• Business

    Νίκος Δρανδάκης: Γιατί η Taxibeat προσπαθεί να εξαγοράσει πληρωμένες ψήφους;

    Νίκος Δρανδάκης.

    Νίκος Δρανδάκης.


    Πλήθος ερωτηματικών προκαλεί η σπασμωδική κίνηση του Νίκου Δρανδάκη, ιδρυτή του Beat (τέως Taxibeat), ο οποίος τις τελευταίες ώρες προσπαθεί να εξαγοράσει πληρωμένες ψήφους μέσω της διαδικτυακής συλλογής υπογραφών, υπέρ της προστασίας του Beat, μετά τη νομοθετική παρέμβαση της κυβέρνησης ενώ απειλεί ότι προσφύγει στην ελληνική και την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη.

    Τόσο η εταιρεία όσο και ο ίδιος ο κ. Δρανδάκης, δεν έχουν πλέον κανένα έρεισμα στην Ελλάδα, καθώς η ελληνική start up πουλήθηκε πρόσφατα στον γερμανικό κολοσσό Daimler, ενώ ο ιδρυτής της αφού πήρε τα 43 εκατομμύρια ευρώ έφυγε από την Ελλάδα και ζει μόνιμα στη Ρουμανία. Λέγεται μάλιστα ότι θα μεταφέρει και την έδρα της εταιρείας, άρα δεν πρόκειται για μια ελληνική εταιρεία αλλά για πολυεθνική. Ποια συμφέροντα εξυπηρετεί λοιπόν ο κ. Δρανδάκης ή πρόκειται απλώς για προσωπικό του όφελος;

    O ΣΑΤΑ εξέδωσε οργισμένη ανακοίνωση με αφορμή την επερχόμενη κατάργηση των ηλεκτρονικών πλατφορμών και εφαρμογών που σχεδιάζει το υπουργείο Μεταφορών και την αντίδραση που είχε ο ιδρυτής του taxibeat Νίκος Δανδράκης.

    Στην ανάρτηση του ο ΣΑΤΑ αναφέρει: «Ο άνθρωπος που πλούτισε από τον ιδρώτα των ταξιτζήδων, που τους έβαλε σε κοινή θέα για να επιλέγει ο πελάτης, όπως γίνεται με τις πόρνες στις βιτρίνες στα Red Lights στο Άμστερνταμ, θέλει να έχει λόγο στην διαμόρφωση του νομοσχεδίου» αναφέρει χαρακτηριστικά η ανάρτηση, και συμπληρώνει: «Εκπροσωπώντας τι; Μια πολυεθνική που αγόρασε την εταιρία του; Τον εαυτό του; Τους Ελληνες ταξιτζήδες;».

    Επίσης πολλά είναι τα παράπονα και οι καταγγελίες των πελατών για την απαράδεκτη συμπεριφορά των οδηγών της εταιρείας, την αδιαφορία τους, την οδηγική τους συμπεριφορά αλλά και για τη φοροδιαφυγή με τη μη έκδοση αποδείξεων. Επίσης, πολλοί κάνουν λόγο για προσπάθεια χειραγώγησης του κ. Δρανδάκη της αγοράς ταξί με προσφορές, την ώρα που το κόμιστρο είναι συγκεκριμένο και ορίζεται από αγορανομική διάταξη του κράτους και απαγορεύεται οποιαδήποτε έκπτωση ή αύξηση πέραν του νόμιμου.

    Άρα για ποιο λόγο ο κ. Δρανδάκης προχωρά σε αυτή την «περίεργη» διαδικτυακή ηλεκτρονική διαμαρτυρία; Για ποιο λόγο θέλει να έχει λόγο στη διαμόρφωση του νομοσχεδίου, εφόσον δεν εκπροσωπεί ούτε την εταιρεία του, καθώς ανήκει σε πολυεθνική, αλλά ούτε τους Έλληνες οδηγούς ταξί;

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μυτιληναίος: Τι σηματοδοτεί η επέκταση στην Λιβύη

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το χρυσό deal του Taxibeat- Στα χέρια της Daimler για 40 εκ. ευρώ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Θεοδωράκης: Το Ποτάμι θα παραμείνει στο νέο φορέα ακόμα κι αν ηττηθώ

     



    ΣΧΟΛΙΑ