• Business

    Αναστάσιος Πηγαδιώτης: Πώς η Michelin θα επιτύχει οικονομία καυσίμου ως 20% με τα «πράσινα» ελαστικά

    • NewsRoom
    Michelin

    Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Michelin Ελλάς, κ. Αναστάσιος Πηγαδιώτης


    Η επιλογή του κατάλληλων ελαστικών για τα οχήματα και η σωστή πίεση συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, τονίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Michelin Ελλάς, κ. Αναστάσιος Πηγαδιώτης.

    Όπως ανέφερε ο κ. Πηγαδιώτης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στόχος της εταιρείας ως το 2030 είναι η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου από τα ελαστικά κατά 20% σε σχέση με το 2010, μείωση που ισούται με την εκπομπή  30 εκατ. μετρικών τόνων διοξειδίου του άνθρακα (CΟ2).

    Αναφερόμενος στα στοιχεία που κάνουν την εταιρεία να διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό, είπε ότι η Michelin προσφέρει στους καταναλωτές «προϊόντα κορυφαίας ποιότητας, εξυπηρετώντας όλες τις ανάγκες κινητικότητας με βιώσιμο και τεχνολογικά καινοτόμο τρόπο».

    Επίσης, προσέθεσε, προσφέρουν τα ίδια επίπεδα επιδόσεων στους οδηγούς σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού, δηλαδή όχι μόνο όταν είναι καινούρια, αλλά και όταν είναι φθαρμένα.

    Η Michelin ετοιμάζει μια σειρά από καινοτόμα προϊόντα, όπως αυτή των ελαστικών χωρίς αέρα. «Η Michelin πρώτη λάνσαρε το MICHELIN Tweel, έναν ολοκληρωμένο τροχό Airless Radial Tire, διαθέσιμο για αγροτική και βιομηχανική χρήση, που αποτελεί μια πραγματική καινοτομία στον τομέα της. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε επίσης, ότι στα τέλη του 2014 τα ελαστικά low-energy εξοικονόμησαν συνολικά σχεδόν 19 δισεκατομμύρια λίτρα καυσίμου και απέτρεψαν την εκπομπή περίπου 47,5 εκατομμυρίων τόνων CO2, ενώ παράλληλα ενισχύουμε τον κοινωνικό και επιστημονικό διάλογο για νέες λύσεις που οδηγούν στο μέλλον», σημείωσε ο κ. Πηγαδιώτης.

    Η οδική ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για τη Michelin, προσέθεσε, καθώς προσπαθεί διαρκώς να κάνει τις μετακινήσεις πιο αποδοτικές, πιο βιώσιμες, πιο ευχάριστες και πιο ασφαλείς. «Το πρώτο που κάνουμε είναι βέβαια να προσφέρουμε ελαστικά που εγγυώνται την ασφάλεια και διατηρούν τις υψηλές επιδόσεις τους καθ ‘όλη τη διάρκεια ζωής τους. Επίσης συμμετέχουμε σε εκστρατείες πρόληψης και ευαισθητοποίησης σε όλο τον κόσμο, που βασίζονται σε δύο αρχές: την κατανόηση των προβλημάτων σε τοπικό επίπεδο και τη συνεργασία με φορείς, τοπικές αρχές και ΜΚΟ», είπε.

    Σε ότι αφορά το ερώτημα που απασχολεί όλους τους οδηγούς, για το κάθε πότε πρέπει να αλλάζουν ελαστικά, ο κ. Πηγαδιώτης σημείωσε ότι η κατάλληλη στιγμή για να αλλάξουμε ελαστικά εξαρτάται από διάφορους σημαντικούς παράγοντες, όπως τον τύπο του αυτοκινήτου, τις συνθήκες χρήσης, τις περιβαλλοντικές συνθήκες, τις συνήθειες και τις ανάγκες οδήγησης.

    Σύμφωνα με πρόσφατες δοκιμές που διεξήχθησαν στο κέντρο ερευνών της γαλλικής εταιρεία, αποδείχθηκε ότι τα ποιοτικά ελαστικά, ακόμη και στο νόμιμο όριο της φθοράς τους, φρενάρουν το ίδιο ή και πιο αποτελεσματικά από αντίστοιχα καινούρια ελαστικά χαμηλότερης ποιότητας και τιμής.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πόσο μας κοστίζει το αυτοκίνητο στην Ελλάδα;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι ισχύει για δάνεια, καταθέσεις και μεταφορές χρημάτων μετά την χαλάρωση των capital controls

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αυτά είναι τα νέα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα



    ΣΧΟΛΙΑ