• Business

    Μασούτης: Cook-shop και Bag Stories μπαίνουν στο e-shop – Έρχονται νέες συνεργασίες

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Γιάννης Μασούτης, επικεφαλής της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΜΑΣΟΥΤΗΣ, πρόεδρος ΚΕΕΕ, ΕΒΕΘ

    Γιάννης Μασούτης, επικεφαλής της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΜΑΣΟΥΤΗΣ, πρόεδρος ΚΕΕΕ, ΕΒΕΘ


    Δυο ακόμη γνωστά brands αποφάσισαν σύμφωνα με πληροφορίες να προσδεθούν στο «ηλεκτρονικό άρμα» της «Μασούτης».

    Μετά την You.gr του ομίλου Quest και την Βιοκαρπέτ, Cookshop και Bag Stories του ομίλου Σαραφίδη αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους στο ηλεκτρονικό της κατάστημα (πιθανότατα από την προσεχή Δευτέρα). Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως «βρίσκεται στα σκαριά» μια ακόμη συμφωνία με πολύ γνωστό brand, το οποίο θα ενισχύσει σημαντικά την γκάμα αλλά και τη δύναμη πυρός του marketplace που «στήνει» ο Γιάννης Μασούτης.

    Τα Cookshop εξειδικεύονται στα είδη κουζίνας και διαθέτουν πλούσια γκάμα προϊόντων με πάνω από 2.500 είδη ενώ διατηρεί δίκτυο 57 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα. Τα προϊόντα της χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες που αφορούν στην προπαρασκευή, τη συντήρηση, το μαγείρεμα και το σερβίρισμα του φαγητού ενώ συνεργάζεται με επιλεγμένους οίκους του εξωτερικού, όπως Fissler, Kuchenprofi, Brabantia, Silit, Emsa, Patisse, Chef In, Maxwell & Williams.

    Τα Bag Stories διαθέτουν πλούσια ποικιλία από είδη αξεσουάρ και ταξιδιού (βαλίτσες, γυναικείες τσάντες, σακίδια πλάτης, χαρτοφύλακες, παιδικά και είδη γραφής, κα.), και απευθύνονται σε ανθρώπους με απαιτητικό γούστο. Στο χαρτοφυλάκιό της είναι ορισμένες από τις πιο γνωστές μάρκες της κατηγορίας όπως Delsey, Kipling, Bric’s, The Bridge, Tumi, Piquadro, Mandarina Duck κα ενώ διατηρούν δίκτυο 9 καταστημάτων στην περιοχή της Αττικής.

    Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα της «Μασούτης» λόγω της δυναμικής και των προοπτικών που διαφαίνεται πως έχουν στην μετά Covid-19 εποχή. Ήδη, καταλαμβάνουν πάνω από το 2,5% του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας διαρκή άνοδο μετά το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης ενώ εκτιμάται πως θα αναπτυχθούν περαιτέρω τα επόμενα χρόνια.

    Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην μείωση του χρόνου παράδοσης, ο οποίος θεωρείται πως θα καθορίσει την επιτυχία των ηλεκτρονικών καταστημάτων σε βάθος χρόνου. Αυτή τη στιγμή, ο πελάτης του eshop.masoutis.gr παραλαμβάνει την ηλεκτρονική παραγγελία αυθημερόν ή το αργότερο την επόμενη μέρα την παραγγελία του.

    Μασούτης: Πώς εξελίσσεται η «συμμαχία» με τον Φέσσα – «Σαφάρι» στην Αθήνα για μεγάλα ακίνητα 5.000 τ.μ.



    ΣΧΟΛΙΑ