• Business

    Goodys Burger House -Flocafe: Από φέτος σε Μ. Βρετανία και Κίνα

    θανασης παπανικολαου

    O Αθανάσιος Παπανικολάου, Διευθύνων Σύμβουλος Vivartia


    Έμφαση στην ανάπτυξη του εκτός Ελλάδας δινει και φέτος ο όμιλος Goodys-Everest με στόχο τόσο την ανάπτυξη 15 νέων καταστημάτων Goodys Burger House και Flocafe στις χώρες που ήδη έχει παρουσία, όσο και στο άνοιγμα νέων αγορών σε Μεγάλη Βρετανία και Κίνα.


    goodys_burger_house_2

    Ειδικότερα, η διοίκηση της εταιρείας πραγματοποιεί συζητήσεις για το Master Franchise των δύο brands σε Μ. Βρετανία και Κίνα και με την ολοκλήρωση των συμφωνιών θα έχει και το πλήρες σχέδιο ανάπτυξης νέων καταστημάτων.
    Όσο αφορά τις 12 χώρες στις οποίες έχει ήδη παρουσία ο όμιλος(Αλβανία, FYROM, Mayot, Αυστραλία, Σερβία, Σαουδική Αραβία, Λιβύη, Κύπρο, Κόσσοβο, Βουλγαρία, Ουγγαρία και Αίγυπτο), μέχρι το τέλος του 2016, θα έχει φτάσει τα 26 σημεία πώλησης, από 11 που είναι σήμερα.

    PAPANIKOLAOU
    Όπως εξηγεί ο κ. Θανάσης Παπανικολάου Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου Goody’s-everest
    «η εξωστρέφεια συνεχίζει να αποτελεί σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης για τον Όμιλο Goody’s-everest. Το 2016, ο Όμιλος, θα κινηθεί σε δύο άξονες: στην περαιτέρω αξιοποίηση και εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων δικτύων, ώστε να μεγιστοποιήσουμε την απόδοσή τους τόσο για την εταιρεία, όσο και για τους κύριους δικαιοπαρόχους, και παράλληλα στην ανάπτυξη των σημάτων μας σε αγορές, όπου η ποιότητα και η ανάπτυξη των σημάτων μας, μας δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.”

    GOODYS

    Υπενθυμίζεται ότι ο ελληνικός όμιλος απο το 2014 διείσδυσε στην αγορά της Αυστραλίας, ενώ στη συνέχεια υπέγραψε συμφωνία με τον γαλλικό όμιλο SODIFRAM για την ανάπτυξη της αλυσίδας καταστημάτων Goody’s Burger House στα υπεράκτια διαμερίσματα της Γαλλικής Δημοκρατίας (Μαγιότ και Ρεουνιόν) στον Ινδικό Ωκεανό και στο νησιωτικό σύμπλεγμα των Κομορών.
    Το 2015 ο όμιλος αναμένεται να βελτιώσει τα αποτελέσματά του σε σχέση με πέρσι, καθώς παρά την αρνητική επίπτωση που είχαν τα capital controls στη δραστηριότητα των αλυσίδων του ομίλου. και την αύξηση του ΦΠΑ στο 23%, μετά το Σεπτέμβρη οι πωλήσεις του κινούνται ανοδικά.
    Σημειώνεται ότι το 2015 προχώρησε σε μεγάλο βαθμό η ανακαίνιση της αλυσίδας Goodys και η μετατροπή της σε Goodys-Burger House και σήμερα από τα 130 σημεία της Goodys, τα 73 είναι ήδη Goodys-Burger House. Όπως σημειώνεται από την εταιρεία όλα τα καταστήματα μετά τη μετατροπή τους σε Goodys-Burger House παρουσιάζουν αύξηση 15-30%.



    ΣΧΟΛΙΑ