• Business

    «Κατέβασε ρολά» και το e-shop της Jysk – Δεν μπορεί να εγγυηθεί παράδοση πριν τα Χριστούγεννα!

    JYSK


    Άλλη μια επιχείρηση λιανικής αναγκάζεται να κατεβάσει ρολά στο ηλεκτρονικό της κατάστημα εξαιτίας του αυξημένου όγκου παραγγελιών.

    Ο λόγος για την Jysk, την δανέζικη αλυσίδα ειδών σπιτιού, η οποία ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως το e-shop της είναι προσωρινά κλειστό, τονίζοντας πως οι online αγορές δεν είναι προσωρινά διαθέσιμες. Παράλληλα, ανακοινώνει πως δεν μπορεί να εγγυηθεί παράδοση πριν τα Χριστούγεννα!

    Πρόκειται ίσως για την πρώτη – τέτοιου είδους- δημόσια παραδοχή επιχείρησης για τις τεράστιες καθυστερήσεις άνω των 2 εβδομάδων που υπάρχουν ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων. Αυτό σημαίνει πως υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιοι καταναλωτές να μην παραλάβουν έγκαιρα τα χριστουγεννιάτικα είδη που αγόρασαν από την αλυσίδα.

    Υπενθυμίζεται ότι ήδη τα ηλεκτρονικά καταστήματα των «Jumbo» και «Μουστάκα» σήκωσαν τα… χέρια ψηλά, υπό την πίεση του αυξημένου όγκου παραγγελιών που δέχονται ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων. Η Jumbo εταιρεία ανακοίνωσε για πρώτη φορά στα μέσα Νοεμβρίου πως αδυνατεί να εξυπηρετήσει την μεγάλη ζήτηση μέχρι τις 26 Νοεμβρίου, ενώ ακολούθησε νεότερη ανακοίνωση τις επόμενες μέρες που έκανε γνωστό πως θα παραμείνει κλειστό… μέχρι νεωτέρας. Στις 30 Νοεμβρίου άρχισε να δέχεται και πάλι παραγγελίες, ωστόσο λίγα 24ώρα αργότερα αναγκάστηκε και πάλι να κλείσει λόγω της νέας «εκτόξευση» των παραγγελιών.

    Ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζει η αλυσίδα παιχνιδιών «Μουστάκας», η οποία και αυτή πριν λίγα 24ώρα δήλωσε ανήμποροι να ανταποκριθεί στον αυξημένο όγκο παραγγελιών. Μάλιστα, σε μια πρωτοφανή κίνηση παραπέμπει σε ένα άλλο site για την αγορά παιχνιδιών (!). Ένα site αγνώστου ιδιοκτησίας, αφού η εταιρεία δεν έχει φροντίσει να ενημερώσει τον Τύπο περί τίνος πρόκειται…

    Αφόρητη πίεση δέχονται και οι εταιρείες courier, οποίες έχουν αρχίσει να καθυστερούν υπέρμετρα το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων. Μάλιστα, η πλευρά των λιανέμπορων αποδίδει και εκεί ένα σημαντικό κομμάτι της αδυναμία τους να εξυπηρετήσουν έγκαιρα τους πελάτες τους.

    Η κυβέρνηση σε μια προσπάθεια να μετριάσει την πίεση που υφίσταται το λιανεμπόριο, αποφάσισε να λειτουργήσει τα εποχικά καταστήματα και παράλληλα να επιτρέψει την πώληση χριστουγεννιάτικων ειδών στα σούπερ μάρκετ.

    Παράλληλα, έχει επιτρέψει τα καταστήματα λιανικής να μπορούν να πωλούν χονδρικής στους επαγγελματίες, κάτι που έχουν σπεύσει πολλές αλυσίδες να εκμεταλλευθούν μεταξύ των οποίων το Πλαίσιο, το Public και η Κωτσόβολος.

    Τα βλέμματα της αγοράς τώρα είναι στραμμένα στο χρονικό διάστημα που θα επιλέξει η κυβέρνηση να επαναλειτουργήσουν τα εμπορικά καταστήματα και υπό ποιες προϋποθέσεις και μέτρα. Το ενδεχόμενο να χαθεί και ο χριστουγεννιάτικος τζίρος που είναι εξαιρετικά σημαντικός τρομάζει τους εμπόρους, οι οποίοι προσδοκούσαν να καλύψουν μέρος της τεράστιας ζημιάς που άνοιξε η πανδημία στα οικονομικά τους και να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις που «τρέχουν», παρά το lockdown.

    Διαβάστε επίσης:

    «Νοκ άουτ» και πάλι το e-shop της Jumbo – Μεγάλα προβλήματα και με τα courier

    Τα χέρια… «ψηλά» σήκωσαν Jumbo και Μουστάκας – Αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές



    ΣΧΟΛΙΑ