• Business

    Γιώργος Οικονόμου: Νέο κερδοφόρο πλοίο στην εταιρεία του εν μέσω αρνητικών αποκαλύψεων

    Οικονόμου ναυτιλία

    Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής Cardiff Marine


    Το πρώτο από τα τέσσερα φορτηγά πλοία τύπου newcastlemax που είχε εξαγοράσει στα τέλη Μαρτίου παρέλαβε η ναυτιλιακή DryShips, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, μια επένδυση που στοίχισε συνολικά 124 εκατ. δολάρια.

    Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε από τη διοίκηση, η εισηγμένη στο NASDAQ DryShips παρέλαβε το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου newcastlemax Super Star (χωρητικότητας 205.855-dwt και κατασκευής 2014), το οποίο, σύμφωνα πάντα με τον χάρτη δεδομένων πραγματικού χρόνου marinetraffic.com, δραστηριοποιείται πλέον με το όνομα “Marini”.

    To bulker είναι χρονοναυλωμένο για ένα έτος σε μια «μεγάλη εταιρεία σιτηρών», της οποίας την ταυτότητα η ναυτιλιακή επέλεξε να μη γνωστοποιήσει. Το συγκεκριμένο ναυλοσύμφωνο, σύμφωνα με τη διοίκηση, αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα ύψους 7,1 εκατ. δολαρίων.

    Οικονόμου

    Ο κ. Οικονόμου, που είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της DryShips, σχολιάζοντας την παραλαβή του πλοίου επεσήμανε τα εξής: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που παραλάβαμε το πρώτο μας σύγχρονο φορτηγό πλοίο τύπου newcastlemax. Με ακόμη τρία αδελφά πλοία να ακολουθούν -δύο εκ των οποίων έχουν χρονοναυλώσεις εν ισχύ- αναμένουμε τα κέρδη και τις ταμειακές μας ροές να ενισχυθούν κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού του 2017».

    Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr, η εξαγορά των τεσσάρων αδελφών newcastlemaxes στοίχισε στη ναυτιλιακή το ποσό των 124 εκατ. δολαρίων, δηλαδή το καθένα κόστισε 31 εκατ. δολάρια. Όσον αφορά τα υπόλοιπα τρία πλοία των οποίων η παράδοση εκκρεμεί, αυτά είναι τα Valley Star (χωρητικότητας 205.123-dwt και κατασκευής 2013), Moritz Oldendorff (χωρητικότητας 206.000-dwt και κατασκευής 2013) και Wish Star (χωρητικότητας 205.797-dwt και κατασκευής 2015).

    Όπως είχε ανακοινώσει η DryShips, όλο το ποσό της επένδυσης καλύφθηκε από τη διαθέσιμη ρευστότητά της, η οποία την τρέχουσα περίοδο ανέρχεται στα  455 εκατ. δολάρια.

    Αξίζει ωστόσο να γίνει αναφορά και στο γεγονός ότι η εταιρεία που ελέγχει ο κ. Οικονόμου βρίσκεται στο επίκεντρο έρευνας από δικηγορικές εταιρείες για ενδεχόμενη απάτη σε βάρος επενδυτών, κατόπιν ενός αποκαλυπτικού δημοσιεύματος της αμερικανικής εφημερίδας Wall Street Journal.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Βαραίνουν οι φόροι τον Γρηγόρη Καλλιμανόπουλο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Βαγγέλης Μαρινάκης: Τριπλό «χτύπημα»



    ΣΧΟΛΙΑ