• Business

    Η Κωτσόβολος στο συνέδριο του Economist «The artificially intelligent, Retail Sector, Delving into deep waters»

    • NewsRoom

    Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος


    Η Κωτσόβολος πρωταγωνίστησε στο συνέδριο του Economist, «The artificially intelligent, Retail Sector, Delving into deep waters», ως Platinum χορηγός, που έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental παρουσία εκπροσώπων Ελληνικών και όχι μόνο εταιρειών, δημοσιογράφων, αλλά και Πανεπιστημιακών Καθηγητών. Η εταιρεία εκπροσωπήθηκε από τον Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα ΣύμβουλοΓιάννη Βασιλάκο, και τον Chief Operating OfficerΧρήστο Καραγιαννάκη, με παρουσία τους σε αντίστοιχα πάνελ συζητήσεων ανάμεσα σε διακεκριμένους ομιλητές για το μέλλον του εμπορίου και πως αυτό επηρεάζεται από τις νέες τεχνολογίες και ιδιαίτερα την τεχνητή νοημοσύνη. 

    Ο κ. Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος, συμμετείχε στο πρώτο panel των ομιλιών και σύμφωνα με τον ίδιο, οι τεχνολογικές συνθήκες που αλλάζουν ραγδαία επηρεάζουν τα καταστήματα όχι μόνο ως προς τη σχέση τους με τους καταναλωτές, αλλά και συνολικά με την εφοδιαστική αλυσίδα και το ανθρώπινο δυναμικό που πλαισιώνει τα φυσικά καταστήματα.

    Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος

    Η ταχεία διείσδυση προϊόντων που συνδυάζουν την τεχνητή νοημοσύνη και την αναγνώριση φωνής έχουν κατακτήσει τη θέση τους στην καθημερινότητα όλων και συμβάλλουν σημαντικά στην αλλαγή της καταναλωτικής συνήθειας. Αυτή η νέα πραγματικότητα αλλάζει το «χαρακτήρα» των καταστημάτων και τα αναγκάζει να αναπροσαρμόσουν τον τρόπο λειτουργίας τους στο έπακρο, ενώ ο κ. Βασιλάκος, ολοκληρώνοντας την ομιλία του, ανέφερε με αισιοδοξία πως οι εταιρείες λιανικής δεν θα πάψουν να είναι ένας από τους πιο δυνατούς εργοδότες, απλά θα προσαρμοστούν στα νέα αυτά δεδομένα.

    Χρήστος Καραγιαννάκης, Chief Operating Officer της Κωτσόβολος

    Ο κ. Χρήστος ΚαραγιαννάκηςChief Operating Officer της Κωτσόβολος ανέπτυξε τους πυλώνες που απασχολούν τις εταιρείες του λιανικού εμπορίου και πως ο κάθε ένας προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα της καθημερινότητας. Τα σημεία πώλησης και πως οι καταναλωτές μπορούν να διαδράσουν με αυτά, απλά με τη χρήση των smartphones τους, τις προσωποποιημένες προτάσεις με βάση τις συνήθειες της καθημερινότητας των καταναλωτών, τις προτάσεις βασισμένες στα δημογραφικά στοιχεία των καταναλωτών, αλλά  και την ενδυνάμωση της ομαδικότητας των εργαζομένων.

    Χρήστος Καραγιαννάκης, Chief Operating Officer της Κωτσόβολος

    Η εταιρεία με σχεδόν 70 χρόνια στην Ελληνική αγορά φέρνει το αύριο της τεχνολογίας, σήμερα, σε κάθε Ελληνικό σπίτι, διαθέτοντας τις πιο προηγμένες συσκευές σε 95 φυσικά καταστήματα, στο www.kotsovolos.gr, το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, αλλά και το δίκτυο Β2Β πωλήσεων. Η καινοτομία αποτελεί βασικό συστατικό ύπαρξής της Κωτσόβολος, καθώς συνεχώς πρωτοπορεί σε όλα τα επίπεδα δραστηριοποίησής της, αποδεικνύοντας αυτό με πολλαπλές ενέργειες. Μόνο τα τελευταία 4 χρόνια έχει διοργανώσει 4 εκθέσεις τεχνολογίας, δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό να έρθει πρώτος σε επαφή με πρωτότυπες συσκευές που δεν έχουν ακόμα κυκλοφορήσει παγκοσμίως. Δεν σταματά να ξεκινά πάντα με στόχο να παραμένει νέα και να έχει στο επίκεντρο τον Έλληνα καταναλωτή.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ :Π. Μυλωνάς (ΕΤΕ) στους αναλυτές: Στις αρχές του 2019 το νέο business plan

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι big business του real estate: Γιατί ο Άρης Καρυτινός της Εθνικής Πανγαία αγόρασε 23 νέα ακίνητα

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: H αμφιλεγόμενη διαφήμιση που αύξησε τις πωλήσεις της Nike



    ΣΧΟΛΙΑ