• Business

    Λ. Πατίτσας: Η μεγάλη επιστροφή στο ξηρό φορτίο και τα σχέδια της Atlas Bulk

    Λέων Πατίτσας, Διευθύνων Σύμβουλος της Atlas Maritime

    Λέων Πατίτσας, Διευθύνων Σύμβουλος της Atlas Maritime


    Στην αγορά του ξηρού φορτίου, μετά από απουσία 10 ετών, επιστρέφει και επισήμως η ναυτιλιακή Atlas Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Λέοντα Πατίτσα, ο οποίος θέλει να επωφεληθεί από την ανάκαμψη τη αγοράς του dry bulk.

    Σε συνέντευξή του στο TradeWinds, o Λέων Πατίτσας επιβεβαιώνει ότι η Atlas Bulk, η νεοσύστατη εταιρεία του ομίλου του, απέκτησε το ιαπωνικής κατασκευής πλοίο Navios Altair (χωρητικότητας 83.000 dwt, κατασκευής 2016), το οποίο και θα μετονομαστεί σε Atlas Strength.

    Θέλουμε να επικεντρωθούμε σε kamsarmaxes και capesizes”, δηλώνει ο 41χρονος εφοπλιστής, τονίζοντας ότι η Atlas Bulk θα αναπτυχθεί καιροσκοπικά. “Εξαρτάται πάντα από τη συμφωνία, την τιμή και το πώς διαμορφώνονται τα θεμελιώδη μεγέθη. Αλλά είμαστε σε αναζήτηση”, τονίζει.

    Το Atlas Strength θα απασχοληθεί στην αγορά spot σε βραχυχρόνιες ναυλώσεις, με την προσδοκία ότι οι τιμές θα ανέβουν περαιτέρω. Ο Λέων Πατίτσας δηλώνει αισιόδοξος ότι το νέο του εγχείρημα θα καταφέρει να “κερδίσει” δουλειές από ισχυρούς πελάτες της αγοράς του ξηρού φορτίου, με τους οποίους η Atlas Maritime έχει καλές σχέσεις, όπως οι Cargill, Bunge, Dreyfus και ADM.

    Ο στόχος μας είναι να παρέχουμε ευέλικτες και αξιόπιστες μεταφορικές υπηρεσίες σε αυτούς και να αναπτύξουμε περαιτέρω τις ισχυρές μας σχέσεις με τους εταίρους και τους πελάτες μας”, υπογραμμίζει.

    Δηλώνει εξάλλου αισιόδοξος για τις προοπτικές της αγοράς του ξηρού φορτίου, όπου σήμερα οι τιμές παραμένουν κάτω από το μέσο όρο 20ετίας, και ταυτόχρονα απευθύνει μία προειδοποίηση στους άλλους εφοπλιστές, να μην κάνουν μεγάλες παραγγελίες πλοίων και να είναι συνετοί στις κινήσεις τους. “Θέλω να παρακινήσω τους εφοπλιστές να μην παραγγέλνουν νεότευκτα, αλλά να προσπαθήσουν να αγοράζουν μεταχειρισμένα. Αυτό θα είναι καλύτερο για όλους μας”, σημειώνει, εκφράζοντας την άποψη ότι υπάρχει μεγαλύτερη αξία σε πλοία ηλικίας 5-10 ετών, παρά στα νεότευκτα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μ. Τραυλού: Και δεύτερο πλοίο στον στόλο της Neptune Dry

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Παληός: Golden deals από τον εφοπλιστή – Πουλάει 7 containerships για 104 εκατ.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Χατζηιωάννου: Αναχρηματοδότηση δανείων ύψους 75 εκατ. δολαρίων για τη Safe Bulkers



    ΣΧΟΛΙΑ