• Business

    LVMH: Οι Αμερικανοί εκτίναξαν τις πωλήσεις της ιδιοκτήτριας της Louis Vuitton

    • Bloomberg
    Μπερνάρ Αρνό, πρόεδρος ομίλου LVΜΗ

    Μπερνάρ Αρνό, πρόεδρος ομίλου LVΜΗ


    Οι πωλήσεις της Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) εκτινάχθηκαν καθώς η ιδιοκτήτρια της Louis Vuitton και του Christian Dior επωφελήθηκε από τους πλούσιους Αμερικανούς τουρίστες που ξοδεύουν χρήματα σε είδη πολυτελείας στην Ευρώπη.

    Αψηφώντας τους φόβους για παγκόσμια ύφεση, οι πωλήσεις των ενδυμάτων και των δερμάτινων ειδών της LVMH αυξήθηκαν κατά 22% σε οργανική βάση το τρίτο τρίμηνο, ανέφερε η εταιρεία την Τρίτη. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 16%. Παρά την άνοδο, η εταιρεία είπε ότι θα ελέγξει τις δαπάνες καθώς η αβεβαιότητα παραμένει.

    Ο όμιλος LVMH που ιδρύθηκε από τον Γάλλο δισεκατομμυριούχο Bernard Arnault, είναι ο πρώτος του κλάδου πολυτελών ειδών που ανακοίνωσε έσοδα για το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο.

    Η μετοχή της σημείωσε άνοδο μέχρι 2% στο χρηματιστήριο του Παρισιού.

    Τα αποτελέσματα της LVMH δείχνουν ότι ο κλάδος έχει γλυτώσει προς το παρόν από τις περικοπές δαπανών των καταναλωτών που πλήττουν άλλες εταιρείες λιανικής εν μέσω της αυξανόμενης κρίσης του κόστους ζωής.

    Ο Οικονομικός Διευθυντής του ομίλου Jean-Jacques Guiony είπε κατά τη διάρκεια συνομιλίας με αναλυτές ότι η ύφεση που αναμένεται από τους επενδυτές «δεν έχει υλοποιηθεί ακόμη πλήρως».

    Παράλληλα ο Guiony προειδοποίησε ότι δεν θα πρέπει να εκλάβει κάποιος τα αποτελέσματα του ομίλου ως εικόνα της γενικής πορείας της οικονομίας. Σε αντίθεση με τους λιανοπωλητές της ευρείας αγοράς, η LVMH έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει τις αυξήσεις κόστους στους καλοπροαίρετους πελάτες της, εξήγησε.

    Η Ευρώπη σημείωσε την ισχυρότερη αύξηση στα οργανικά έσοδα της LVMH το τρίτο τρίμηνο, κατά 36%, γεγονός που οφείλεται στους Αμερικανούς που επισκέφτηκαν την Γηραιά Ήπειρο τους τελευταίους μήνες.

    Η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ ακολούθησαν την Ευρώπη στην αύξηση των οργανικών πωλήσεων. Η Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας, υστερεί έναντι των άλλων περιοχών, σημειώνοντας ανάπτυξη 6%, αφού κατέγραψε πτώση τους προηγούμενους τρεις μήνες εν μέσω των lockdown στην Κίνα.

    Παρά την αύξηση των πωλήσεων, η LVMH είπε ότι δεν είναι άτρωτη στην ευρύτερη οικονομική δυσπραγία και δεσμεύτηκε να διατηρήσει αυστηρά τα κόστη της και να επενδύσει μόνο επιλεκτικά.

    Η Tiffany & Co., την οποία εξαγόρασε η LVMH στις αρχές του 2021, αναπτύχθηκε με ελαφρώς χαμηλότερο ρυθμό το τρίτο τρίμηνο σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο, σύμφωνα με τον Guiony. Απέδωσε την επιβράδυνση στην προτίμηση των καταναλωτών για τον χρυσό, ενώ η Tiffany’s είναι γνωστή για τα ασημένια κοσμήματά της.

    Πρόσθεσε ακόμη ότι τα ρολόγια και ειδικότερα το κοσμηματοπωλείο Bulgari με έδρα τη Ρώμη, πρωτοστάτησαν στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης μονάδας.

    Διαβάστε ακόμη:

    Κόντρα στην ακρίβεια με Louis Vuitton, Hermes και Rolex – Τι αποκαλύπτουν οι επιδόσεις στην ελληνική αγορά



    ΣΧΟΛΙΑ