρανσίσκο.

Στους πελάτες που κέρδισαν ορίστηκαν όριο παραλαβής μέχρι τις 16 Ιουνίου. Το όριο είναι ένα Switch 2 ανά αγοραστή.

Έχουν προγραμματιστεί και άλλες εκδηλώσεις στα καταστήματα. Μια κλήρωση για προπαραγγελίες στην Ιαπωνία συγκέντρωσε 2,2 εκατομμύρια αιτήσεις, περισσότερες από όσες μπόρεσε να καλύψει η εταιρεία.

Το Best Buy και το GameStop των ΗΠΑ, θα είναι και τα δύο ανοιχτά για μια μεταμεσονύκτια κυκλοφορία το βράδυ της 4ης Ιουνίου.

Το Best Buy σχεδιάζει να διοργανώσει εκδηλώσεις στους χώρους στάθμευσής του, με φορτηγά γεμάτα παιχνίδια για να παίξουν οι οπαδοί τα Σάββατα καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Τα καταστήματα Target θα ανοίξουν κανονικά, αλλά δεν θα πουλήσουν τις κονσόλες online μέχρι την επόμενη ημέρα, στις 6 Ιουνίου, δίνοντας στους προσωπικούς αγοραστές ένα πλεονέκτημα μιας ημέρας.

«Μετατρέπουμε τα καταστήματά μας σε μια γιορτή του παιχνιδιού», δήλωσε η Cassandra Jones, ανώτερη αντιπρόεδρος του τμήματος merchandising της Target.

Τα περιθώρια κέρδους στα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης είναι γενικά χαμηλότερα από άλλα προϊόντα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το Switch 2 η χονδρική τιμή της Nintendo επιτρέπει μικρές προσαυξήσεις.

Οι έμποροι λιανικής πώλησης εξακολουθούν να θέλουν να πουλήσουν το προϊόν, στοιχηματίζοντας ότι οι πελάτες θα επιστρέψουν για να αγοράσουν προϊόντα με υψηλότερο περιθώριο κέρδους, όπως λογισμικό παιχνιδιών και αξεσουάρ.

«Για να αυξήσετε τη ζήτηση στα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης αυτή τη στιγμή χρειάζεστε πραγματικά νέα προϊόντα», δήλωσε η Lindsay Dutch, αναλύτρια λιανικής του Bloomberg Intelligence.

«Ο κλάδος των καταναλωτικών ηλεκτρονικών έχει πολύ υψηλή διείσδυση των διαδικτυακών πωλήσεων, οπότε ένα μεταμεσονύκτιο άνοιγμα καταστήματος για ένα λανσάρισμα όπως αυτό είναι ένας βασικός τρόπος για να προσελκύσει αγοραστές που συνήθως μπορεί να ψωνίζουν σε ηλεκτρονικά καταστήματα όπως το Amazon».

Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το Switch 2 και μερικά από τα παιχνίδια του σε εκδηλώσεις στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο την περασμένη εβδομάδα.

Ορισμένοι δημοσιογράφοι ενθουσιάστηκαν με το νέο παιχνίδι Mario Kart και εντυπωσιάστηκαν από το Nintendo Switch 2 Welcome Tour, ένα παιχνίδι αξίας 10 δολαρίων που ο Stephen Totilo του Game File περιέγραψε ως «καθαρό, αποσταγμένο gameplay και vintage Nintendo weirdness».

Οι ιστοσελίδες παιχνιδιών προειδοποίησαν τους αναγνώστες να μην περιμένουν εκτενείς πρώιμες αξιολογήσεις του υλικού, καθώς η Nintendo δεν έστελνε μονάδες πριν από την κυκλοφορία λόγω μιας απαιτούμενης ενημέρωσης του συστήματος.

Η εταιρεία προωθούσε τα νέα χαρακτηριστικά της κονσόλας με διαφημίσεις στο ESPN, το IGN και το YouTube, σύμφωνα με τον ερευνητή MediaRadar.

Ο ηθοποιός Paul Rudd ξαναεκτέλεσε τον ρόλο από ένα διαφημιστικό σποτ της Nintendo της δεκαετίας του 1990 για το Switch 2, μέχρι και το «μακρύ μαύρο ντουφέκι, τα indie-rock μαλλιά και το κολιέ με τις χάντρες».

Η διαφήμιση δίνει έμφαση στη λειτουργία «GameChat» της κονσόλας, η οποία επιτρέπει σε έως και 12 χρήστες να μοιράζονται τις οθόνες τους και να μιλούν μεταξύ τους.

«Γιατί είσαι ντυμένος σαν να είσαι σε συγκρότημα αγοριών;», πειράζει ένας παίκτης τον Rudd στη διαφήμιση. «Εσείς οι Boomers είστε χαριτωμένοι, αλλά θα χάσετε», λέει ένας άλλος.

Η μετοχή της Nintendo στη Wall Street κινείται στο +2,20% ενω στο χρηματιστριο έκλεισε στο +3,38%.

Διαβάστε επίσης: 

Wells Fargo: «Γιορτάζει» την άρση των περιορισμών από τη Fed – Μπόνους €2.000 σε κάθε εργαζόμενο

Placement στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Αλλαξε χέρια το 5,08% των μετοχών, στα 98,64 εκατ. το τίμημα (upd)

ΟΔΔΗΧ: Στο 1,84% το επιτόκιο των εντόκων γραμματίων ετήσιας διάρκειας του Ελληνικού Δημοσίου