• Business

    MIG: Τέλος στις φήμες για πώληση της Vivartia βάζει η διοίκηση του Ομίλου

    MIG

    Θανάσης Παπανικολάου


    Τέλος στα σενάρια περί πώλησης της Vivartia έβαλε η διοίκηση της MIG, η οποία διαβεβαίωσε πως δεν υπάρχει κανένα σχετικό πλάνο αλλά ούτε καν η σκέψη στον όμιλο για μια τέτοια κίνηση.

    Όπως διαβεβαίωσαν τόσο ο πρόεδρος του ομίλου, κ. Παναγιώτης Θρουβάλας, όσο και ο διευθύνων σύμβουλός της MIG, κ. Θανάσης Παπανικολάου, στρατηγική του ομίλου αποτελεί η αναβάθμιση όλων των κλάδων του ομίλου. Άλλωστε, όπως σημείωσαν η Vivartia προσφέρει πάνω από το 50% του τζίρου της MIG.

    Η διοίκηση του ομίλου, μάλιστα, εστιάζει ιδιαίτερα στην αναδιάρθρωση του δανεισμού της εταιρείας, από την οποία θα εξοικονομούν ετήσια ένα ποσό της τάξης των 10 εκατ. ευρώ, το οποίο, όπως ανέφεραν, “θα δώσει ανάσες για διάφορα πλάνα που υπάρχουν”.  Οι κκ. Θρουβάλας και Παπανικολάου μάλιστα θέλησαν να ξεκαθαρίσουν πως δεν υπάρχουν πλάνα να κλείσουν μονάδες. Όπως μάλιστα τόνισαν, μέσω της αναδιάρθρωσης οι εταιρείες του ομίλου Vivartia χρηματοοικονομική σταθερότητα.

    Οι δηλώσεις έγινα με αφορμή την επίσημη παρουσίαση του νέου διπλοστραγγιστού γιαουρτιού της ΔΕΛΤΑ, το οποίο έχει τοποθετηθεί από τον Μάιο στην αγορά. Με το συγκεκριμένο προϊόν η εταιρεία επιδιώκει να γίνει market leader στον κλάδο γιαούρτης. Το νέο ΔΕΛΤΑ διπλοστραγγιστό διατίθεται σε συσκευασίες 3x200gr με 10% και 2% λιπαρά και σε συσκευασία 1 κιλού με 2% λιπαρά, ενώ η τιμή στο ράφι για τη συσκευασία 3x200gr θα είναι στα 2,90 ευρώ από 3,2 ευρώ που πουλούν αντίστοιχα προϊόντα οι ανταγωνιστές της.

    Αναφορικά με τις εκτιμήσεις της διοίκησης για τα οικονομικά αποτελέσματα της ΔΕΛΤΑ το 2018, ο κ. Παπανικολάου τόνισε ότι ο τζίρος της εταιρείας θα διαμορφωθεί στα ίδια με τα περυσινά επίπεδα, με ελάχιστη αύξηση 1 με 2%. Από την πλευρά του ο κ. Θρουβάλας ανέφερε ότι ο τζίρος, συνολικά σε όλες τις εταιρείες της Vivartia και της ΔΕΛΤΑ, θα είναι αυξητικός. «Μετά από τόσα χρόνια γενικευμένης οικονομικής κρίσης και μετά από τα προβλήματα που έχει αντιμετωπίσει η Vivartia, είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι εφέτος ήταν η πρώτη χρονιά που ήταν κερδοφόρα. Ευελπιστούμε ότι αυτό θα συνεχιστεί και το 2018» τόνισε ο κ. Θρουβάλας.

    Η Vivartia, σύμφωνα με τον κ. Θρουβάλα, πριν 4 χρόνια έκλεισε με ζημία περίπου 100 εκατ. ευρώ. Το 2017 κατέγραψε ενοποιημένα κέρδη προ φόρων 3,3 εκατ. ευρώ και ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων 0,3 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά τη χρήση του 2009. «Σκοπός μας είναι η Vivartia να μεγαλώσει, να αναπτυχθεί και να γίνει ένας μεγάλος, υγιής, δυνατός και εξωστρεφής όμιλος όχι μόνο για τη MIG αλλά και για όλους τους ανθρώπους που απασχολεί. Είμαστε εδώ για το μέλλον» ανέφερε και συνέχισε: «Στρατηγική επιλογή της ΔΕΛΤΑ είναι να έχει κυρίαρχη θέση στο γάλα να ισχυρή παρουσία στο γιαούρτι. Παράλληλα, ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στα τυροκομικά προϊόντα και διευρύνει τις εξαγωγές της σε νέες αγορές».

    Στην ηγετική θέση της εταιρείας ΔΕΛΤΑ στον κλάδο των γαλακτοκομικών αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Βασίλης Γληνός. Όπως τόνισε, η ΔΕΛΤΑ είναι ο μεγαλύτερος αγοραστής ελληνικού γάλακτος στην Ελλάδα απορροφώντας το 25% της εγχώριας ελληνικής παραγωγής. «Συνεργαζόμαστε με 1100 Έλληνες παραγωγούς γάλακτος και έχουμε μακροχρόνια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ μας. Απασχολούμε 1200 εργαζόμενους στα εργοστάσιά μας. Είμαστε παρόντες καθημερινά σε 30.000 μικρά και μεγάλα σημεία πώλησης καθώς και στα πιο απομακρυσμένα σημεία της Ελλάδας. Παράλληλα, αναπτύσσουμε τις εξαγωγικές μας δραστηριότητες. Είμαστε ήδη παρόντες σε 13 χώρες και σε 4 ηπείρους» ανέφερε ο κ. Γληνός.

    Η ΔΕΛΤΑ, σύμφωνα με όσα ανέφερε η κ. Άννα Κυδωνάκη, marketing director της εταιρείας είναι νούμερο ένα στο λευκό γάλα, νούμερο ένα στο σοκολατούχο γάλα και νούμερο δύο στο τυποποιημένο γιαούρτι. «Στα μέσα Απριλίου επαναλανσάραμε το φρέσκο γάλα ΔΕΛΤΑ ενώ το νέο ΔΕΛΤΑ διπλοστραγγιστό γιαούρτι λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά στα μέσα Μαΐου. Είμαστε στην πρώτη θέση στο γάλα αλλά στη δεύτερη θέση στο γιαούρτι. Διεκδικούμε δυναμικά τη θέση που μας αναλογεί και μας αξίζει και στο γιαούρτι με μια μοναδική καινοτομία στο στραγγιστό. Το στραγγιστό γιαούρτι είναι η μεγαλύτερη κατηγορία τυποποιημένου γιαουρτιού στην ελληνική αγορά με μια βαρύτητα 63% σε όγκο και 57% σε αξία» ανέφερε η κ. Κυδωνάκη.



    ΣΧΟΛΙΑ