Νέο κεφάλαιο ανοίγει για την Άβαξ, την ελληνική εταιρεία που έχει χτίσει ισχυρή παρουσία στο χώρο του επώνυμου επίπλου και του interior design τα τελευταία 40 χρόνια.

Μέσα από στρατηγική συνεργασία με τον αμερικανικό κολοσσό MillerKnoll, η Άβαξ επεκτείνει τη δραστηριότητά της στους επαγγελματικούς χώρους, ιδρύοντας νέα επιχειρηματική μονάδα αποκλειστικά για τον σχεδιασμό και εξοπλισμό γραφείων. Η συνεργασία, που συνοδεύεται από τη δημιουργία showroom στον Άλιμο, εκτιμάται ότι θα προσθέσει στη διετία πάνω από 2 εκατ. ευρώ στον κύκλο εργασιών της εταιρείας.

1

Τα σχέδια της εταιρείας παρουσιάστηκαν χθες σε συνέντευξη τύπου, με τη διοίκηση να μιλά για μια νέα περίοδο ανάπτυξης, χτισμένη πάνω σε γερά οικογενειακά θεμέλια. Η Άβαξ παραμένει οικογενειακή επιχείρηση, διοικούμενη σήμερα τη δεύτερη γενιά, τον  Δημήτρη Κόμη και την αδελφή του Λίζα, με ενεργό ρόλο και από τους γονείς τους, Μιχάλη και Ντίνα Κόμη, τους ανθρώπους που ξεκίνησαν την εταιρεία το 1976, από ένα κατάστημα στην Πατησίων, στην πλατεία Αμερικής. Από εκεί, μέσα από μια σταθερή διαδρομή 40 ετών, η εταιρεία κατάφερε να εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς στο εγχώριο design διατηρώντας ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά.

Επένδυση στο luxury έπιπλο

Όπως ανέφερε ο Δημήτρης Κόμης, η στρατηγική της Άβαξ είναι σταθερά προσανατολισμένη στην επένδυση στο luxury έπιπλο και στο ποιοτικό design, είτε πρόκειται για κατοικίες είτε για επαγγελματικούς χώρους. Σήμερα η εταιρεία εκπροσωπεί ηχηρά ονόματα του διεθνούς design, όπως οι, Poltrona Frau, Ralph Lauren, Baker και Dedon, διαθέτοντας τέσσερα καταστήματα στην Αττική – σε Κηφισιά, Γλυφάδα, Άλιμο και Μαρούσι (όπου λειτουργεί το flagship της Roche Bobois). Διατηρεί επίσης παραγωγική μονάδα 6.000 τ.μ., με ιδιοπαραγόμενα προϊόντα να αντιστοιχούν σε περίπου 20% του συνολικού της τζίρου.

Η ώθηση από το real estate και οι ισχυροί πελάτες

Με δραστηριότητα που εκτείνεται από τη λιανική πώληση έως τις B2B συνεργασίες με αρχιτέκτονες και interior designers, η Άβαξ έχει καταφέρει να διεισδύσει σε ένα ευρύ φάσμα έργων υψηλών απαιτήσεων. Παρέχει λύσεις custom design και bespoke παραγωγής, απευθείας σε ξενοδοχεία, γραφεία, χώρους εστίασης και σκάφη, διατηρώντας ταυτόχρονα το οικιακό σκέλος ως το πιο ισχυρό κομμάτι στο μείγμα των πωλήσεων. Η έντονη κατασκευαστική δραστηριότητα των τελευταίων ετών δίνει περαιτέρω ώθηση, με την Άβαξ να έχει αναλάβει έργα στις κατοικίες στον Πύργο του Ελληνικού αλλά και στο  Ilisians. Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται ισχυρά ονόματα του real estate και του τουρισμού, όπως οι Grivalia, Aman, Mitsis Hotels, Temes, Four Seasons, Lamda και Όμιλος Γερμανού.

