• Business

    Κ. Καρέλλα (Nokia): «Οι Έλληνες καταναλωτές αναζητούν το καινούριο και το διαφορετικό»

    Κατερίνα-Καρέλλα

    Η Διευθύντρια Προϊοντικού Μάρκετινγκ της HMD Global, Κατερίνα Καρέλλα


    Παρά την κρίση και τη μείωση των εισοδημάτων, οι Έλληνες καταναλωτές και ειδικότερα η νεότερη γενιά των millennials εξακολουθούν να αναζητούν την ποιότητα και την καινοτομία στα προϊόντα τεχνολογίας. Αυτό αναφέρει στο mononews.gr η Διευθύντρια Προϊοντικού Μάρκετινγκ της HMD Global, τονίζοντας ωστόσο πως η ελληνική αγορά παραμένει μια δύσκολη αγορά με πολλές προκλήσεις και ισχυρό ανταγωνισμό. Η κα. Κατερίνα Καρέλλα, η οποία βρέθηκε στην Ελλάδα για την παρουσίαση του Nokia 8 υπογραμμίζει ωστόσο πως φιλοδοξία της άλλοτε πανίσχυρης εταιρείας στο χώρο των κινητών τηλεφώνων είναι να μείνει και να ενισχύσει την παρουσία της στη χώρα μας καθώς όπως λέει υπάρχει ακόμη μεγάλο ενδιαφέρον για τα προϊόντα της Nokia, παρά την πολύχρονη απουσία της από τον χώρο των κινητών τηλεφώνων.

    Πως βλέπετε τις προοπτικές της ελληνικής αγοράς;

    Είναι μια αγορά γεμάτη προκλήσεις… όπως και άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Ωστόσο, ως Nokia είμαστε μια αρκετά ανταγωνιστική εταιρεία, τόσο από πλευράς τιμών όσο και ποιότητας, στην οποία δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση. Είμαστε εδώ για να μείνουμε, αυτή είναι και η φιλοδοξία μας.

    Πως θα περιγράφατε τον Έλληνα καταναλωτή;

    Θεωρώ πως ενδιαφέρονται ακόμη για τα κινητά τηλέφωνα της Nokia. Είναι καταναλωτές που αναζητούν το καινούριο, το διαφορετικό και το ποιοτικό.

    Είναι το Nokia 8 η ναυαρχίδα της εταιρείας σας;

    Ναι, μπορεί σίγουρα να χαρακτηριστεί ως η «ναυαρχίδα» της εταιρείας μας. Έχει δυνατότητες που δεν έχει κανένα άλλο κινητό τηλέφωνο που κυκλοφορεί σήμερα στην αγορά. Δουλέψαμε πολύ σκληρά και ατελείωτες ώρες για να φτιάξουμε αυτό το τηλέφωνο.

    Είναι ένα κινητό που έχει φτιαχτεί για δημιουργούς. Θέλαμε να βελτιώσουμε την εμπειρία του χρήστη, όταν θέλει να μοιραστεί φωτογραφίες και βίντεο, αλλά και οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο από το κινητό του τηλέφωνο. Για αυτό και από την αρχή της κατασκευής του, είχαμε πάντοτε στο μυαλό μας τον καταναλωτή. Με λίγα λόγια, εστιάσαμε σε αυτόν που χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση το κινητό του τηλέφωνο. Σε αυτόν που του αρέσει να τραβάει φωτογραφίες και βίντεο και να τα μοιράζεται με φίλους και συγγενής αλλά και στα social media.

    Κατερίνα-Καρέλλα
    Η Διευθύντρια Προϊοντικού Μάρκετινγκ της HMD Global, Κατερίνα Καρέλλα

    Σε ποιους απευθύνεται κατά κύριο λόγο αυτό το τηλέφωνο και γιατί;

    Είναι για όλους, πρωτίστως όμως απευθύνεται στη λεγόμενη γενιά των millennials. Εκείνων δηλαδή που γεννήθηκαν  μετά το 2000. Ο λόγος είναι ότι η γενιά των millenialls αποτελεί το πιο δυναμικό αγοραστικό κοινό για τα προϊόντα τεχνολογίας. Ωστόσο, πέραν από οικονομικά μεγέθη και μερίδια αγοράς, αυτό που πραγματικά θέλουμε είναι να συνεχίσουμε να δίνουμε χαρά στους χρήστες των τηλεφώνων μας και στη νέα γενιά.

    Ποιοι είναι οι στόχοι σας;

    Στον ένα χρόνο που είμαστε και πάλι στην αγορά των κινητών, έχουμε λανσάρει 12 διαφορετικά μοντέλα τηλεφώνων. Ένα τηλέφωνο κάθε μήνα! Στόχος μας είναι να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των καταναλωτών και να φτιάχνουμε τηλέφωνα για όλες τις κατηγορίες των χρηστών. Θέλουμε να φέρουμε νέες καινοτομίες και να καλύψουμε τα κενά που προκύπτουν στην αγορά.

    Who is Who

    Η Κατερίνα Κάρελλα είναι η Διευθύντρια Προϊοντικού Μάρκετινγκ της HMD Global και υπεύθυνη για το Nokia 8. Έχει μεγάλη προϋπηρεσία στους τομείς της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Το μεγάλο της πάθος είναι η δημιουργία προϊόντων με όραμα, που έχουν στο επίκεντρο τον καταναλωτή. Πριν την HDM Global ήταν επικεφαλής της Microsoft HoloLens.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αντίστροφη μέτρηση για τον ΟΛΘ: «Πέφτουν» οι υπογραφές την Πέμπτη

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στον Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας «πέρασαν» τα Λιπάσματα για 50 χρόνια – Οι όροι της παραχώρησης

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι λέει ο επικεφαλής της Deutsche Bank για τις ελληνικές τράπεζες



    ΣΧΟΛΙΑ