• Business

    Αυτές είναι οι 10 λέξεις που χρησιμοποιούν οι πωλητές για σίγουρα deals

    Leonardo Di Capro. Aπό την ταινία ο Λύκος της Wall Street


    Λένε ότι το επάγγελμα των πωλήσεων χρειάζεται τέχνη και δεξιότητες.

    Οι πωλητές πρέπει να δίνουν σημασία στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν τους πελάτες και ειδικότερα στη “γλώσσα” που χρησιμοποιούν, καθώς μια λάθος φράση μπορεί να αποτρέψει την πώληση. Σύμφωνα με την νούμερο 1 πλατφόρμα μάρκετινγκ HubSpot, υπάρχουν ορισμένες λέξεις που οι πωλητές θα πρέπει να χρησιμοποιούν για να αυξήσουν τις πιθανότητές τους να κλείσουν περισσότερες συμφωνίες και, πέρα ​​από αυτό, υπάρχουν ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά που παρατηρούνται στους κορυφαίους πωλητές.

    Όπως υποστηρίζει το Hubspot, υπάρχουν 10 λέξεις που οι σπουδαίοι πωλητές χρησιμοποιούν για να κλείσουν περισσότερες προσφορές και είναι οι εξής:

    1. Εσύ/Εσείς: Κάνει τους υποψήφιους αγοραστές να αισθάνονται ξεχωριστοί
    Στις πωλήσεις όλα γίνονται για τους αγοραστές. Πρέπει να τους κάνετε να νιώσουν ιδιαίτεροι και να νιώσουν ότι τους αντιμετωπίζετε διαφορετικά από όλους τους άλλους. 

    2. Αξία: Εξηγήστε την πραγματική “αξία” του προϊόντος σας
    Οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται τόσο για τα οφέλη και τα προσόντα των προϊόντων, όσο για την πραγματική τους αξία και για το αν θα εξυπηρετούν τους στόχους τους.

    3. Και: Το “και” ακούγεται πιο περιεκτικό από το “αλλά”
    H λέξη “αλλά” δείχνει πως θα εκφέρετε κάτι το οποίο θέλουν να ακούσουν οι πελάτες και αυτό δεν τους αρέσει. Προτιμήστε τη λέξη “και”.

    4. Θα κάνω: Αντί του “θα προσπαθήσω”
    Ακούγεται καλύτερο επειδή δίνει μια αίσθηση αξιοπιστίας και δείχνει ότι ξέρετε τη δουλειά σας. Παράδειγμα: Αντί για “θα ήθελα να προσπαθήσω να…” πείτε “Αυτό που θα κάνω είναι το εξής”.

    5. Ή: Με αυτό προσφέρετε στον αγοραστή πολλαπλές επιλογές
    Αν παρουσιάσετε στους υποψηφίους πολλές και διαφορετικές επιλογές, τότε τριπλασιάζονται οι πιθανότητες του να έχετε μια θετική απάντηση.

    6. Μήπως; : Κάντε τους μια πρόταση αντί να επιβάλετε τη γνώμη σας
    Σε κανένα δεν αρέσει να του λένε τι να κάνει. Με το να μετατρέπεται τις προτάσεις σε ερωτήσεις, είναι ένας καλός τρόπος για να κερδίσετε τον σεβασμό τους.

    7. Φαντάσου/Φανταστείτε: Προσπαθήστε να πείτε μια ιστορία που εμπλέκει την προοπτική σας
    Το storytelling είναι μια χρήσιμη πρακτική. Κάντε τον υποψήφιο αγοραστή να φανταστεί τον εαυτό του μαζί με το προϊόν σας.

    8. Επειδή: Είναι πάντοτε καλό να ακούς τον λόγο
    Όταν μιλάτε στον υποψήφιο αγοραστή θα πρέπει να στηρίζεται τα επιχειρήματά σας και να του δίνετε ένα καλό λόγο για κάθε τι που του προτείνετε ή που πρόκειται να κάνετε.

    9. Ευκαιρία: Οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν πώς να διορθώνουν τα προβλήματά τους
    Οι αγοραστές σας γνωρίζουν ήδη ότι έχουν προβλήματα. Είναι δική σας δουλειά να τα διορθώσετε, γι’ αυτό και θα πρέπει να τους λέτε τις ευκαιρίες που βλέπετε για βελτίωση.

    10. Το όνομά τους: Σχετίζεται άμεσα με το “εσύ” που αναφέραμε στο ν.1
    Με το να χρησιμοποιείτε το όνομά τους εξατομικεύετε τη μεταξύ σας επικοινωνία και την όλη διαδικασία της πώλησης-αγοράς.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Είσαι υπάλληλος; 7 κανόνες για να γίνεις εκατομμυριούχος

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι πλούσιοι ΔΕΝ κάνουν αυτά τα 5 λάθη στα οικονομικά τους

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πώς να γίνετε πλούσιοι: 10 συμβουλές από εκατομμυριούχους επιχειρηματίες

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ



    ΣΧΟΛΙΑ