• Business

    Αριστείδης Αλαφούζος: Τα νέα deals του εφοπλιστή

    Αριστείδης Αλαφoύζος

    Αριστείδης Αλαφούζος


    Δύο νέες συμφωνίες ναύλωσης με τη Vitol έκλεισε ο Έλληνας εφοπλιστής Αριστείδης Αλαφούζος για λογαριασμό της ναυτιλιακής του Kyklades Maritime Corporation, τη στιγμή που τα νέα ναυλοσύμφωνα στην αγορά υγρού φορτίου δίνουν και παίρνουν.

    Ειδικότερα, η εταιρεία ενέργειας Vitol χρονοναύλωσε για ένα έτος 2 δεξαμενόπλοια τύπου suezmax από την Kyklades, το Milos (χωρητικότητας 157.525-dwt και κατασκευής 2016) και το νεότευκτο Polegios (κατασκευής 2017) για την τιμή των 18.500 δολαρίων την ημέρα.

    Σημειώνεται ότι ο κ. Αλαφούζος είχε παραγγείλει τα δύο suezmaxes για το ποσό των 65 εκατ. δολαρίων το καθένα, δηλαδή κατέβαλε για την κατασκευή τους συνολικά το ποσό των 130 εκατ. δολαρίων.

    Μπαράζ ναυλοσυμφώνων στο υγρό φορτίο

    Η εταιρεία ενέργειας Mercuria χρονοναύλωσε το suezmax RS Tara (χωρητικότητας 160.036-dwt και κατασκευής 2016) από την RS Tankers, ένα ναυλοσύμφωνο του οποίου οι ημερήσιοι ναύλοι κινούνται σε σχετικά υψηλότερα επίπεδα από αυτούς που εξασφάλισε η Vitol για τα δεξαμενόπλοια της Kyklades.

    Η ελληνική ναυτιλιακή NGM Energy, συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Μουνδρέα, προχώρησε σε συμφωνία ναύλωσης του suezmax La Mer (χωρητικότητας 159.211-dwt και κατασκευής 1998) για έξι μήνες σε μια εταιρεία της οποίας η ταυτότητα δεν έχει γίνει γνωστή. Ωστόσο, οι ημερήσιοι ναύλοι κυμαίνονται στα 21.000 δολάρια. Σημειώνεται ότι ο κ. Μουνδρέας είχε εξαγοράσει το La Mer από την Ernst Jacob για το ποσό των 14,5 εκατ. δολαρίων πριν από τρία χρόνια.

    Άλλη μια ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή, η Sea World, συμφερόντων του εφοπλιστή Βασίλη Λαλιώτη, ναύλωσε το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου Alpine Liberty (χωρητικότητας 50.223-dwt και κατασκευής 2010) στην Clearlake για ένα έτος. Οι ημερήσιοι ναύλοι της συγκεκριμένης συμφωνίας ορίστηκαν στα 13.100 δολάρια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Η JP Morgan στηρίζει τον Συμεών Παληό

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Προκοπίου: Συζητά με κινεζικά ναυπηγεία για νέα παραγγελία VLCCs;

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποια είναι η μυστηριώδης Kalani Investments που έχει επενδύσει στους εφοπλιστές Οικονόμου, Παληό και Πιστιόλη. Ποιος κρύβεται από πίσω;



    ΣΧΟΛΙΑ