• Business

    Η επιτυχία στην πολυτέλεια απαιτεί πολλά παραπάνω από απλά ένα προϊόν


    Τα ολοένα καινούρια προϊόντα δεν είναι ο τρόπος να πετύχουμε πρόοδο σε αυτή την ψηφιακά εμμονική και όλο και πιο ανταγωνιστική εποχή, σύμφωνα με τους ειδικούς και τους αναλυτές των πολυτελών ειδών που προσπαθούν να σχεδιάσουν τη στρατηγική τους.

    Αντίθετα, η ποιότητα έρχεται πάνω από την ποσότητα. Οι φίρμες ψάχνουν πολλαπλές διόδους για να δώσουν ώθηση στην κληρονομιά και την αμεσότητα με την οποία αφηγούνται τις ιστορίες τους κάθε φορά και καθώς οι πελάτες καταπιάνονται με τις selifes, οι σχεδιαστές πιέζονται να βγάζουν νέες συλλογές, η ιδέα του δες-και-αγόρασε κερδίζει έδαφος και οι εποχές μπερδεύονται.

    Ένα κρίσιμο βήμα στο να χτιστούν οι σχέσεις με τους πελάτες είναι να τους αρπάξεις και να τους κάνεις κομμάτι του κόσμου σου, λέει η Isabelle Harvie-Watt, global chief executive στο LuxHub, την πρακτική συμβουλευτικής στρατηγικής του Havas.

    apropos-koeln-gucci-store

    Οι μάρκες πρέπει να προσανατολιστούν από το “γιατί θέλω μια καινούρια τσάντα” στο να δημιουργήσουν την τέλεια εμπειρία ανάμεσα στις μπουτίκ και το ηλεκτρονικό κατάστημα”, είπε προσθέτοντας πως το να ψωνίζει κανείς στο διαδίκτυο πολυτελή είδη μπορεί να αποτελέσει μια κάπως αποστειρωμένη και κρύα εμπειρία.

    Σύμφωνα με μια νέα έρευνα που διεξήγαγε το LuxHub, η έλλειψη παροχής της πολυτελούς εμπειρίας συνεχίζει να αποτελεί το αγκάθι στο ηλεκτρονικό εμπόριο υψηλών τιμών, με τις online συναλλαγές να αποτελούν μόνο περί το 16% των συνολικών πωλήσεων.

    Παρά ταύτα, η μελέτη έδειξε ότι περίπου το 40% των παραδοσιακών πωλήσεων επηρεάζονται πάρα πολύ ισχυρά από τον ψηφιακό διάλογο και το περιεχόμενο. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε οκτώ αγορές με περισσότερους από 6.400 πελάτες και 25 φίρμες και προσφέρει μια προσεκτική ματιά στο πώς οι πολυτελείς οίκοι μόδας μπορούν να συνεχίσουν τις συνεχείς μεταμορφώσεις τους.

    Πεδίο ενδιαφέροντος επίσης αποτελεί το να προσαρμόζεται το περιεχόμενο διαφορετικών συνηθειών σε διαφορετικές περιοχές και διαφορετικές ηλικίες. “Η γενιά των 00‘s κοιτάει τα πάντα, ενώ οι πελάτες άνω των 50 αναζητούν μια πιο προσωποποιημένη εμπειρία με προτάσεις για το τι ταιριάζει στη γκαρνταρόμπα τους, με τι να το συνδυάσουν και ούτω καθεξής, κάνοντας την εμπειρία shopping ιδιαίτερη και δίνοντάς της νόημα”, είπε η κ. Harvie-Watt, προσθέτοντας ότι στην Κίνα, για παράδειγμα, οι πωλητές όλο και περισσότερο πληρώνονται έξτρα για το χρόνο που αφιερώνουν βοηθώντας τους πελάτες να εισέλθουν στο σύμπαν ενός οίκου.

    Hermes+Satnd+alone+Boutique2

    Η πραγματική πρόκληση είναι για τους εμπόρους.

