• Business

    Μεγαλύτερες ζημίες προβλέπει η Evercore για Diana Shipping και Safe Bulkers, καλά νέα για τη Navios

    Πόλυς Χατζηιωάννου ναυτιλία

    Πόλυς Χατζηιωάννου, επικεφαλής Safe Bulkers


    Ήταν η αύξηση των ναύλων για πλοία τύπου capesize τον Σεπτέμβριο σημάδι ανάκαμψης του dry bulk μετά από μία παρατεταμένη περίοδο ύφεσης; «Όχι», απαντά ο ναυτιλιακός αναλυτής της Evercore, John Chappell, που εμφανίζεται ιδιαίτερα επιφυλακτικός για τις προοπτικές της αγοράς, καθώς και για τις οικονομικές επιδόσεις εισηγμένων στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακών εταιρειών, μεταξύ αυτών και των ελληνικών Diana Shipping (συμφερόντων Συμεών Παληού) και Safe Bulkers (συμφερόντων Πόλυ Χατζηιωάννου).

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Chappell, οι δυο αυτές ναυτιλιακές εταιρείες, καθώς και η Scorpio Bulkers, θα καταγράψουν φέτος και το 2017 μεγαλύτερες ζημίες από αυτές που αρχικά προβλέπονταν. «Πολύ θα θέλαμε να αλλάξουμε τη στάση μας σε bullish», παραδέχεται ο αναλυτής της Evercore, όμως «πιστεύουμε πως τα νούμερα δεν εξασφαλίζουν μία αισιόδοξη βραχυπρόθεσμη προοπτική».

    Ειδικότερα, για την Safe Bulkers η Evercore προβλέπει πλέον ζημίες της τάξεως των 64 σεντς του δολαρίου ανά μετοχή για φέτος, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για 61 σεντς του δολαρίου, ενώ για το 2017 η αντίστοιχη πρόβλεψη ζημιών ανά μετοχήμειώνεται από τα 47 σεντς του δολαρίου στα 53 σεντς.

    Για την Diana Shipping, προβλέπονται το 2017 ζημίες 1,57 δολαρίων ανά μετοχή, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για ζημίες 1,53 δολαρίων.

    Και η Scorpio Bulkers αναμένεται πλέον να καταγράψει ζημίες ανά μετοχή της τάξεως των 1,35 δολαρίων το 2017, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για ζημίες 1,23 δολαρίων.

    Η επένδυση στις μετοχές εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο dry bulk θα παραμείνει επισφαλής στο εγγύς μέλλον, εκτιμά ο Chappell.

    Όμως για μία άλλη ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία με bulkers, τη Navios Maritime Partners (συμφερόντων Αγγελικής Φράγκου) τα πράγματα φαίνονται καλύτερα: η πρόβλεψη της Evercore περιορίζει τις ζημίες ανά μετοχή για φέτος στα 16 σεντς του δολαρίου, έναντι πρόβλεψης για ζημίες 19 σεντς ανά μετοχή – αυτό που μάλλον «σώζει» τη Navios και τη διαφοροποιεί από τις άλλες εταιρείες του dry bulk είναι ότι δραστηριοποιείται και στον χώρο των φορτηγών πλοίων.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Wells Fargo: Αυτές είναι οι προβλέψεις μας για Τσάκο και Φράγκου

    ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Όλη η αλήθεια για τη ναυτιλιακή NewLead. Η Άννα Ζολώτα νέα επικεφαλής της εταιρίας

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μεγάλος διαγωνισμός του mononews.gr με 5 δωροεπιταγές από τα Attica συνολικής αξίας 1000 ευρώ 



    ΣΧΟΛΙΑ