• Business

    Σ. Παληός: Ραβασάκι από τον Nasdaq στην Diana Containerships

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping


    Ραβασάκι” από τον δείκτη Nasdaq έλαβε η ναυτιλιακή Diana Containerships, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, καθώς έχει παραβιάσει έναν από τους κανονισμούς που πρέπει να πληρούν οι μετοχές οι οποίες είναι εισηγμένες στον δείκτη.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με τον Nasdaq, για 30 διαδοχικές συνεδριάσεις η αγοραία αξία των δημοσίως διακρατούμενων μετοχών της Diana Containerships (δηλαδή των μετοχών που δεν διακρατούν άμεσα ή έμμεσα πρόσωπα που κατέχουν ποσοστό άνω του 10% της εταιρείας) βρίσκεται κάτω από τα 5 εκατομμύρια δολάρια, και πλέον η εταιρεία έχει προθεσμία 180 ημερών για να διορθώσει αυτό το πρόβλημα και να συμμορφωθεί με τους κανόνες του Nasdaq.

    Η εταιρεία σκοπεύει να παρακολουθήσει την αγοραία αξία των δημοσίως διακρατούμενων μετοχών της κατά τη διάρκεια της δοθείσας περιόδου χάριτος και εξετάζει όλες τις επιλογές που θα επιτρέψουν στις κοινές μετοχές της να παραμείνουν εισηγμένες στον Nasdaq”, ανακοίνωσε η Diana Containerships.

    Υπενθυμίζεται ότι τον προηγούμενο μήνα η Diana Containerships προχώρησε για τρίτη φορά μέσα σε ένα χρόνο σε reverse split, με αναλογία 1 προς 6, προκειμένου να διατηρήσει τη μετοχή της άνω του 1 δολαρίου, ώστε να πληροί μία άλλη προϋπόθεση για την παραμονή της στον δείκτη Nasdaq. Πάντως, την Τρίτη η μετοχή της εταιρείας έκλεισε στα 0,52 δολάρια.

    Σημειώνεται ότι η εταιρεία παρουσίασε κέρδη ύψους 36,5 εκατομμυρίων δολαρίων στο δεύτερο τρίμηνο του 2017, έναντι ζημιών ύψους 8 εκατομμυρίων δολαρίων που είχε παρουσιάσει κατά την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2016, μία εξέλιξη που αποδίδεται κατά κύριο λόγο στο όφελος από τη συμφωνία της με την Royal Bank of Scotland, αξίας 42,2 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Ωστόσο, μιλώντας σε αναλυτές, ο πρόεδρος της εταιρείας Αν. Μαργαρώνης εκτίμησε πως παρά το γεγονός ότι τα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς δείχνουν βελτίωση και η επέκταση του διεθνούς στόλου των containerships αναμένεται σχετικά χαμηλή, η εταιρεία θα χρειαστεί νέα κεφάλαια για να αποπληρώσει τους πιστωτές της.

    Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: “Η διοίκηση συνειδητοποιεί πως θα χρειαστούν επιπλέον κεφάλαια μέσα στα επόμενα τρίμηνα για να αποπληρωθεί βραχυπρόθεσμο και μεσοπρόθεσμο χρέος και να μπορέσει η εταιρεία να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που μπορεί να έρθουν από καιρό εις καιρόν”.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Γεωργιόπουλος: «Ελκυστικός στόχος» για εξαγορά η ναυτιλιακή του – Τι λένε οι αναλυτές

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Ξεφορτώνεται» ναυτιλιακά δάνεια η Commerzbank

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Εξέλιξη-σταθμός: H Costamare του Κ. Κωνσταντακόπουλου ετοιμάζεται να εκδώσει ομόλογο στο ΧΑ



    ΣΧΟΛΙΑ