• Business

    Ηλίας Κοκοτός (ΕΛΟΥΝΤΑ ΑΕ): Η Ελλάδα κυριαρχεί φέτος στον τουρισμό – Έκρηξη κρατήσεων

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Ηλίας Κοκοτός, Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της εταιρείας  ΕΛΟΥΝΤΑ ΑΕ

    Ηλίας Κοκοτός, Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της εταιρείας  ΕΛΟΥΝΤΑ ΑΕ


    Με exclusive πελάτες από την Ευρώπη αλλά και την Ελλάδα το εμβληματικό Elounda Peninsula όπως και το   Porto Elounda της οικογένειας Κοκοτού έχουν 100% πληρότητα για το Πάσχα ενώ το Elounda Mare που είναι ανοικτό για το κοινό έχει πληρότητα 80%. Και από τον Μάιο το αγαπημένο εστιατόριο  των διασήμων, το ιαπωνικό Sumosan θα λειτουργεί στο Peninsula.

    Η σεζόν ανοίγει με έκρηξη κρατήσεων και όπως δηλώνει χαρακτηριστικά στο mononews.gr ο κ. Ηλίας Κοκοτός, Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της εταιρείας ΕΛΟΥΝΤΑ ΑΕ: «έχω εκπλαγεί πόσο δυναμικά ξεκίνησε η χρονιά. Ξέραμε ότι θα πάει καλά, όμως η ζήτηση είναι ισχυρότερη από αυτό που περιμέναμε».

    Αν και είναι πολύ νωρίς ακόμα, όλοι οι επιχειρηματίες του τουρισμού εκτιμούν ότι φέτος η Ελλάδα θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ σε αφίξεις και έσοδα, καθώς έχει αναδειχθεί σε προορισμό πρώτης επιλογής για τους rich and famous του πλανήτη.

    Η Ελούντα συνεχίζει να κρατάει τα σκήπτρα της πολυτέλειας σχεδόν 50 χρόνια τώρα, με τα περισσότερα 5αστερα ξενοδοχεία της Ελλάδας να συγκεντρώνονται σ’ αυτό το χωριό του νομού Λασιθίου  που είναι  top luxury destination.

    Η εταιρεία ΕΛΟΥΝΤΑ ΑΕ της οικογένειας Κοκοτού ολοκλήρωσε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ανακαίνισης του Elounda Peninsula: «είναι ολοκαίνουριο, η επένδυση έφτασε τα 20 εκατ ευρώ, ξανακτίσαμε τις σουίτες και τις βίλες εξ αρχής», σημειώνει ο κ. Ηλίας Κοκοτός. Ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση των δωματίων και των bungalows  του Elounda Mare και ακολουθούν τα έργα στο Porto Elounda. Το πρόγραμμα ανακαίνισης θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2026  με το σύνολο της επένδυσης να διαμορφώνεται στα 45 εκατ ευρώ.

    Ο κ. Κοκοτός μιλά με ενθουσιασμό και για το πολυβραβευμένο ιαπωνικό εστιατόριο Sumosan που θα αρχίσει την λειτουργία του εντός του Elounda Peninsula φέτος τον Μάιο και το οποίο όπως λέει είναι το «αγαπημένο εστιατόριο των επωνύμων» λόγο του εξαιρετικού φαγητού που προσφέρει αλλά και της διακριτικότητας του προσωπικού του.

    «Είμαστε περήφανοι για τη συνεργασία μας με το Sumosan και το άνοιγμα του πρώτου εστιατορίου τους στην Ελλάδα, λέει και συνεχίζει:  Η φιλοσοφία και ο τρόπος λειτουργίας του Sumosan βασίζεται στις ίδιες αρχές και αξίες που έκαναν την Ελούντα  έναν τόσο δημοφιλή προορισμό σε όλο τον κόσμο. Ανυπομονούμε να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας μια ακόμα μοναδική γευστική εμπειρία».

    Η υπερπολυτελής αλυσίδα Sumosan, μετά το Λονδίνο, την Courchevel, το Dubai,  το Βερολίνο και την  Ντόχα, ανοίγει το ένατο εστιατόριο στην Ελούντα.

    Το Sumosan Elounda  (με 64 θέσεις) θα βρίσκεται σε μια μοναδική παραθαλάσσια τοποθεσία με πολλά τραπέζια να τοποθετούνται κυριολεκτικά πάνω από τη θάλασσα. Το νέο εστιατόριο ενσωματώνει την πρωταρχική φιλοσοφία τoυ σεβασμού σε παραδοσιακές Ιαπωνικές γαστρονομικές τεχνικές με μια σύγχρονη απόδοση των αυθεντικών γεύσεων, σερβίροντας αξέχαστα εδέσματα ύψιστης ποιότητας.

    Και να σημειωθεί ότι με το Sumosan, το Elounda Peninsula γίνεται το πρώτο ελληνικό resort με δύο διεθνή πολυβραβευμένα εστιατόρια στις εγκαταστάσεις του, καθώς το 2022 άνοιξε εντός του συγκροτήματος και το φημισμένο Il Borro Tuscan Bistro της οικογένειας Ferragamo.

    Ο γνωστός ιταλικός οίκος μετά το Ντουμπάι, τη Φλωρεντία και την Τοσκάνη επέλεξε από πέρυσι να έχει παρουσία και στο Peninsula. Το Il Borro,  ανήκει στον Ferruccio Ferragamo γιο του θρύλου της ιταλικής μόδας Salvatore Ferragamo, ο οποίος θα επισκεφθεί και φέτος την Ελούντα μαζί με την οικογένεια του.

    Και όπως σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Ηλίας Κοκοτός: «στο επίπεδο του τουρισμού που υπηρετούμε, οφείλουμε τόσο στον εαυτό μας αλλά κυρίως στους πελάτες μας να ανανεωνόμαστε συνέχεια. Επενδύουμε στη λεπτομέρεια. Κρατάμε ψηλά τις τιμές και την ποιότητα μας και αυτό βοηθά και στο image  της περιοχής. Φέτος η Ελλάδα κυριαρχεί  ως προορισμός, έχουμε ας πούμε το μονοπώλιο στην Ευρώπη».

     Διαβάστε επίσης

    Μύκονος: Παρέμβαση Ντογιάκου για το «άβατο» των αυθαιρέτων – Αυτά είναι τα διάσημα μπαρ και εστιατόρια που θα ελεγχθούν

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Στις 24 Απριλίου η ΕΓΣ για την έγκριση της πώλησης της ΑΚΤΩΡ



    ΣΧΟΛΙΑ