• Business

    Συμεών Παληός: Μείωσε τις ζημίες, κέρδισε τους αναλυτές

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping


    Το πρώτο τρίμηνο του 2017 η ναυτιλιακή Diana Shipping, της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Συμεών Παληός, κατόρθωσε να πετύχει αύξηση στον τζίρο της αλλά και να περιορίσει τις ζημίες, οι οποίες ήταν μικρότερης έκτασης από ό,τι περίμεναν οι αναλυτές.

    Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου οι ζημίες της εισηγμένης στη Νέα Υόρκη Diana Shipping περιορίστηκαν και διαμορφώθηκαν στα 27,9 εκατ. δολάρια, έναντι ζημιών ύψους 32,8 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Παράλληλα, οι ζημίες ανά μετοχή ανήλθαν στα 0,34 δολάρια, έναντι ζημιών ανά μετοχή ύψους 0,37 δολαρίων όπως προέβλεπαν οι αναλυτές σχετικά.

    Ωστόσο, ο κύκλος εργασιών της ναυτιλιακής το πρώτο τρίμηνο του 2017 αυξήθηκε και διαμορφώθηκε στα 31,3 εκατ. δολάρια, έναντι εσόδων ύψους 30,8 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2016. Αυτό οφείλεται στους βελτιωμένους ναύλους που εξασφάλισε ο κ. Παληός κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αλλά και στην αύξηση του στόλου της ναυτιλιακής.

    Παληός

    Άλλο ένα θετικό στοιχείο είναι και το γεγονός ότι η διοίκηση κατόρθωσε το πρώτο τρίμηνο να περιορίσει και το λειτουργικό κόστος που ανήλθε στα 49,7 εκατ. δολάρια, έναντι 55,5 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2016.

    Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι η Diana Shipping ανακοίνωσε πρόσφατα ότι ολοκληρώθηκε η παραλαβή του bulker τύπου post-panamax Phaidra (πρώην “Soya May”, χωρητικότητας 87.146-dwt και κατασκευής 2013), το οποίο είχε εξαγοράσει τον Απρίλιο, για το ποσό των 22,25 εκατ. δολαρίων.

    Όπως είχε γράψει το mononews.gr, το Phaidra ήταν το ένα από τα δύο post-panamax bulkers ιδιοκτησίας της ναυτιλιακής Foremost Maritime (συμφερόντων της οικογένειας Chao) για τα οποία είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον η ναυτιλιακή -το άλλο είναι το Grain May (χωρητικότητας 87.150-dwt και κατασκευής 2013).

    Τέλος, όπως έκανε γνωστό η ναυτιλιακή, κατά τη διάρκεια της ετήσιας γενικής συνέλευσης των μετόχων, αποφασίστηκε η εκλογή στο διοικητικό συμβούλιο των Απόστολου Κοντογιάννη, Σεμίραμις Παληού και Κωνσταντίνου Φωτιάδη μέχρι το έτος 2020, αλλά και ο διορισμός της Ernst & Young στο ρόλο του ανεξάρτητου ελεγκτή για τη χρήση του οικονομικού έτους 2017, το οποίο λήγει στις 31 Δεκεμβρίου φέτος.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Ο ακριβότερος στόλος παγκοσμίως είναι ο ελληνικός με 94,6 δισ. δολ.

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Και τώρα η προσοχή της Navios Partners στρέφεται στο ξηρό φορτίο

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι συμβουλές δίνουν Οικονόμου, Βαφειάς και Χατζηπατέρας για τη ναυτιλία



    ΣΧΟΛΙΑ