F

Business

Μιχάλης Μποδούρογλου: Επενδυτής-μυστήριο στη ναυτιλιακή του – Όλο το παρασκήνιο

Μιχάλης Μποδούρογλου

Μιχάλης Μποδούρογλου, εφοπλιστής Allseas Marine


Εξελίξεις έλαβαν χώρα στη ναυτιλιακή Box Ships, συμφερόντων του εφοπλιστή Μιχάλη Μποδούρογλου, καθώς έκανε ξαφνικά την εμφάνισή του Αμερικανός επενδυτής που αγόρασε ποσοστό στην εταιρεία, επωφελούμενος από την πολύ χαμηλή τιμή της μετοχής της.

Ειδικότερα, ο ιδιώτης επενδυτής Stephen Chu κατόρθωσε να αποκτήσει ποσοστό της τάξεως του 8,23% στην εταιρεία του κ. Μποδούρογλου, ένα ποσοστό ιδιαίτερα μεγάλο που τον καθιστά από τους μεγαλύτερους μετόχους στη Box Ships.

Σύμφωνα με τη σχετική έγγραφη δήλωση που κατατέθηκε στην αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC), ο Chu εξαγόρασε 239.660 κοινές ονομαστικές μετοχές της Box Ships καταβάλοντας μόλις 40.742 δολάρια, με βάση την τιμή κλεισίματος της μετοχής της Δευτέρας (10 Απριλίου)!

Σημειώνεται ότι η μετοχή της Box Ships, μετά τη διαγραφή της από το NYSE το 2015, διαπραγματεύεται στην εξωχρηματιστηριακή αγορά OTCQX International.

Παρόλα αυτά, ο Chu δε θα έχει ενεργό συμμετοχή στην εταιρεία.

Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr, το Δεκέμβριο του 2016, ο κ. Μποδούρογλου είχε προχωρήσει στην πώληση των δύο τελευταίων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Box Ships για scrap, μόλις εννέα χρόνια μετά την κατασκευή τους.

Επρόκειτο για τα δύο αδελφά πλοία Box Kingfisher και Box Marlin, χωρητικότητας 5.095-teu το καθένα, κατασκευής 2007.

Στις αρχές του Δεκεμβρίου του 2016 η ελληνική ναυλομεσιτική Allied Shipbroking είχε αναφέρει ότι o κ. Μποδούρογλου είχε κατορθώσει να εξασφαλίσει τιμή scrapping στα 285 δολάρια ανά ldt, γεγονός που απέφερε στη Box Ships έσοδα ύψους 5,86 εκατ. δολαρίων για το καθένα, δηλαδή συνολικά και για τα δύο πλοία 11,72 εκατ. δολάρια.

Πάντως, η Box Ships είχε τότε ανακοινώσει ότι η πώληση των δύο containerships έγινε στο πλαίσιο του διακανονισμού της με την τράπεζα Credit Suisse για ένα δάνειο ύψους 31,65 εκατ. δολαρίων, εκ των οποίων τα 25,9 εκατ. δολάρια ήταν σε εκκρεμότητα. Σύμφωνα με την εταιρεία, το δάνειο είχε καλυφθεί σε αντάλλαγμα για τα καθαρά έσοδα από την πώληση των δύο πλοίων.

Έκτοτε, η Box Ships δεν έχει κανένα πλοίο στο στόλο της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Alert από JP Morgan για τις νέες παραγγελίες τάνκερ-θηρίων – Ο ρόλος του Γιάννη Αγγελικούση

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Λέων Πατίτσας: Επιτέλους αγόρασε φορτηγό πλοίο

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιώργος Οικονόμου: Η σημερινή κυβέρνηση στηρίζει την ελληνική ναυτιλία περισσότερο από κάθε άλλη


ΣΧΟΛΙΑ