• Business

    «Μασούτης» και «Κρητικός» μπαίνουν στην πλατφόρμα BOX της Cosmote – Οι προσδοκίες και τα «στοιχήματα»

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Μασούτης Cosmote Κρητικός BOX

    Άγγελος Κρητικός (Κρητικός ΑΝΕΔΗΚ) – Μιχάλης Τσαμάζ (ΟΤΕ, Cosmote) – Γιάννης Μασούτης (Μασούτης)


    Με τις αλυσίδες «Μασούτης» και «Κρητικός» εγκαινιάζει η πλατφόρμα online αγορών BOX της Cosmote την είσοδό της στη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η παραπάνω κίνηση εντάσσεται στον σχεδιασμό της BOX για διείσδυση σε νέες κατηγορίες και έρχεται να «απαντήσει» στην αλματώδη άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου μετά την επιβολή του lockdown. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι σχετικές ανακοινώσεις αναμένεται να γίνουν πολύ σύντομα πιθανότητα μέσα στον Οκτώβριο.

    Πηγές της Μασούτης δηλώνουν ικανοποιημένες από την νέα συνεργασία, σημειώνοντας πως είναι αμοιβαία επωφελής που θα αξιοποιήσει τα θετικά στοιχεία και των δυο εταιρειών: την εξοικείωση του χρήστη με την πλατφόρμα της BOX και το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας στην κατ’ οίκον αποστολή προϊόντων. Η υπηρεσία, όπως λένε, ξεκίνησε πιλοτικά πριν από περίπου μια εβδομάδα και πλέον είναι διαθέσιμη σε 45 πόλεις στην Ελλάδα και στο 100% των εγγεγραμμένων χρηστών της Cosmote.

    Οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα 10.000 προϊόντα σε τιμές και προσφορές που «τρέχει» η αλυσίδα και στα φυσικά καταστήματα ενώ θα μπορούν να κάνουν χρήση της κάρτας πιστότητας αλλά και των προνομίων που προσφέρει η Cosmote για παραγγελίες μέσω ΒΟΧ (όπως εκπτώσεις για επόμενες παραγγελίες, δωρεάν πακέτα ΜΒ και δωροεπιταγές), αποκομίζοντας διπλό όφελος.

    «Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σήμερα στην αγορά. Οι ανταγωνιστές διαθέτουν λιγότερη γκάμα προϊόντων και εξυπηρετούν πολύ λιγότερες πόλεις», αναφέρουν πηγές της Μασούτης ενώ σπεύδουν να τονίσουν πως δεν υπάρχει αποκλειστικότητα στη συνεργασία. Λένε μάλιστα πως κάτι τέτοιο θα λειτουργούσε ανασταλτικά στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης κατηγορίας online αγορών, η οποία όπως υπογραμμίζουν έχει τεράστια περιθώρια. «Μπορεί να βρίσκεται ακόμη σε εμβρυακό στάδιο, ωστόσο σίγουρα «ήρθε για να μείνει», επισημαίνουν εμφατικά.

    Προτεραιότητα η υγιής ανάπτυξη

    Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν πως οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αποτελούν ένα δυναμικό κομμάτι της «Μασούτης» (υπολογίζεται ότι εξυπηρετούνται πάνω από 1.000 παραγγελίες την ημέρα), προσθέτουν ωστόσο πως προτεραιότητα είναι η υγιής και κερδοφόρα ανάπτυξη στον τομέα αυτό, με δεδομένο πως πρόκειται για μια αρκετά δαπανηρή υπηρεσία (προμήθεια, έξοδα διανομής, κα.).

    Ανάλογη αισιοδοξία για τη νέα συνεργασία επικρατεί και στο στρατόπεδο της «Κρητικός», η οποία ετοιμάζεται να κάνει το επίσημο «ντεμπούτο» στην πλατφόρμα του ΒΟΧ τις επόμενες μέρες. Πηγές της εταιρείας σημειώνουν πως είναι θέμα χρόνου να ολοκληρωθεί η δοκιμαστική περίοδος και να βγει στον «αέρα» της πλατφόρμας η νέα υπηρεσία, η οποία θα έρθει να ενδυναμώσει την παρουσία της αλυσίδας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

    «Είναι μια καινούρια τάση, η οποία αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς και εμείς θέλουμε να ανταποκριθούμε στις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτή», σημειώνουν σχολιάζοντας την απόφαση να ενταχθούν στην πλατφόρμα online αγορών ΒΟΧ.

    Η υπηρεσία θα προσφέρεται στις περισσότερες περιοχές που έχει παρουσία η αλυσίδα ενώ και στην περίπτωση της Κρητικός οι καταναλωτές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 10.000 κωδικούς προϊόντων. Επιπλέον, θα υπάρχει η δυνατότητα είτε της αυθημερόν παράδοσης είτε της παράδοσης μέσα σε μια ώρα (με την υπηρεσία express), όπως ακριβώς ισχύει σήμερα μέσω του e-shop της αλυσίδας.

    Πολύ σύντομα αναμένεται να δοθεί η δυνατότητα στους καταναλωτές να παραλάβουν την παραγγελία που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικά (είτε μέσω του BOX, είτε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας) από το κατάστημα της επιθυμίας τους.

    Να σημειωθεί πως πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που εγκαινίασε συνεργασία με πλατφόρμα online αγορών ήταν η Σκλαβενίτης με την efood στη διάρκεια του lockdown. Μια συνεργασία που συνεχώς επεκτείνεται σε νέες περιοχές της χώρας, πέραν της Αττικής.

    Τι είναι το BOX

    Το BOX είναι υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού και καφέ που ξεκίνησε πριν από ένα περίπου χρόνο (τον Δεκέμβριο του 2019) και σήμερα περιλαμβάνει πάνω από 5.000 καταστήματα σε 33 ελληνικές πόλεις.

    Οι χρήστες της πλατφόρμας μπορούν να προγραμματίζουν την ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους (Schedule ordering) ενώ στα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας, περιλαμβάνεται και το πρόγραμμα επιβράβευσης του BOX, με αποκλειστικά προνόμια, όπως εκπτώσεις για επόμενες παραγγελίες, δωρεάν πακέτα ΜΒ από την Cosmote και δωροεπιταγές -με τη συγκέντρωση πόντων σε κάθε παραγγελία, αλλά και εκπτώσεις μέσω του προγράμματος Deals For You της Cosmote.

    Πολύ σύντομα αναμένεται να ανακοινωθεί και μία συνεργασία με το Skroutz Food, την υπηρεσία online food delivery του Skroutz.

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