• Business

    Σ. Παληός: Έκλεισε θετικά το τρίτο τρίμηνο για τη Diana Shipping

    Συμεών Παληός

    Συμεών Παληός, επικεφαλής Diana Shipping


    Κερδισμένη από τις υψηλές τιμές στην αγορά ξηρού φορτίου βγαίνει η Diana Shipping, της οποία ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Συμεών Παληός, καταφέρνοντας να περιορίσει τις ζημίες της για το τρίτο τρίμηνο του 2017.

    Συγκεκριμένα η ελληνική ναυτιλιακή, κατέγραψε καθαρές απώλειες που ανέρχονται στα 24,5 εκατομμύρια δολάρια, ενώ για την ίδια περίοδο το 2016 οι ζημίες της άγγιξαν τα 78,3 εκατομμύρια δολάρια.

    Στα νούμερα για το τρίτο τρίμηνο του 2017 περιλαμβάνεται και μία ζημιά απομείωσης ύψους 8,3 εκατομμυρίων δολαρίων και αφορά το bulker Melite (χωρητικότητας 76.000-dwt και κατασκευής 2004) το οποίο πουλήθηκε για scrap τον Οκτώβρη έπειτα από την ανεπανόρθωτη ζημιά που είχε υποστεί ύστερα από την προσάραξη του σε ξέρα στην Ινδονησία τον Ιούλιο.

    Το ισοδύναμο των ημερήσιων χρονοναυλώσεων ήταν στα 8.947 δολάρια και τα λειτουργικά κόστη στα 4.837 δολάρια. Την ίδια περίοδο το 2016, το ισοδύναμο των ημερήσιων χρονοναυλώσεων ήταν στα 5.914 δολάρια και τα λειτουργικά κόστη στα 5.014 δολάρια.

    Όσον αφορά τα κέρδη από της χρονοναυλώσεις, αυτά ανήλθαν στα 43,9 εκατομμύρια δολάρια, ποσό σαφώς υψηλότερο από τα 27,1 εκατομμύρια δολάρια του 2016. Μεγάλο ρόλο στη συγκεκριμένη διαφορά έπαιξε το γεγονός πως ο στόλος της εταιρείας που διαχειρίζεται ο κ. Παληός αυξήθηκε από τα 46 πλοία (για το 2016) στα 51.

    Τα κόστη του ταξιδιού ήταν στα 2.47 εκατομμύρια δολάρια ενώ το 2016 ήταν στα 2.12 εκατομμύρια δολάρια. Τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων είχαν μία αύξηση της τάξεως του 1.5 εκατομμυρίου δολαρίου συγκριτικά με το 2016, φτάνοντας στα 22.69 εκατ. δολάρια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Cosco Shipping Energy: Επτά νεότευκτα αξίας 470 εκατ. δολαρίων

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πέτρος Παππάς: Οι νέες στρατηγικές κινήσεις του εφοπλιστή

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Πούτιν: Θέλει να «εθνικοποιήσει» τη γραμμή της Αρκτικής



    ΣΧΟΛΙΑ