• Business

    Μασούτης: Πώς εξελίσσεται η συνεργασία με την ΒΟΧ της Cosmote – Τα νέα σχέδια για την ανάπτυξη του e-shop

    • Του Γιώργου Μανέττα
    Ο Γιάννης Μασούτης, επικεφαλής της αλυσίδας Μασούτης

    Γιάννης Μασούτης, επικεφαλής της αλυσίδας Μασούτης


    Με υψηλούς ρυθμούς συνεχίζουν να αναπτύσσονται, σύμφωνα με πληροφορίες, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της «Μασούτης», η οποία επενδύει συστηματικά στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά είναι και τα πρώτα αποτελέσματα της συνεργασίας με την πλατφόρμα BOX της Cosmote, γεμίζοντας ικανοποίηση τους ανθρώπους της αλυσίδας.

    Η εταιρεία της οικογένειας Μασούτη δείχνει αποφασισμένη να εκμεταλλευθεί την εντεινόμενη στροφή των καταναλωτών στις online αγορές, οι οποίες κερδίζουν διαρκώς έδαφος στην αγορά. Είναι ενδεικτικό πως τον Οκτώβριο πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με πληροφορίες περισσότερες ηλεκτρονικές παραγγελίες μέσω του eshop της Μασούτης απ’ ότι τον περασμένο Απρίλιο, όταν τα καταστήματα ήταν κλειστά λόγω της απαγόρευσης.

    Συγκεκριμένα υπολογίζεται εξυπηρετήθηκαν περίπου 17.500 παραγγελίες έναντι 15.000 τον Απρίλιο ενώ το μέσο καλάθι παραμένει σε υψηλά επίπεδα της τάξης των περίπου 87 ευρώ.«Βλέπουμε τα νοικοκυριά να εντάσσουν στην καθημερινότητά τους τις αγορές ειδών σούπερ μάρκετ μέσω διαδικτύου. Στο πρώτο lockdown ήταν λύση ανάγκης, τώρα είναι συνειδητή επιλογή», σημειώνουν χαρακτηριστικά πηγές προσκείμενες στη διοίκηση της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας και προσθέτουν πως οι καταναλωτές εξοικειώνονται με τη νέα πραγματικότητα.

    Η ανάπτυξη των online παραγγελιών εξακολουθεί και κατά τις πρώτες ημέρες του Νοεμβρίου, ενώ αναμένεται να μεγαλώνουν και άλλο μετά την επιβολή του δεύτερου lockdown. Βέβαια, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καταλαμβάνουν ακόμη μικρό ποσοστό επί των συνολικών πωλήσεων της Μασούτης, ωστόσο θεωρείται ενθαρρυντικό ότι κατάφεραν να υπερβούν την μονάδα μέσα σε μόλις ένα εξάμηνο.

    Νέες προσλήψεις και εμπλουτισμός γκάμας

    Στα σχέδια της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας είναι ο περαιτέρω εμπλουτισμός της προϊοντικής γκάμας και η βελτίωση της ταχύτητας παράδοσης και εξυπηρέτησης των καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό, γίνονται νέες προσλήψεις προσωπικού για την καλύτερη εκτέλεση των παραγγελιών (picking) και αναλαμβάνονται πρωτοβουλίες για να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων στα σπίτια των πελατών, μέσα από την ενίσχυση της συνεργασίας με εταιρείες courier και εταιρείες διανομών.

    «Θέλουμε να είμαστε δίπλα στην πόρτα του καταναλωτή» σημειώνουν πηγές της εταιρείας και τονίζουν πως για αυτό επέλεξαν η αποστολή των προϊόντων να γίνεται από τα καταστήματα του δικτύου στις 45 πόλεις της χώρας, και από κάποιο κεντρικό σημείο (darkstore). Πρόκειται για ένα μοντέλο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, που αποδίδει καλύτερα και ταυτόχρονα βοηθά στην καλύτερη διαχείριση των πόρων.

    Διαβάστε ακόμα:

    «Εκτοξεύθηκε» η κατανάλωση μία μέρα πριν το lockdown – Τι τζίρους έκαναν Attica, ΙΚΕΑ, Intersport, Notos και Κωτσόβολος

    Στην πλατφόρμα BOX της Cosmote μπαίνουν «Μασούτης» και «Κρητικός»

    Γιάννης Μασούτης (ΕΒΕΘ): «Δύσκολα διαχειρίσιμο το δεύτερο lockdown στη Θεσσαλονίκη – Χρειάζονται πρόσθετα μέτρα στήριξης»



    ΣΧΟΛΙΑ