• Business

    Mercedes, Audi, Hermes, Prada: Αύξηση των πωλήσεων και λίστες αναμονής για τα κορυφαία πολυτελή brands

    • NewsRoom


    Λίστες αναμονής για τα αυτοκίνητα Audi, αύξηση των πωλήσεων στη διάσημη λόγω της υψηλής τιμής της τσάντα Birkin και διόγκωση κερδών στα προϊόντα Saint Laurent.

    Ούτε οι κορυφαίες εταιρείες στον χώρο των ακριβών brands καλλυντικών, αρωμάτων, ρούχων και των πολυτελών αυτοκινήτων, δεν μπορούσαν να πιστέψουν τα κέρδη του προηγούμενου τριμήνου, τα οποία διέψευσαν ακόμα και τους μετριοπαθείς επενδυτές και αναλυτές.

    Οι καταναλωτές στηρίζουν… πολυτέλεια και οι εταιρείες εκτοξεύουν τις μετοχές τους και προβλέπουν νέα κέρδη για το δεύτερο εξάμηνο του 2022.

    15% αύξηση κερδών σε κρέμες προσώπου αξίας εκατοντάδων ευρώ

    Τα πολυτελή προϊόντα της εταιρείας L’Oreal έγιναν ο μεγαλύτερος κλάδος του ομίλου πέρσι. Οι καταναλωτές ξόδεψαν περισσότερα χρήματα σε πολυτελή brands απ’ ότι σε πιο οικονομικά του ομίλου.

    Ο συνολικός κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 13% σε συγκρίσιμη βάση στο δεύτερο τρίμηνο, από 9,7% που προέβλεπαν οι αναλυτές, με τη μετοχή της εταιρείας να ενισχύεται έως και 5% το πρωί της περασμένης Παρασκευής, στον απόηχο των αποτελεσμάτων που ανακοίνωσε.

    Αντίστοιχα, κρέμες προσώπου αξίας άνω των 200 ευρώ όπως οι κρέμες της Helena Rubinstein και τα αρώματα Saint Laurent, αντίστοιχης αξίας, εμφάνισαν ανάπτυξη 15%, πολύ υψηλότερη από άλλα οικονομικά προϊόντα.

    Αύξηση πωλήσεων 5% στη τσάντα Birkin

    Η Hermes παρουσίασε εντυπωσιακά στοιχεία για την κερδοφορία της το πρώτο εξάμηνο, με το λειτουργικό της περιθώριο να φτάνει στο ιστορικό υψηλό του 42%, τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 20% και την εταιρεία να εξελίσσεται στον κορυφαίο παίκτη της βιομηχανίας της πολυτέλειας.

    Οι πωλήσεις της πιο δημοφιλούς τσάντας της, της Birkin, η τιμή της οποίας κυμαίνεται σε δεκάδες χιλιάδες ευρώ και πολλές φορές οι αγοραστές θα πρέπει να μπουν σε λίστα αναμονής για την αγορά της, αυξήθηκε κατά 5,5%.

    Οι αναλυτές της Citigroup περιέγραψαν τις μετοχές της Hermes ως ένα πιθανό «καταφύγιο» για τους επενδυτές το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

    Ενώ οι εταιρείες λιανικής πώλησης με οικονομικά προϊόντα όπως η Amazon και η Walmart έχουν επισημάνει την αποδυνάμωση της καταναλωτικής ζήτησης στα τελευταία τους αποτελέσματα, οι πλούσιοι πελάτες της Hermes και άλλων πολυτελών προϊόντων φαίνεται να εξακολουθούν να ξοδεύουν.

    Στα luxury brands ποντάρουν οι εταιρείες

    Ισχυρές ήταν οι επιδόσεις και της εταιρείας Prada, η οποία αύξησε τις πωλήσεις της σε Ευρώπη και Αμερική.

    Τα έσοδα του πρώτου εξαμήνου αυξήθηκαν κατά 22% στα 1,9 δισεκατομμύρια ευρώ (1,93 δισεκατομμύρια δολάρια), καθώς οι λιανικές πωλήσεις στην Ευρώπη και την Αμερική αυξήθηκαν κατά 89% και 41% αντίστοιχα. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 188 εκατ. ευρώ για την περίοδο, έναντι 97 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021.

    Και η εταιρεία Kering, η οποία κατέχει το κορυφαίο brand Gucci, ποντάρει στην luxury ιταλική μάρκα για να φέρει έσοδα της τάξης των 15 δισεκατομμυρίων ευρώ (16,08 δισεκατομμύρια δολάρια) μεσοπρόθεσμα για την ιταλική μάρκα, με μεικτό περιθώριο 41%.

    «Έχουμε αντισταθμίσει τον αντίκτυπο των διαφόρων lockdown στην ηπειρωτική Κίνα και τις κυρώσεις στη Ρωσία», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Patrizio Bertelli, επικαλούμενος την παγκόσμια παρουσία του ομίλου και τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων.

    Εκτόξευση των παραγγελιών για τα πολυτελή αυτοκίνητα

    Παρόλο που το κόστος ενέργειας και πρώτων υλών εκτινάσσεται στα ύψη και ο πληθωρισμός επιβαρύνει τις οικονομικές προοπτικές, οι αυτοκινητοβιομηχανίες Volkswagen και Stellantis ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών για κέρδη και είπαν ότι οι πελάτες τους έχουν ήδη κλείσει σχεδόν όλα τα διαθέσιμα μοντέλα που διαθέτουν.

    Η Volkswagen είπε ότι οι παραγγελίες για τα μοντέλα Audi είναι τόσες πολλές που οι πελάτες θα πρέπει να περιμένουν έως και ένα χρόνο για ορισμένα από τα μοντέλα της.

    «Δεν έχουμε ξαναβρεθεί ποτέ σε μια τέτοια κατάσταση, όπου η παραγωγή του κλάδου δυσκολεύεται να ανταποκριθεί  στην προσφορά», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Volkswagen, Arno Antlitz. «Ακόμη και αν η ζήτηση επιβραδυνθεί το δεύτερο εξάμηνο του έτους, υπάρχει ακόμα αρκετός χώρος για εμάς με βάση τα πλήρη βιβλία παραγγελιών».

    H εταιρεία Jaguar επίσης καταγράφει υψηλά κέρδη, με τη ζήτηση για μοντέλα όπως τα νέα Range Rover, Range Rover Sport και Defender να παραμένει ισχυρή.

    Μεγάλη είναι η ζήτηση και στο κορυφαίο ηλεκτρικό EQS μοντέλο της Mercedes, ένα από τα πιο ακριβά, όπως ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία.

    Μάλιστα, η υψηλή ζήτηση οδηγεί τις κορυφαίες βιομηχανίες πολυτελών αυτοκινήτων και σε νέα μοντέλα, τα οποία θα είναι διαθέσιμα στην αγορά τους επόμενους μήνες.

    Μέχρι στιγμής, το υψηλότερο κόστος παραγωγής έχει επιβαρύνει τους πελάτες τους, οι οποίοι όμως συνεχίζουν να διατηρούν σε υψηλά επίπεδα τη ζήτηση.

    Διαβάστε επίσης:

    Iδού η νέα Mercedes-Benz GLC

    Από πότε οι τσάντες Hermes βγαίνουν στο σφυρί;



    ΣΧΟΛΙΑ