ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι διπλές κυκλοφορίες των ταινιών «Lilo & Stitch» της Walt Disney και Mission της Paramount Global «Μission Impossible – The Final Reckoning» ανέβασαν τις πωλήσεις εισιτηρίων στις αμερικανικές και καναδικές αίθουσες στα 325,5 εκατομμύρια δολάρια μέχρι τη Δευτέρα, σημειώνοντας ρεκόρ εισπράξεων για το Σαββατοκύριακο των διακοπών της Memorial Day.
Το Lilo & Stitch, ένα live-action remake της ταινίας κινουμένων σχεδίων του 2002 για ένα κορίτσι από τη Χαβάη και το εξωγήινο κατοικίδιο ζώο της, τον Stitch – που είναι εξίσου σκανταλιάρης και αξιολάτρευτος – κατέκτησε την πρώτη θέση με 183 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις εισιτηρίων, σύμφωνα με την Comscore, ενώ το Mission Impossible, όπου ο Τομ Κρουζ επαναλαμβάνει το ρόλο του ως μυστικός πράκτορας Ίθαν Χαντ, ήρθε στη δεύτερη θέση με εισπράξεις 77,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Οι δύο ταινίες, η μία κωμωδία και η άλλη ταινία δράσης, και οι δύο βασισμένες σε υπάρχοντα franchise, προσέλκυσαν ένα ευρύ φάσμα θεατών. Οι θεατές του Lilo & Stitch ήταν κατά 64% γυναίκες, ενώ οι θεατές του Mission Impossible ήταν 62% άνδρες, σύμφωνα με τα στούντιο. Η ταινία του Κρουζ, η οποία είχε βαθμολογία PG-13, συγκέντρωσε το 95% των θεατών της από άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω, με την άλλη ταινία να απευθύνεται σε πιο μικρές κυρίως ηλικίες.
Ενώ οι κινηματογραφικές αίθουσες έχουν αγωνιστεί κάτω από τον αυξανόμενο ανταγωνισμό των διαδικτυακών κινηματογραφικών επιλογών, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι σωστές ταινίες μπορούν ακόμα να φέρουν κόσμο στις αίθουσες σε μεγάλους αριθμούς. Το Lilo & Stitch σημείωσε το μεγαλύτερο άνοιγμα στην ιστορία το Σαββατοκύριακο της Memorial Day, ενώ η όγδοη ταινία Mission Impossible σημείωσε ρεκόρ ανοίγματος το Σαββατοκύριακο για το franchise.
Το προηγούμενο ρεκόρ για το Σαββατοκύριακο Memorial Day είχε σημειωθεί το 2013, σύμφωνα με την Comscore.
Το franchise του Stitch έχει γίνει ένας κολοσσός της Disney τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με την Disney, στο τελευταίο οικονομικό έτος της εταιρείας πωλήθηκαν προϊόντα λιανικής πώλησης αξίας περίπου 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων που σχετίζονται με το Lilo & Stitch, από 200 εκατομμύρια δολάρια πριν από πέντε χρόνια.
Από την άλλη, η Paramount έβαλε όλες τις βάσεις για να προωθήσει τη νέα ταινία Mission Impossible με πρεμιέρες στη Σεούλ, το Τόκιο, τις Κάννες, το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη. Ο Κρουζ επισκέφθηκε επίσης τους θεατές σε προβολές στο Τέξας. Το franchise έχει αποφέρει περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office από τότε που κυκλοφόρησε η πρώτη ταινία το 1996.
«Αυτό το άνοιγμα είναι ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα και πιστεύω ότι έχουμε μακρύ διάδρομο για την ταινία – είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι το 41% του κοινού είναι 18 έως 34 ετών, γεγονός που δείχνει ότι αυτή είναι μια ταινία για όλους», δήλωσε σε συνέντευξή του ο Κρις Άρονσον, πρόεδρος της Paramount για την εγχώρια διανομή στις αίθουσες.
Η νέα ταινία είναι η συνέχεια του Mission Impossible – Dead Reckoning, η οποία έκανε πρεμιέρα τον Ιούλιο του 2023, έχοντας να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό του φαινομένου «Barbenheimer» που δημιουργήθηκε από τις ταυτόχρονες κυκλοφορίες της Barbie της Warner Bros και του Oppenheimer της Universal Pictures
Άλλες ταινίες που ανοίγουν αυτό το καλοκαίρι και έχουν τη δυνατότητα να γίνουν blockbusters είναι το F1, η αναγέννηση του Jurassic World και ο Superman.
Διαβάστε επίσης
James Bond: Το πραγματικό τέλος εποχής για τον πράκτορα 007
Χιονάτη: Η χρυσή ιστορία πίσω από την πιο αποτυχημένη live action ταινία που «πληγώνει» τη Disney
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
