• Business

    Γ. Δράγνης: Σενάρια για εξαγορά νέου τάνκερ από την Oceangold

    Ο εφοπλιστής της Oceangold, Γιάννης Δραγνής

    Γιάννης Δράγνης, εφοπλιστής


    Ένα ακόμα τάνκερ, που θα είναι το ενδέκατο, φέρεται ότι είναι έτοιμη να προσθέσει στον στόλο της η ναυτιλιακή εταιρεία Oceangold Tankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Δράγνη.

    Η Oceangold, σύμφωνα με ναυλομεσίτες που επικαλείται το TradeWinds, έχει ήδη συμφωνήσει για την απόκτηση του aframax Kanata Spirit (χωρητικότητας 113.000 dwt, κατασκευής 1999) από την Teekay Tankers, έναντι 7,8 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες αυτές, το Kanata Spirit θα γίνει το ενδέκατο πλοίο στον στόλο της Oceangold, και μάλιστα θα είναι και το μεγαλύτερο όλων.

    Είχε προηγηθεί, τον περασμένο Δεκέμβριο, η εξαγορά του δεξαμενόπλοιου μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου τύπου MR Mermaid Express (χωρητικότητας 45.763-dwt και κατασκευής 2002) για ένα ποσό που σύμφωνα με τους brokers κυμάνθηκε στα 9,2 εκατ. δολάρια, μια τιμή που ευθυγραμμίζεται με τις συνθήκες της αγοράς και με την ηλικία του πλοίου.

    Η Oceangold Tankers ιδρύθηκε το 2007 με έδρα την Ελλάδα από τον Γ. Δράγνη και δραστηριοποιείται στις μεταφορές υγρού φορτίου. Ο Γιάννης Δράγνης είναι γιος του εφοπλιστή Πάρη Δράγνη, στον οποίο ανήκει η ναυτιλιακή Goldenport Holdings, την οποία ίδρυσε το έτος 1970, ενώ τον Απρίλιο του 2006 η εταιρεία ήταν η πρώτη ελληνικών συμφερόντων που εισήχθη στην κύρια αγορά του χρηματιστηρίου του Λονδίνου.

    Ο κ. Δράγνης έχει παντρευτεί από τον Φεβρουάριο του 2013 τη σχεδιάστρια κοσμημάτων Λάουρα Λαλαούνη Μακροπούλου, εγγονή του αείμνηστου Ηλία Λαλαούνη – ο οποίος ίδρυσε τον μεγαλύτερο οίκο κοσμημάτων στην Ελλάδα – με την οποία και έχει αποκτήσει 2 γιους.

    Ο κ. Δράγνης έχει μεγάλη εμπειρία στη ναυτιλία καθώς, πριν προχωρήσει στην ίδρυση της Oceangold Tankers, διετέλεσε εμπορικός και εκτελεστικός διευθυντής στην οικογενειακή εταιρεία Goldenport Holdings – στην οποία και ασχολήθηκε δυναμικά με την ανάπτυξη και ανανέωση του στόλου της με εξαγορές καινούργιων αλλά και μεταχειρισμένων πλοίων – ενώ έχει αποκτήσει πτυχίο διοίκησης επιχειρήσεων και μεταπτυχιακό στα ναυτιλιακά από το Cass Business School του Λονδίνου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Αυξημένη κερδοφορία βλέπει για την Costamare η Morgan Stanley

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έντονο παρασκήνιο: Τι συμβαίνει και η οικογένεια Φειδάκη πουλάει τις μετοχές της στη ναυτιλιακή;

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιώργος Πατέρας: Με ένα πλοίο έμεινε η ναυτιλιακή του



    ΣΧΟΛΙΑ