• Business

    «Νοκ άουτ» και πάλι το e-shop της Jumbo – Μεγάλα προβλήματα και με τα courier

    Jumbo Βακάκης

    Απόστολος Βακάκης. Επικεφαλής Jumbo


    «Νοκ άουτ»… βγήκε ξανά η Jumbo από τον αυξημένο όγκο ηλεκτρονικών παραγγελιών.

    Λίγες μέρες μετά την επαναλειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, η εταιρεία ενημερώνει πως θα παραμείνει κλειστό μέχρι… νεωτέρας ώστε να εξυπηρετήσει απρόσκοπτα τον μέχρι στιγμής τεράστιο όγκο παραγγελιών. Το μήνυμα αυτό εμφανίζεται στην αρχική σελίδα αλλά και όταν κάποιος επιχειρήσει να πραγματοποιήσει κάποια αγορά ενώ είναι αδύνατη και η ολοκλήρωση της συναλλαγής, ακόμη και αν κάποιος επιχειρήσει να προχωρήσει στο τελικό στάδιο της παραγγελίας.

    Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία ανακοίνωσε για πρώτη φορά στα μέσα Νοεμβρίου πως κατεβάζει… ρολά το ηλεκτρονικό της κατάστημα μέχρι τις 26 Νοεμβρίου ενώ ακολούθησε νεότερη ανακοίνωση τις επόμενες μέρες που έκανε γνωστό πως θα παραμείνει κλειστό… μέχρι νεοτέρας. Στις 30 Νοεμβρίου άρχισε να δέχεται και πάλι παραγγελίες, μέχρι σήμερα, οπότε αναγκάστηκε να… σηκώσει και πάλι τα χέρια ψηλά λόγω της «εκτόξευση» των παραγγελιών.

    Ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζει η αλυσίδα παιχνιδιών «Μουστάκας», η οποία και αυτή πριν λίγα 24ώρα δήλωσε ανήμποροι να ανταποκριθεί στον αυξημένο όγκο παραγγελιών. Μάλιστα, σε μια πρωτοφανή κίνηση παραπέμπει σε ένα άλλο site για την αγορά παιχνιδιών (!). Ένα site αγνώστου ιδιοκτησίας, αφού η εταιρεία δεν έχει φροντίσει να ενημερώσει τον Τύπο περί τίνος πρόκειται…

    Αποτελεί επίσης ειρωνεία τη στιγμή που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στη ζήτηση και να εξυπηρετήσει το καταναλωτικό κοινό να συνεχίζει τα διαφημιστικά μηνύματα στα παιδικά κανάλια. Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως, η Jumbo προτίθεται να σταματήσει τα διαφημιστικά μηνύματα στους τηλεοπτικούς δέκτες, αφού αδυνατεί να εξυπηρετήσει το κοινό, κάτι που αναμένεται να πλήξει σημαντικά τα έσοδα των τηλεοπτικών καναλιών. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως το διαφημιστικό κονδύλι που «επιστρατεύει» για αυτή την περίοδο η Jumbo είναι τεράστιο, αφού περίπου το 30% των πωλήσεων της πραγματοποιείται τα Χριστούγεννα.

    «Καταρρέουν» και τα courier

    Την ίδια στιγμή, αφόρητη πίεση δέχονται και οι εταιρείες courier, οποίες έχουν αρχίσει να καθυστερούν υπέρμετρα το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων. Μάλιστα, η πλευρά των λιανέμπορων αποδίδει και εκεί ένα σημαντικό κομμάτι της αδυναμία τους να εξυπηρετήσουν έγκαιρα τους πελάτες τους. Η Γενική Ταχυδρομική μάλιστα, σύμφωνα με δημοσιεύματα έχει φθάσει στα όριά της, και από την περασμένη Δευτέρα σταμάτησε να δέχεται αποστολές και νέες παραγγελίες από όλους τους πελάτες σε όλη τη χώρα.

    Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της σημειώνει ότι «η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών». Η εταιρεία επικαλείται, την πανδημία, τον πανικό με τις online αγορές καθώς και την περίοδο των Χριστουγέννων που επιβαρύνουν επιπλέον τι μεταφορικές υπηρεσίες ενώ ενημερώνει πως θα λειτουργήσει ξανά από την Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου.

    Όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που το υπουργείο Ανάπτυξης αποφάσισε να επιτρέψει στα καταστήματα εποχικών ειδών να επαναλειτουργήσουν την προσεχή Δευτέρα ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων. Μια απόφαση αναμένεται να βοηθήσει στην αποσυμφόρηση της πίεσης που δέχονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Κάποιοι λιανέμποροι πάντως θεωρούν πως θα έπρεπε η απόφαση να αφορά όλα τα καταστήματα που πουλάνε ανάλογα είδη, ώστε να μετριασθεί η πίεση από τα ηλεκτρονικά καταστήματά τους.

    Διαβάστε ακόμα: 

    Τα χέρια… «ψηλά» σήκωσαν Jumbo και Μουστάκας – Αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές

    Μουστάκας: Έκλεισε το e-shop – Δεν δέχεται νέες παραγγελίες

    Jumbo: Ο Νοέμβριος ανέτρεψε την πορεία ανάκτησης του χαμένου εδάφους – Στο -10,7% οι συνολικές απώλειες του 11μηνου

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