• Business

    Πήτερ Λιβανός: Ρεκόρ κερδοφορίας για την εταιρεία του

    Πήτερ Λιβανός: Δύσκολη η πορεία για την πράσινη ναυτιλία

    Πήτερ Λιβανός, εφοπλιστής GasLog Ltd.


    Επέστρεψε στην κερδοφορία η ναυτιλιακή GasLog Ltd., της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Πήτερ Λιβανός, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2017, καθώς τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η διοίκηση ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών.

    Ειδικότερα, το πρώτο τρίμηνο του έτους τα κέρδη της GasLog Ltd. διαμορφώθηκαν στα 23,4 εκατ. δολάρια, έναντι ζημιών ύψους 5,3 δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, γεγονός που σηματοδότησε την επιστροφή της ναυτιλιακής στην κερδοφορία. Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 0,08 δολάρια, έναντι ζημιών ανά μετοχή ύψους 0,23 δολαρίων την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για κέρδη/μετοχή ύψους 0,04 δολαρίων.

    Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας που ελέγχει ο κ. Λιβανός κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2017 διαμορφώθηκε στα 128,3 εκατ. δολάρια, έναντι εσόδων ύψους 104,4 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο της περσινής χρονιάς.

    Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στο ποσό των 89,3 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο, έναντι EBITDA ύψους 62,2 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής Paul Wogan σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, επεσήμανε τα εξής:

    «Η GasLog Ltd. είχε ένα ακόμη ισχυρό τρίμηνο πετυχαίνοντας έσοδα και EBITDA σε επίπεδα-ρεκόρ. Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους, πραγματοποιήσαμε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 78 εκατ. δολαρίων και κατόπιν ανακοινώσαμε την πώληση του πλοίου GasLog Greece στη θυγατρική μας GasLog Partners για το ποσό των 219 εκατ. δολαρίων.

    Η κίνηση αυτή αντιπροσωπεύει τη δυνατότητα της θυγατρικής να στηρίζει τη μητρική εταιρεία στα φιλόδοξα σχέδιά της στον κλάδο των μεταφορών LNG και της ανάπτυξης τερματικών μονάδων FSRU.

    Καθώς θα προχωρούμε σε επόμενες πωλήσεις πλοίων μας στη θυγατρική μας, η GasLog Ltd. θα ενισχύσει τις ταμειακές της ροές, γεγονός που με τη σειρά του θα οδηγήσει στη δυνατότητα να χρηματοδοτήσουμε τα αναπτυξιακά μας πλάνα».

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Ο Βασίλης Μαυρολέων πουλάει τα πιο παλιά πλοία του

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Μαρινάκης: Κάνει το μπαμ με έως και οκτώ νεότευκτα τάνκερ VLCC

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Με το βλέμμα σε επιλεκτικές εξαγορές πλοίων η Costamare



    ΣΧΟΛΙΑ