Οι ετήσιες πωλήσεις της Άβαξ αναμένεται να διαμορφωθούν φέτος στα 10 εκατ. ευρώ, έναντι 7,5 εκατ. ευρώ το 2024, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία των τελευταίων ετών. Όπως ανέφερε ο Δημήτρης Κόμης, η εταιρεία καταγράφει ρυθμούς αύξησης της τάξης του 20–30% σε ετήσια βάση την τελευταία τετραετία, τόσο από την ενίσχυση του οικιακού σκέλους όσο και από την ανάπτυξη της δραστηριότητάς της στο contract. Η διεθνής παρουσία της Άβαξ έχει ενισχυθεί σημαντικά, με έργα σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική, κυρίως στον τομέα των απαιτητικών κατασκευών κατοικιών και επαγγελματικών χώρων.

Στον Αλιμο το νέο showroom

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής εξωστρέφειας εντάσσεται και η συνεργασία με τη MillerKnoll, τον μεγαλύτερο όμιλο στις ΗΠΑ στον χώρο του επαγγελματικού επίπλου, με παρουσία σε πάνω από 100 χώρες και brands όπως τα Herman Miller, Knoll, Muuto, Hay και NaughtOne και τζίρο 168 δις δολαρίων. Η συνεργασία αφορά τη δημιουργία ενός νέου business unit με επίκεντρο τον σχεδιασμό και εξοπλισμό γραφείων, που απευθύνεται σε αρχιτέκτονες, interior designers, developers και επιχειρήσεις. Ήδη λειτουργεί νέο showroom στον Άλιμο, εντός του καταστήματος της Άβαξ, αφιερωμένο αποκλειστικά στη MillerKnoll και την επίπλωση γραφείου. Τα επίσημα εγκαίνια έχουν προγραμματιστεί για τις 18 Ιουνίου, παρουσία της αντιπροέδρου του ομίλου Sandrine Cardinale, η οποία θα βρίσκεται στην Αθήνα για να επισφραγίσει τη συνεργασία.

Επέκταση στο επαγγελματικό interior design

Με αυτή την πρωτοβουλία, η Άβαξ επεκτείνει τις δραστηριότητές της, διεκδικώντας πλέον θέση-κλειδί στην αγορά επαγγελματικού interior design. Η νέα επιχειρηματική μονάδα απευθύνεται σε αρχιτέκτονες, interior designers, developers και επιχειρήσεις, που αναζητούν λύσεις υψηλής αισθητικής και λειτουργικότητας  πλήρως προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις των σύγχρονων γραφειακών χώρων. Η νέα κατεύθυνση της εταιρείας ευθυγραμμίζεται με τις διεθνείς τάσεις ανανέωσης του εργασιακού περιβάλλοντος και εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλάνο ανάπτυξης, το οποίο αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για αναβάθμιση του επαγγελματικού χώρου, αλλά και την ενίσχυση του real estate και των επενδύσεων σε εταιρικές υποδομές.

Ο Δημήτρης Κόμης, CEO της Άβαξ, αναφέρει χαρακτηριστικά για τη νέα συνεργασία με τη MillerKnoll: «Με το νέο business unit, η Άβαξ ανοίγει μια νέα σελίδα στην ιστορία της, επεκτείνοντας το εύρος των υπηρεσιών και λύσεων που προσφέρει. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τον ρόλο μας ως στρατηγικός συνεργάτης των επαγγελματιών του design και των επιχειρήσεων, προσφέροντας ολοκληρωμένες προτάσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος.»

Διαβάστε επίσης

Πού είναι πέντε χρόνια μετά την έξοδο από το Χρηματιστήριο η Στ. Κανάκης

Στο catwalk του Μιλάνου ετοιμάζεται να περπατήσει η Pink Woman

Οι ιερές μπίζνες της Μονής Βατοπαιδίου: Νέα μονάδα ιχθυοκαλλιέργειας 40 στρεμμάτων με εξαγωγικές φιλοδοξίες