    Η Antonia Giacinti, συνιδιοκτήτρια της μοντέρνας και επιδραστικής μπουτίκ Antonia στο Μιλάνο, γνωστή για το ευρηματικό μείγμα από μάρκες και αποκλειστικών συνεργασιών με κορυφαίες εταιρείες, περιγράφει τον εαυτό της ως “μαέστρο”καθώς επεξεργάζεται τις εποχιακές επιλογές που κάνει σε μια προσπάθεια να διακριθεί ανάμεσα στους ανταγωνιστές της και να προσελκύσει κοινό καλά ενημερωμένο.

    Η δουλειά μας είναι να δημιουργούμε επιθυμία και να πείθουμε τον πελάτη να ξοδεύει για να πάρει άλλο ένα παλτό ή τσάντα”, λέει. “Όμως σήμερα οι κορυφαίοι σχεδιαστές δουλεύουν υπό πίεση για να παράγουν περισσότερες συλλογές. Είναι έρμαια του περιορισμού της δημιουργικότητάς τους”.

    Σε μια προσπάθεια να κυνηγήσει την αποκλειστικότητα σαν εγγύηση, η κ. Giacinti ένωσε τις δυνάμεις της με τον Francesco Russo, ένα σχεδιαστή παπουτσιών υψηλών προδιαγραφών με έδρα το Παρίσι. Μαζί λάνσαραν ένα παπούτσι περιορισμένης έκδοσης που μπορεί να το βρει κανείς μόνο στη μπουτίκ Antonia.

    Ο κ. Russo, από τότε που ίδρυσε το δικό του brand το 2013 μετά από συνεργασίες με οίκους όπως η Miu Miu, ο Saint Laurent και ο Dior, αφιερώθηκε στο να αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση με τους πελάτες του εμπνεόμενος από τη σχέση σχεδιαστή και πελάτη που υφίστατο τη δεκαετία του ’50.

    Πιστεύει σθεναρά πως “η πολυτέλεια δε μπορεί να είναι γρήγορη, να φτάνει σε κάθε γωνία του κόσμου και να την αποδέχονται όλοι”. Ο χρόνος που απαιτείται για να δουλέψει με ένα πελάτη και να κατασκευάσει το κατά παραγγελία σχέδιο, όσο κοπιαστικό κι αν είναι, παράγει κάτι το ελκυστικό που θα διαρκέσει και θα εμβαθύνει τη σχέση με τον πελάτη.

    Chanel_South-Coast-Plaza-boutique

    “Σήμερα δεν είναι αρκετό απλά να βγάλεις ένα προϊόν”, λέει ο Marco Bizzari, πρόεδρος του οίκου Gucci. “Το να προσφέρει ο οίκος μια αυθεντική και ειλικρινή άποψη, είναι ζωτικής σημασίας αλλιώς μπορεί να χαθείς στο πλήθος. Ήρθε η ώρα για αλλαγή πορείας στη βιομηχανία της μόδας καθώς η επιθυμία για ταχύτητα μόνο και μόνο για να χτυπήσουμε τον ανταγωνισμό έγινε τελικά η κινητήριος δύναμη αντί να είναι ο διάλογος με τον πελάτη στο επίκεντρο”, είπε.

    “Ο δεσμός μεταξύ της φίρμας και του πελάτη πρέπει να είναι βαθύς, σχεδόν συναισθηματικός”, αναφέρει ο Armando Brancini, αντιπρόεδρος του ιταλικού πολυτελούς ομίλου Fondazione Altagamma.

    Οι μεγάλοι οίκοι πρέπει να διατηρήσουν την ισορροπία του να βγάζουν αρκετά προϊόντα και να στοχεύουν πάντα στην κορυφαία ποιότητα.

    Διαβάστε ακόμη:

    http://www.mononews.gr/dimiourgithike-to-proto-nisi-gia-paranomo-sex-ke-sas-perimeni/36170

     



    ΣΧΟΛΙΑ