• Business

    Milos: Το ελληνικό «success story» της Νέας Υόρκης και ο (καλός) λύκος της Wall Street


    Είναι ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά success stories της Νέας Υόρκης. Στο κεντρικότερο σημείο του Μανχάταν, το εστιατόριο «Μύλος» του σεφ Κώστα Σπηλιάδη μετρά ήδη δύο δεκαετίες επιτυχημένης παρουσίας, κερνώντας τους Νεοϋρκέζους θαλασσινές -και όχι μόνο- γεύσεις με άρωμα Ελλάδας.

    Το 2013, όμως, τα πράγματα λίγο έλειψε να αλλάξουν δραματικά. Το κτήριο της οδού West 55th St. που φιλοξενεί τον «Μύλο» πέρασε, από την Boston Properties LP, στα χέρια της JPMorgan έναντι 470 εκατ. δολαρίων και η ανησυχία χτύπησε… κόκκινο. Το μισθωτήριο του εστιατορίου θα έληγε κάποια στιγμή και οι βουλές του νέου ιδιοκτήτη ήταν άγνωστες. Τα σενάρια έδιναν και έπαιρναν, καθώς τα ενοίκια στη γύρω περιοχή ήταν δυσθεώρητα και αν η JPMorgan αποφάσιζε να μεγιστοποιήσει το κέρδος της επένδυσής της, το εστιατόριο δεν ήταν σίγουρο ότι θα μπορούσε να μείνει στο ίδιο σημείο. Στην περίπτωση όμως αυτή, ο «λύκος της Wall Street» αποδείχθηκε… αρνάκι.

    Χάρη σε μια αναπάντεχα θετική, για τα δεδομένα της περιοχής, συμφωνία που «έκλεισε» το 2015, δύο χρόνια πριν από την έναρξη ισχύος της, «η Μέκκα των θαλασσινών», όπως έχουν χαρακτηρίσει τον «Μύλο», θα μείνει στη θέση της για άλλα 20 χρόνια.

    Βασικό ρόλο στην απόφαση αυτή φέρεται να έπαιξε το γεγονός ότι το συγκεκριμένο εστιατόριο ήταν, είναι και θα είναι από τις αγαπημένες επιλογές των μεγαλοστελεχών που συχνάζουν στην περιοχή. Τραπεζίτες, χρηματιστές, επιχειρηματίες και μιντιάνθρωποι δίνουν καθημερινά το «παρών» στους χώρους του εστιατορίου που όταν πρωτοάνοιξε έγινε διάσημο για τα λυθρίνια, τα μπαρμπούνια και τους άλλους γαστρονομικούς θησαυρούς που αράδιαζε σε κοινή θέα πάνω σε στρώμα πάγου. Και έτσι, η JPMorgan όχι μόνο δεν αύξησε κατακόρυφα το ενοίκιο, όπως φοβόταν ο δαιμόνιος σεφ και επιχειρηματίας, αλλά κατέθεσε στο τραπέζι και ιδέες για την αναβάθμισή του.

    Έτσι, ο «Μύλος» ανακαινίστηκε, επεκτάθηκε και απέκτησε ένα ακόμη, εντελώς καινούργιο επίπεδο με τέσσερις νέες αίθουσες για ιδιωτικές εκδηλώσεις που μπορούν να φιλοξενήσουν 200 άτομα. Ο χώρος αυτός διαθέτει επίσης δική του κουζίνα και μπαρ, λόγω της μεγάλης ζήτησης.

    Επιπλέον, το εστιατόριο μίσθωσε έναν γειτονικό χώρο, πρώην ανθοπωλείο, στον οποίο θα ανοίξει, στα μέσα του Δεκεμβρίου, μία μεσογειακού τύπου αγορά με ελληνικά προϊόντα, όπου θα μπορεί κανείς να βρει ελαιόλαδο, θαλασσινό αλάτι, μέλι, αλλά και χαβιάρι, ελιές, τυριά και γιαούρτι.

    Μάλιστα, στις σκέψεις του ιδιοκτήτη είναι το εγχείρημα αυτό να επεκταθεί και στο «Μύλος» του Χάντσον Γιαρντς, ενώ δεν αποκλείεται στην προϊοντική γκάμα της αγοράς να μπει και ελληνικού τύπου γύρος με τζατζίκι, καθώς και σουβλάκι από βιολογικό κοτόπουλο, «ανοίγοντας» το παραδοσιακά θαλασσινό μενού του «Μύλος» στο κρέας.

    Τελικά, ο Κώστας Σπηλιάδης είχε δίκιο όταν δήλωνε, πριν από χρόνια, σε συνέντευξή του στο «Βήμα» πως «μόνο εδώ χαλαρώνουν τα ανήμερα, σκληρά θηρία της Νέας Υόρκης»…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Κωτσόβολος: Κέρδη-ρεκόρ και σχέδια για νέες επενδύσεις

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αθηνά Ωνάση: Ατσάλινη και ατάραχη ακόμα και στο διαζύγιο της

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μυστακίδης: Ένας Αριστοτέλης, σαν Λάτσης και σα Νιάρχος, μυθικά πλούσιος!



    ΣΧΟΛΙΑ