• Business

    Έντονο παρασκήνιο: Τι συμβαίνει και η οικογένεια Φειδάκη πουλάει τις μετοχές της στη ναυτιλιακή;

    Φειδάκης Globus

    Θάνος (αριστερά) και Γιώργος (δεξιά) Φειδάκης, εφοπλιστές Globus Maritime Ltd.


    Με μεγάλη πτώση διαπραγματεύεται στη Wall Street την Πέμπτη (13 Απριλίου) η μετοχή της ναυτιλιακής Globus Maritime, της οποίας ηγείται ο Θάνος Φειδάκης, καθώς η αγορά αντέδρασε αρνητικά στην απρόσμενη εξέλιξη ότι ο ιδρυτής της Γιώργος Φειδάκης σχεδιάζει να πουλήσει μετοχές που κατέχει στην εταιρεία.

    Φειδάκης

    Ειδικότερα, σύμφωνα με τη σχετική έγγραφη δήλωση που υπέβαλε στην αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC), ο Γιώργος Φειδάκης, που είναι πρόεδρος της Globus Maritime, πρόκειται να διαθέσει μέρος των μετοχών που κατέχει στη ναυτιλιακή που ο ίδιος ίδρυσε προς πώληση. Οι μετοχές αυτές -τις οποίες ο εφοπλιστής διαχειρίζεται μέσω της εταιρείας Firment Shipping– ανέρχονται σε 7,38 εκατομμύρια από τις συνολικά 27,38 εκατομμύρια μετοχές που κατέχει.

    Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι ο Γιώργος Φειδάκης δεν είναι ο μόνος από τους μετόχους της ναυτιλιακής που πρόκειται να διαθέσει μετοχές του προς πώληση. Σύμφωνα με την ίδια έγγραφη δήλωση στο SEC, τον ίδιο δρόμο ακολουθούν και άλλοι μέτοχοι της Globus Maritime, όπως η Κωνσταντίνα Φειδάκη, η οποία -μέσω της εταιρείας της Robelle Holding– πρόκειται να διαθέσει μέρος των μετοχών της προς πώληση.

    Οι άλλοι μέτοχοι, σύμφωνα με το TradeWinds, που ενδιαφέρονται να πουλήσουν είναι και οι εταιρείες Xanthe Holdings, JTT Investments και Aizac Investment.

    Μυστήριο, παρόλα αυτά, παραμένει το γιατί η οικογένεια Φειδάκη επιλέγει να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση.

    Η συνολική αξία των μετοχών που πρόκειται να διατεθούν προς πώληση ανέρχεται στα 105,88 εκατ. δολάρια, από τη στιγμή που η αξία του κάθε τεμαχίου που περιλαμβάνεται στην έγγραφη δήλωση, τοποθετείται στα 3,27 δολάρια. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η Globus Maritime αναμένεται να αντλήσει έσοδα ύψους 51,8 εκατ. δολαρίων, στην περίπτωση που τα warrants εξασκηθούν και πουληθούν και τα 32,38 εκατομμύρια τεμάχια.

    Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως έγραψε το mononews.gr, πρόσφατα έλαβε χώρα μια ευχάριστη εξέλιξη στη ναυτιλιακή -η οποία ήταν μια από τις εταιρείες εκείνες που βίωσαν βαριά τις επιπτώσεις της κρίσης που έπληξε την αγορά ξηρού φορτίου το 2016- καθώς η διοίκηση κατόρθωσε να εξασφαλίσει «φιλικές συμφωνίες» με δύο από τις πιστώτριες τράπεζές της προκειμένου να υπάρξουν τροποποιήσεις και απαλλαγές στους όρους των αρχικών συμβάσεων που είχε συνάψει.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Τι νέο σχεδιάζει ο Πάρης Κασιδόκωστας-Λάτσης

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Γεωργιόπουλος: Αυξάνει το μερίδιό της στην Gener8 η BlackRock

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας



    ΣΧΟΛΙΑ