• Business

    Ν. Τσάκος: Κανονικά το τριμηνιαίο μέρισμα για τις προνομιούχες μετοχές της TEN

    Νίκος Τσάκος ναυτιλία

    Νίκος Τσάκος, εφοπλιστής Tsakos Energy Navigation (TEN)


    Τη διανομή τακτικού μερίσματος ύψους 50 σεντς του δολαρίου για κάθε προνομιούχα μετοχή σειράς Β και περίπου 55,47 σεντς του δολαρίου για κάθε προνομιούχα μετοχή σειράς C, για την περίοδο από τις 30 Οκτωβρίου 2016 έως και τις 29 Ιανουαρίου 2017, ανακοίνωσε η Tsakos Energy Navigation Limited (TEN), συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Νικόλαου Τσάκου.

    Ειδικότερα, το μέρισμα για τις μετοχές σειράς Β θα καταβληθεί την 30ή Ιανουαρίου σε όλους όσους θα κατέχουν μετοχές της σειράς αυτής στις 28 Ιανουαρίου, ενώ αντίστοιχα το μέρισμα για τις μετοχές σειράς C θα καταβληθεί την 30ή Ιανουαρίου σε όλους τους κατόχους των μετοχών αυτών στις 25 Ιανουαρίου.

    Πρόκειται για το 15ο μέρισμα για τις μετοχές της σειράς Β και το 13ο για τις μετοχές της σειράς C από τότε που ξεκίνησε η προσφορά τους προς διαπραγμάτευση στον δείκτη NYSE. Σύμφωνα με την εταιρεία, σήμερα υπάρχουν 2 εκατομμύρια μετοχές της κάθε σειράς.

    Σημειώνεται ότι ο όμιλος Τσάκου πρόσφατα ένωσε τις δυνάμεις του με τον νοτιοκορεατικό κολοσσό Hyundai σε μία νέα εταιρεία διαχείρισης πλοίων με έδρα την Ελλάδα, η ίδρυση της οποίας εγκρίθηκε με υπουργική απόφαση του αρμόδιου υπουργού Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή.

    Όπως αναφέρεται στην υπουργική απόφαση, η Tsakos Hyundai Shipmanagement θα απασχολείται αποκλειστικά “με τη διαχείριση, εκμετάλλευση, ναύλωση, διακανονισμό αβαριών, μεσιτεία αγοραπωλησιών ή ναυπηγήσεων ή ναυλώσεων πλοίων με Ελληνική ή ξένη σημαία πάνω από 500 κόρους ολικής χωρητικότητας, με εξαίρεση τα επιβατηγά ακτοπλοϊκά πλοία και τα εμπορικά πλοία που εκτελούν εσωτερικούς πλόες, καθώς και με την αντιπροσώπευση πλοιοκτητριών εταιρειών, ως και επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο εργασιών τις ίδιες με τις προαναφερόμενες δραστηριότητες”.

    Για την ώρα, η νεοσυσταθείσα εταιρεία βρίσκεται στο αρχικό στάδιο και δεν υπάρχουν ακόμη στοιχεία για αυτήν σε κάποια από τις ναυτιλιακές πλατφόρμες που είναι διαθέσιμες στο κοινό. Ωστόσο, αυτό που ακούγεται έντονα είναι ότι η εταιρεία θα μπορούσε να αποτελέσει ένα “όχημα” από κοινού διαχείρισης πλοίων μεταφοράς LNG από τους δύο μεγάλους ομίλους, και σε πρώτη φάση θα αναλάβει την τεχνική διαχείριση των δύο πλοίων μεταφοράς LNG) που ανήκουν ήδη στην Tsakos Energy Navigation (TEN ): το χωρητικότητας 149.700 cbm Neo Energy (κατασκευής 2007) και το χωρητικότητας 174.000 cbm Maria Energy (κατασκευής 2016), που αμφότερα έχουν κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries και απασχολούνται σήμερα με μακροχρόνιες ναυλώσεις.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κων. Περατικός (Pleiades Shipping): Υποδέχεται το 2017 με νέες παραγγελίες πλοίων

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς κινήθηκε η αγορά των τάνκερ. Ποιες κατηγορίες ξεχώρησαν

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ζωούλλης Μηνά (Αθηναϊκή Ζυθοποιία) : Ποια είναι τα σχέδιά μου για το 2017



    ΣΧΟΛΙΑ