• Business

    H&M: 50% «βουτιά» στις πωλήσεις το δεύτερο τρίμηνο

    Helena Helmersson, CEO Η&Μ

    Helena Helmersson, CEO Η&Μ


    Σημαντική πτώση κατέγραψαν οι πωλήσεις της εταιρείας κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, εξέλιξη που αποδίδεται κυρίως στην πανδημία του κορονοϊού, που κράτησε κλειστά τα καταστήματα για ένα αρκετά μεγάλο διάστημα

    Κατά 50% υποχώρησαν οι πωλήσεις της σουηδικής εταιρείας ρούχων Hennes & Mauritz το δεύτερο τρίμηνο του έτους χρήσης, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό.

    Ωστόσο, σύμφωνα με όσα μεταδίδει το MarketWatch, η πτώση ήταν μικρότερη από αυτή που αναμενόταν, καθώς οι περιορισμοί που είχαν επιβληθεί λόγω κορονοϊού άρχισαν σταδιακά να χαλαρώνουν σε πολλές αγορές και τα καταστήματά της ανέβασαν ξανά ρολά.

    Οι πωλήσεις για τους τρεις μήνες που ολοκληρώθηκαν στις 31 Μαΐου υποχώρησαν στα 28,66 δισ. σουηδικές κορώνες (3,07 δισ. δολάρια), την ώρα που δημοσκόπηση του FactSet ανέμενε 27,7 δισ. κορώνες.



    ΣΧΟΛΙΑ